Ärsyttävin tv-mainos?
Minä en muista mainoksen nimeä, mutta se oli yli-imelä vauvanruokamaitos. Siinä oli joku lässytyslaulu ja vauva oli äitinsä sylissä. Koko mainos oli saatu näyttämään vaaleanpunaiselta.
Kommentit (37)
Miks sun käsi on punanen? Koska sitä kutittaa lässynlää arrggghhh!!!!!
Eli joku Bepanthen.
Renault Clio mainos missä se akka hoilottaa jotain kuraa siellä taustalla ja sit sanoo ranskaks kai että elämä on kaunis, niinkuin on myös clio ja sit siinä kuvataan sitä akkaa jossai rannalla ja sen leuka heiluu ku se koittaa taiteellisesti ölistä siellä jotai "melodiaa".
Jenkki mainokset missä papukaija kysyy miks syöt purkkaa ja sitten että mitä muuta osaat.
Ne marjakeittomainokset missä on animaatiokarhu mikä raapii persustaan ja kertoo mihin keittoja voi käyttää.
Elisan aika uus mainos missä se orava lentää jollain laskuvarjolla ja taustalla kuuluu joku random "pikku pähkinöitä" MITÄ VIMMATTUA SE MEINAA !!!!
aiemminkin mainiitut oral-b "kyllä se nyt varmasti täytyy vaihhtaaa" ja cillit bang mainokset
Tuos muutamia mitkä tulee nyt mieleen..
NOI PRISMA MAINOKSET! että aina joku sanoo et ei oo juusto/maito/leipä enää halpaa ja sit se juttu paisuu iha mahottomaks ku kaikki kertoo sitä eteenpäin.
Bafucin ehdottomasti, toisena se hevari-kurkkukipuisena kiss-maskit naamalla ja kolmantena kaikki peräpukama ja alapäähiivamainokset!
Ärrä. Se nainen jonkun kytltin kanssa esittäen jotain yhden kirjaimen vaikutusta tjs. Tuntuu kuin katsojaa pidettäisiin jotenkin aivottomana, mainos niin dille.
Kaiiki Vitaepro-mainokset sais kieltää.
Ne jenkkimainokset, joissa teinit kertoo "taidoistaan". esim. "Mä osaan kammata hiukset sormilla" "Mä osaan pyöriä" "Mä osaan räpsyttää silmiä"
Miljoona miljoona miljoona ruutua!!!
No se missä Mäkäräinen mainostaa jotain terveyskapseleita. Niin tekemällä tehty ja kun mie sitä ja mie tätä.. Aargh!
Siwan mainokset on ihan kamalia, joku täysin hullu äijä karjuu mielipuolisesti.
Lidl ja Hans Välimäki..............
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:49"]Se päälledupattu hammastahnamainos jossa kuvataan sitä plakkia siellä "valoluolassa"
[/quote]
Tämä. Sen naisen puhetyyli on niin ärsyttävä!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:17"]Onko peräpukamat joku koko maan kattava sukuvikavaiva, kun pitää ihan telkussa kaupata peräpukamavoidetta? Onko sillä oikeasti niin suuri menekki, että kassavirta kattaa mainostuksen? Ehkä kannattais tehdä elintavoilleen jotain, ettei niitä peräpukamia tule. Eikö se oo vähän niin kun semmonen läskien ja b-rapun rassaajien vaiva? korjatkaa jos olen väärässä?
[/quote]
Oon samaa mieltä mainoksesta, mutta peräpukamia voi tulla ihan kenelle tahansa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 22:19"]
Lidl ja Hans Välimäki..............
[/quote]
Ai, ne on mun lempparimainoksia, varsinkin se Espanja-mainos, jossa kukkapuska ja kinkku on menny vääriin osotteisiin :D
Inhokkeja on paljon, mutta useimmat ei onneks jää mieleen. Se on kauhee mainos, jossa mainostetaan jotain tiskiainetta ja näytetään jotain jäätävän kokosta, yököttävää rasvamöllykkää valumassa viemäriin. Menee aina ruokahalut kun sen näkee.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 21:29"]Se jossa lauletaan petasin,näin koiran bongoissa jne.Oisko joku keksimainos?
[/quote]
Belvita breakfast. Mutta sehän on kiva!
Petasin, polskin ja Timon säikytin. Ostin teknologiaa, näin koiran bongoissa..ja tehtiin tämä mainoskin!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:17"]
Siwan mainokset on ihan kamalia, joku täysin hullu äijä karjuu mielipuolisesti.
[/quote]
Siwa mainokset on vielä melkein hauskoja. Koskahan ne menee inhorealismiin? Siwa suomen ryöstetyin lähikauppa. Lähes kaikki mainokset on niin hirveetä kuraa että saavat lähinnä inhon/vihan aikaan. Itse alan vaihtaa kanavia aina mainostauolla ellen mene vessaan tai jääkaapille. Joskus vain kauko (säädin) on amatöörin käsissä ja joudun kärsimään mainokset.
Eniten olen vinoillut rättimainoksista. Kuka oikeasti on nähnyt iloisen urheilevan naisen jolla on runsaat tai kivuliaat vuodot? Haloo! Joka ikinen mies näkee ainakin mitä todellisuus on.
Kaikki mitä yritetään myydä naisten paljaalla pinnalla miellyttää silmää mutta siihen se jää. Ei me miehet olla ihan niin tyhmiä kuin mainostajat luulee.
Onko peräpukamat joku koko maan kattava sukuvikavaiva, kun pitää ihan telkussa kaupata peräpukamavoidetta? Onko sillä oikeasti niin suuri menekki, että kassavirta kattaa mainostuksen? Ehkä kannattais tehdä elintavoilleen jotain, ettei niitä peräpukamia tule. Eikö se oo vähän niin kun semmonen läskien ja b-rapun rassaajien vaiva? korjatkaa jos olen väärässä?