peniksen lepomitta ei kerro mitään... Väärin!
Kyllähän se kertoo, jos penis on lepotilassa 9cm ni eihän se siinä erektiossa yhtään pienene eli se on ainakin 9 cm!
Kommentit (19)
sanotaan että kaks tyyppia: grower and shower
grower voi kasvaa 4-5x lepomitasta
shower ei juuri kasva mihinkään.
Ehkä kasvaa ehkä ei. Kannattaako siis kokeilla pientä vai suurta?
Mun exän penis oli levossa 14cm, erektiossa 17cm
Nykyisellä levossa 10cm, erektiossa 16cm
Nykyisellä huomattavasti paksumpi erektiossa
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:57"]Ehkä kasvaa ehkä ei. Kannattaako siis kokeilla pientä vai suurta?
[/quote]
Jos mä rakastun niin sillä munan koolla ei ole mitään väliä. Olen seurustellut ns. prinssinakin kanssa ja vaikka suhde kaatui sillä ei ollut mitään tekemistä pienen peniksen kanssa.
Mun miehellä on löysänä ehkä 5 cm, paksuna 15 cm.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:50"]Kyllähän se kertoo, jos penis on lepotilassa 9cm ni eihän se siinä erektiossa yhtään pienene eli se on ainakin 9 cm!
[/quote]
Jos sillä isolla saa erektiots. John Holmesinkin mulkku muistutti kuulema kovuudeltaan pesusientä.
Jos miehen penis on levossa 4cm se voi kasvaa vaikka 16cm, sit on niitä "horseja" kenellä on levossa 16cm mut erektiossa venyy max. 1cm. Tavallaan jos viilataan sitä pilkkuu niin ei ole niin pientä etteikö se naista tyydyttäisi, mut sit on tietysti erikseen nää micropilit minkä erektio pituus on maximissaan 6,5cm voi olla psyyke kovalla koetuksella tällaisilla heeboilla. Itsellä on levossa 8-10cm ja erektiossa 14,5cm ja paksuuttakin löytyy. Yksikään kimma ei ole ollut tyytymätön panojen jälkeen ja kaikkien kimulien mielestä on ollut vähintäänkin normaali ja ehkä normia vähän isompi. Suomalaisten miesten perus mitta erektiossa on 13,7cm erään ja luotettavan tietolähteen mukaan. Joskus tuli epäiltyä et miten näin pienellä 14,5cm tulee toimeen mikä on mun oma pituus erektiossa niin on tullut siis todistettua niin itselle kuin aika monelle naikkoselle et hyvin oon pystynyt tehdä partnerin tyytyväiseksi! Oh yeah!! 14,5 rules
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 17:16"]
Nuorempana oli kaveri porukassa sellainen että kaikki luuli sillä olevan erityisen iso. Saunassa näin kuten muutkin. Olin sitten sängyssä erään muijan kanssa joka paljasti ettei sillä kasva yhtään seisokissa. Taitaa olla niitä pumppaajia? Niillä kun kuulemma on iso lepomitta verrattuna seisovaan.
Olihan sitä nuorena ongelma riittääkö koko? Kun naisen voi tyydyttää yhdellä sormella niin munan kokoa on turha murehtia. Ellei ole ihan oikeasti mini. Jos sitten haluaa olla isompi niin onhan niitä jatkeita myytävänä. Varmasti turvallisempia kuin leikkaukset.
[/quote]
Pumpulla saa turvotettua peniksen niin se näyttää paksummalta. Se ei vaikuta lepopituuteen. Kovilla paineilla ja pitkällä ajalla sinne ihoon kertyy nestettä. Useimmat haluavat lopettaa juuri ennen.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:54"]sanotaan että kaks tyyppia: grower and shower
grower voi kasvaa 4-5x lepomitasta
shower ei juuri kasva mihinkään.
[/quote]
Suihku?? Dille.
Mittaako kaikki tosissaan miestensä peniksen pituuden levossa ja seisokissa? Miksi? Että saa kehua sillä vai?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:02"]
Mittaako kaikki tosissaan miestensä peniksen pituuden levossa ja seisokissa? Miksi? Että saa kehua sillä vai?
[/quote]
Tämän tiedon saa kyllä keneltä tahansa mieheltä ihan kysymällä. Aivan varmasti on moneen kertaan mitattu.
On lihapeniksiä ja paisuvaispeniksiä. Ja jotain siltä väliltä. On olemassa peniksiä, jotka kovettuessaan ihan aidosti menettävät pituuttaan. Kivahan se olisi muille esitellä jotain horsecock-luokituksen lepokullia, mutta pärjään oman "teleskooppini" kanssa ihan hyvin. Huvittaa kyllä, kun eräskin nainen hämmästyi kahdesti peräkkäin, kun päädyimme samaan saunaan. Ensin sitä, miten pieni se on ja sitten sitä, miten paljon se voi kasvaa (myös paksuutta).
T. Hra. 8/18 cm
Nuorempana oli kaveri porukassa sellainen että kaikki luuli sillä olevan erityisen iso. Saunassa näin kuten muutkin. Olin sitten sängyssä erään muijan kanssa joka paljasti ettei sillä kasva yhtään seisokissa. Taitaa olla niitä pumppaajia? Niillä kun kuulemma on iso lepomitta verrattuna seisovaan.
Olihan sitä nuorena ongelma riittääkö koko? Kun naisen voi tyydyttää yhdellä sormella niin munan kokoa on turha murehtia. Ellei ole ihan oikeasti mini. Jos sitten haluaa olla isompi niin onhan niitä jatkeita myytävänä. Varmasti turvallisempia kuin leikkaukset.
Helvetin äijät penistensä kanssa.
meikäläisellä levossa 7cm, erektiossa 13,5 ja paksuutta 11 cm
Mulla on kans sellainen teleskooppimallinen. Levossa säällittävä sintti mut erektiossa isoksi ja paksuksi kehuttu.
Sen verran se kertoo mutta ei kaikkea. Vaikea sitä on ennustaa paljonko se paisuu suuntaan jos toiseen. Kylmissäänkin reppana on ihan minimaalinen.