Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

salaa raskautuneita?

Vierailija
28.01.2015 |

Onko sinulla lapsi josta isänsä ei tiedä mitään? Tai tietää mutta isyyttä ei ole tunnustettu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä tapaa salaa raskautunut olen, että mies ei halunnut vielä isäksi ja käytettiin kondomia ja suuseksin aikana emme mitään tietenkään. Yhden suihinoton jälkeen juoksin vessaan sylkemään spermat lavuaariin mutta vauvakuumehöyryissäni otin apteekista ostamani lääkeruiskun ja spruittasin spermat sisään ja ovulaationkin olin tarkastanut kalenterista.
Tulin raskaaksi tuosta ja mieheni edelleen luulee että vahinko kävi kortsujen kanssa.

Mieheni otti vastuun "vahinko" raskaudesta ja olemme yhä yhdessä ja meillä on pari lasta tehty tarkoituksellisesti tuon esikoisen jälkeenkin. Onnellisia olemme vaikkakin onhan tuo mun salaisuus aika törkeä vaikkakin lopputulos oli ihana.

Vierailija
2/5 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:55"]No sillä tapaa salaa raskautunut olen, että mies ei halunnut vielä isäksi ja käytettiin kondomia ja suuseksin aikana emme mitään tietenkään. Yhden suihinoton jälkeen juoksin vessaan sylkemään spermat lavuaariin mutta vauvakuumehöyryissäni otin apteekista ostamani lääkeruiskun ja spruittasin spermat sisään ja ovulaationkin olin tarkastanut kalenterista.
Tulin raskaaksi tuosta ja mieheni edelleen luulee että vahinko kävi kortsujen kanssa.

Mieheni otti vastuun "vahinko" raskaudesta ja olemme yhä yhdessä ja meillä on pari lasta tehty tarkoituksellisesti tuon esikoisen jälkeenkin. Onnellisia olemme vaikkakin onhan tuo mun salaisuus aika törkeä vaikkakin lopputulos oli ihana.
[/quote]

Mä en pystyis yksinkertaisesti elää jos olisin tehnyt tuollaista :O Jos olisinkin, omatunto kolkuttais niin lujaa että olisi pakko kertoa miehelle siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, kai pelleilet? Luulin että siittiöt kuolevat ilmassa hetkessä :DD.
**
En ole varma, mutta minä saatan olla ttällainen lapsi, joka tehty ilman isän halua. Näin ainakin isän uusi kerran sanoi isäni kertoneen hänelle, mutta tiedä sitä mikä se totuus on. Vanhempani eivät eronneet sovussa, joten valheet ovat ssaattaneet lennellä puolin ja toisin. Jos tuo nyt totta on, ei kumpikaan vanhemmista toivo, etten olisi syntynyt, mutta ei se sitä oikeaksi tee.

Vierailija
4/5 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen salaa tehty. Äitini tunnusti sen minulle, kun raivosin joskus teininä, että miksi ihmeessä he hankkivat lapsia niin huonoon ja epävakaaseen suhteeseen. Isäni luulee edelleen, että olen aito "pillerivahinko". Ei todellakaan kiva, että äiti kertoi vaikka eihän se minun syyni olekaan.

Vierailija
5/5 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:35"]

2, kai pelleilet? Luulin että siittiöt kuolevat ilmassa hetkessä :DD. ** En ole varma, mutta minä saatan olla ttällainen lapsi, joka tehty ilman isän halua. Näin ainakin isän uusi kerran sanoi isäni kertoneen hänelle, mutta tiedä sitä mikä se totuus on. Vanhempani eivät eronneet sovussa, joten valheet ovat ssaattaneet lennellä puolin ja toisin. Jos tuo nyt totta on, ei kumpikaan vanhemmista toivo, etten olisi syntynyt, mutta ei se sitä oikeaksi tee.

[/quote]

En ole 2, mutta kyllä voin sanoa että aivan mahdollista tuo on, ei siittiöt kuole heti ilmassa. Googletapa vaikka koti-insemnaatio niin kyllä on aivan yleistäkin tuo tapa.