Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OTA YHTEYTTÄ JOS KIINNOSTAA!!?!?

Vierailija
28.01.2015 |

Hyvät herrat ja naisetkin :)

Miksi miehet usein tuntuvat heittävän pallon tapaamisesta minulle, tarkoitan että kaksi viimeksi tapailemaani miestä on molemmat todenneet, että ota yhteyttä kun sulla on aikaa tavata tai ota yhteyttä jos haluat tavata...?

Onko nämä miehet sitten niin epävarmoja, että haluanko tavata heitä ollenkaan ja on helpompi heittää pallo mulle niin ei tarvitse pelätä mahdollista torjumista jos itse ehdottavat tapaamista...?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:31"]Aaa okei... Tästä menin vähän hämilleni, kun ei näiden miesten miehisyydessä mieletäni ainakaan mitään vikaa ole... Ja jotenkin hämmentävää, että tekisin jonkun/jotkut miehet noin epävarmoiksi... Mahdollisimman kiva koitin olla heitä kohtaan...[/quote]

Miten se tekee miehen epävarmaksi jos hän pyytää sinua ottamaan yhteyttä jos kiinnosti? Tuohan on vaan sivistyneen ihmisen käytöstä ja verbaliikkaa jos sinä et kyseisellä hetkellä osoittanut olevasi tarpeeksi kiinnostunut hänestä.

[/quote]

Niin vastasin vain kun tuolla aiemmin joku näin kirjoitti, että epävarmuudestakin voi olla kyse... En itsekään ajattele, että näin heidän kohdallaan välttämättä olisi...

Vierailija
22/22 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:37"]

Tuohan on kohteliasta. Ei tyrkytetä itseään. Miksi ihmeessä tuota nuin pitää murehtia. Ota yhteyttä, jos haluat. Siinä se. Jos kuitenkin jatkat vaivaantumista asiasta, niin sano se ensi kerralla ko. tilanteessa ääneen. Auttaa varmasti mielipahaan ja selkeyttää väärinkäsityksen.

[/quote]

Sanoinkin näille herroille, että joo mä otan yhteyttä, koska oikeasti halusin ottaa yhteyttä sitten, kun ehdin näkemään. Jos olisin sanonut että katsellaan, olisin tosiaan tarkoittanut että katsellaan. Eli en olisi ollut varma/olisin halunnut vielä miettiä haluanko tavata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän