Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei pidä maskia, vaikka tappava tauti leviää?

Vierailija
12.11.2021 |

Myös rokotetut levittävät tautia.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa on tappava tauti, mutta en muista nähneeni ketään käyttävän maskia sen vuoksi, joten vastaus on kaikki me?

Vierailija
2/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tauti käy koko väestön läpi vaikka me käveltäisiin käsillämme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ei laihduta, vaikka tietää, että lihavuus tappaa?

Vierailija
4/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali ihminen. Ei mikään koronahysteerikko.

Vierailija
5/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämätön ja itsekeskeinen

Vierailija
6/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se taudin leviäminen haittaa, vaan vakava tautimuoto. 

Vierailija
7/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskittomuudesta pitäisi joutua poistetuksi julkisesta tilasta (vaikka väkivalloin jos ei muuten).

Vierailija
8/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen jolla on järki päässä, eikä lähde kaikkiin kotkotuksiin mukaan, vaan elää ihan normaalisti päivä kerrallaan

Vierailija
9/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskittomuudesta pitäisi joutua poistetuksi julkisesta tilasta (vaikka väkivalloin jos ei muuten).

no siinäpähän yritätte, kannattaa palkata riittävästi henkilökuntaa noihin väkivaltaisiin fantasioihinne

Vierailija
10/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut molemmat rokotteet, ei enää kiinnosta pitää. Jokainen huolehtikoon itsensä suojaamisesta, ei ole mun asia.

Vierailija
11/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se taudin leviäminen haittaa, vaan vakava tautimuoto. 

hassua että vaarallisemman kausi-influenssan vakavista tautimuodoista ei koskaan tullut ehdotuksia tautipassien käyttöön otolle, tai maski pakolle

nyt kun käskyt tulee EU:lta, keskuspankeilta ja World Economic Forumilta niin on järki lähtenyt päättäjiltä, elämme todella pelottavia ja surullisia aikoja

Vierailija
12/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut molemmat rokotteet, ei enää kiinnosta pitää. Jokainen huolehtikoon itsensä suojaamisesta, ei ole mun asia.

Rokotteet eivät suojaa longcovidilta kertoo uusin tutkimus.

Vierailija
13/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt koko kortsun aikana maskeja, en pessy käsiä, en tiedä olenko mitään sairastanut, mutta piikkejä en ole ottanut. Eikä mitään huonoa oloja ollut vaikka asun kaupungin keskustassa. Että se siitä kortsusta

Vierailija
14/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuolen päivän kurkkukipuun ja muutaman päivän lievään nuhaan niin ansaitsen kuolla elinkelvottonana.

Vierailija
15/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muut voi määräillä toisia ihmisiä miten käyttäytyä. Jokaisen pitää huolehtia vain itsestään.Jos pelottaa, niin jää kotiin.

Vierailija
16/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vuosia ennen koronaa lennoilla Aasiaan/Aasiasta suurella osalla matkustajista maskit. Ymmärrän nyt täysin. Miljoonakaupunkien asukkaat sopeutuvat ihmis- ja virusmäärään mutta haluavat suojella itseään ja muita. Nyt ei enää naurata yhtään heidän maskit lentokoneessa ja turistikohteissa. Itsekin laitan maskin automaattisesti nykyään sisätiloissa jos populaa paljon.

Vierailija
17/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo vuosia ennen koronaa lennoilla Aasiaan/Aasiasta suurella osalla matkustajista maskit. Ymmärrän nyt täysin. Miljoonakaupunkien asukkaat sopeutuvat ihmis- ja virusmäärään mutta haluavat suojella itseään ja muita. Nyt ei enää naurata yhtään heidän maskit lentokoneessa ja turistikohteissa. Itsekin laitan maskin automaattisesti nykyään sisätiloissa jos populaa paljon.

Ne maskit on ilmansaasteiden takia, ei virusten. Meillä ei ole puhtaassa suomessa tarvetta maskille. Ilmanlaatumme on hyvä.

Vierailija
18/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman maskia kaikkialla.

Olen lähes 60 v maisterinainen.

Huvittavaa tämä ihmisten maskiusko..

Vierailija
19/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuollut koronan, vaikutti kyllä jotenkin lihaksiin. Maskia pidin huolella, mutta perheenjäsen sen lopulta tartutti.

Vierailija
20/23 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteet eivät suojaa longcovidilta kertoo uusin tutkimus.

Mikä pirun tutkimus? Voi höpöhöpö. Koko longcovid on niin epämääräinen diagnoosi, että sen olemassaolokin on kyseenalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme