Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sitten jaksaa vongata

Vierailija
28.01.2015 |

Aamusta iltaan. Ei muuta teekkään kun kiehnää tossa iholla :D Yleensä se jossain vaiheessa sitten saa kun on ahkerasti yrittänyt. Mut EI taas, 4 asti vongannut kokoajan enemmän tai vähemmän...
Jaksaako teidänkin miehet tuntitolkulla? :0 Ja siis vähintään kerran päivässä peitto heiluu mutta sitä on saattanut edeltää jopa 2-3h vonkaamista...:D

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun miehellä on parisuhteessa seksin tarve ihan erilaine hehhehheeeeh : D

Vierailija
22/38 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille kakkosta

Vierailija
24/38 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:08"]

No jos päivittäin annan vähintään sen kerran jo mut silti hetken päästä ollaan uudestaan yrittämässä.. -AP

[/quote]

Vaihda ihmeessä miestä jos nykyinen miehesi pitää sinua liian seksikkäänä ja haluaa sinua. Jos et vaihda voit olla varma, että miehesi jossain vaiheessa vaihtaa sinut jos suhtaudut miehesi tarpeisiin vuodesta toiseen leikillä.

Vierailija
25/38 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanu kerran tässä kuussa ja edellisen kerran lokakuusa :( Ei vonkaa, ei. 

Vierailija
26/38 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:51"]

Mua kiinnostaa se kerran päivässä! Mut mies vonkaa 24/7!! :D ja niin näemmä olen harvinaisuus harvempi näin usein edes antaa -AP

[/quote]

Jatkuva vonkaaminen on tervettä ja tavallista tuossa iässä. Mitäpä sitä muutakaan tekisi?

Seksi päivittäin ja jopa monta kertaa päivässä on myös tavallista tuossa iässä, kun parisuhde on alle 10-v eikä ole lapsia.

Älä vain sano, että olet se sama, joka pyysi neuvoja muuttua vähemmän seksikkääksi.

Vierailija
27/38 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:06"]

Mitä ihmettä alapeukuttajat? Kukaan ei ees usko mua? xD Tai onhan se aika uskomatonta... Tänään mut on esim,napattu ja kannettu makuuhuoneeseen oikeesti 2 kertaa.. :D Kaupassa läpsitty ja puristettu peppua ja nytki koittaa avata housunnappeja ja nauraa tälle mun kesukstelulle samalla :DD

[/quote]

Huomaa, että aihepiiri on sinullekin uusi, eli olet nuori ja kokematon. Usko pois, kyllä useimmat muutkin vauva-palstailijat on olleet parisuhteessa ja myös parikymppisen miehen kanssa. Ja usko muuten huviksesi, että jotkut miehet haluaa seksiä jatkuvasti lähes koko aikuiselämänsä. Ai niin, ja jotkut naisetkin. 

Vierailija
28/38 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä haluaisin hyvää seksiä. Rakastan sinkkuna olemista, mutta kun on edellisen kerran harrastanut seksiä torstaina ja ajatellut taukoamatta niin alkaa miettiä että ei se suhde niin huono asia oliskaan. Siis jos silloin sitten oikeasti olisi sellainen mies joka myös haluaa usein.

Vierailija
29/38 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisista haluista asiallinen keskustelu OK, mutta Ap:n asenne on melko ällöttävä. 

Vierailija
30/38 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:12"]

Mä oon saanu kerran tässä kuussa ja edellisen kerran lokakuusa :( Ei vonkaa, ei. 

[/quote]

Meillä täysin samalla tavalla. Ja se olen minä (eli nainen) joka joutuu vonkaamaan ja useimmiten tulee kieltävä vastaus =(

Vierailija
31/38 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole se joka haluaa muuttua vähemmän seksikkääksi :D

-AP

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:51"]

Mua kiinnostaa se kerran päivässä! Mut mies vonkaa 24/7!! :D ja niin näemmä olen harvinaisuus harvempi näin usein edes antaa -AP

[/quote]

Jatkuva vonkaaminen on tervettä ja tavallista tuossa iässä. Mitäpä sitä muutakaan tekisi?

Seksi päivittäin ja jopa monta kertaa päivässä on myös tavallista tuossa iässä, kun parisuhde on alle 10-v eikä ole lapsia.

Älä vain sano, että olet se sama, joka pyysi neuvoja muuttua vähemmän seksikkääksi.
[/quote]

Vierailija
32/38 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ÄLÄÄ :D
Alotin muuten ton miten musta on tullut nettitrolli keskustelun ;)

-AP
ps. on hauskaa ;)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:20"]Erilaisista haluista asiallinen keskustelu OK, mutta Ap:n asenne on melko ällöttävä. 
[/quote]

Vierailija
33/38 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas laatukeskustelu :D

Vierailija
34/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:51"]Mua kiinnostaa se kerran päivässä! Mut mies vonkaa 24/7!! :D ja niin näemmä olen harvinaisuus harvempi näin usein edes antaa

-AP
[/quote]

Minä harrastan seksiä mielelläni mieheni kanssa silloin, kun toisen tai molempien tekee mieli. Vähän haluja yhteen sovitellen. Yleensä kerran päivässä tai ainaki 5 kertaa viikossa. Lapsia meillä on 3, kaikki alle kouluikäisiä. Hynttyyt yksissä oltu 8 vuotta, toisen hyvät ja huonot piirteet tulleet jo tutuiksi ja ulkonäkökin molemmilla muuttunut.

En silti koskaan ANNA miehelleni pillua. Luoja, että ärsyttää tuollainen ilmaisu. Ihan tulee mielikuva kuin koiralle heittäisi luun, eikä minun rakas siippani kyllä vielä koiraa muistuta.

N31

Vierailija
35/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattis antaa ap joskus sitte ni ei tarvi ihmetellä vonkaamista. Älä sitten tuu itkemään tänne jos se käyki vieraissa kun ei kotona saa. Onneksi me sekstaillaan muijan kanssa joka päivä ja joskus kahteenkin kertaan jos vain aika sallii. En voisi kuvitellakkaan seksiä kerran viikossa... kyllä siinä ero tulisi

Vierailija
36/38 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 22:18"]

Että mä haluaisin hyvää seksiä. Rakastan sinkkuna olemista, mutta kun on edellisen kerran harrastanut seksiä torstaina ja ajatellut taukoamatta niin alkaa miettiä että ei se suhde niin huono asia oliskaan. Siis jos silloin sitten oikeasti olisi sellainen mies joka myös haluaa usein.

[/quote]

Poikamiehenä joutuu helposti olemaan kuukausia ilman seksiä jos ei fuckbuddya ole tai tuuria baarissa. Ja sinä kehtaat valittaa?

Vierailija
37/38 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäis olla tyytyväinen, kun vonkaa. Siinä vaiheessa, kun lopettaa, sillä on toinen nainen tai olet vaan muuttunut muuten yhdentekeväksi ja ero alkaa kolkuttaa ovella.

Vierailija
38/38 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:51"]

[/quote]

hienoa että teillä on tota määrää, muuten kuulostaa aika paskalta suhteelta. 

"vonkaa", "antaa"...surullista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi