Ensimmäinen tapailukumppani ahdistaa
Uskaltauduin ensimmäistä kertaa treffeille ja ne menikin ihan kivasti. Ollaan juteltu muutamia kertoja puhelimessa ja nähty kahdesti. Tykkään miehestä ja olenkin vähän ihastunut.
Toisella kerralla näimme kotonani ja mies ehdotti seksiä. En tiedä miksi panikoin kun kuitenkin pidän hänestä enkä mitenkään pidä itseäni rajoittuneena. Yritin kyllä mutta menin ihan lukkoon ja mies suuttui minulle.
Sovittiin tämä kuitenkin myöhemmin viestein ja nyt minua ahdistaa nähdä miestä uudestaan kun pelkään että mokaan taas ja seksi epäonnistuu takiani.
Neuvoja miten pääsisin yli jännittämisestä..
Kommentit (15)
Älä tapaa sitä miestä. Mies suuttui kun kieltäydyit sek$istä? Silti haluat nähdä? Onko tämä provo?
Sun edessä heilutetaan punaista lippua etkä sitä edes huomaa.
Et näe uudestaan. Se että toinen ei halua seksiä ei ole syy suutua. Tuollainen ihminen pakottaa siihen seksiin kun tilaisuus tulee...
Kasva ensin aikuiseksi ja yritä sitten uudelleen. Seksiä ei tarvita ennen kuin molemmat sitä oikeasti haluavat.
Unohda koko ukko, sen käytös ei ole normaalia. Jos se on vain seksin perään, niin anna sen hakea se muualta.
Äly hoi älä jätä! Jos mies KAHDEN tapaamiskerran jälkeen on seksi vonkaamassa ja vielä suuttuu, jos toinen kieltäytyy, niin ei ole kovin vaikea päätellä, että mies on k'sipää.
Pääset yli jännittämisestä, kun tapaat kunnollisen miehen. Silloin seksin tullessa kuvioihin tilanne on turvallinen eikä sinun tarvitse panikoida.
Ehkä sun kroppa tiesi sen jo menemällä lukkoon, että se mies ei todellakaan ole sulle oikeanlainen. Usko sun kroppaa, se on viisas.
Lapsi kulta, ei kukaan normaali ihminen harrasta seksiä toisilla treffeillä. Et tunne vielä ketään miestä. Mistä tiedät, onko tyyppi rikollinen tai naimisissa?
Jos et tunne oloasi hyväksi miehen seurassa, mies vaihtoon. Sänkyyn ei missään nimessä kannata mennä, jos tuntuu tuolta. Tämä kokemuksesta, ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi kulta, ei kukaan normaali ihminen harrasta seksiä toisilla treffeillä. Et tunne vielä ketään miestä. Mistä tiedät, onko tyyppi rikollinen tai naimisissa?
Milloin olet viimeksi deittaillut? Normaalit ihmiset nimenomaan harrastavat. Mielellään jo ekoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
No siis kyllähän normaalit ihmiset voi harrastaa seksiä vaikka ekoilla treffeillä mutta ainoastaan jos molemmat sitä haluavat. Kieltäytyminen ei ole syy suuttua. Silloin ei suhde lähde ollenkaan normaaleille urille ja tuollainen ihminen kannattaa heivata heti elämästä.
Kun sitä kipinää ON niin silloin ei tuollaista tarvitse naisen tuntea, sitä vaatteet oikein lentää pois parilla katseen vaihdolla :)
Kyllä minä uskon kipinään ja romantiikkaan noin yleisesti.
Niitä miehiä kyllä riittää netissä ja livessä joiden päämäärä on iskeä "tarpeeksi hyvännäköinen" leidi jollaisen omalla naamalla sattuu löytymään ja päästä hommiin mahdollisimman nopeasti.
Oho. Luulin ettei kukaan vastaisi minulle mitään. Ajattelin että on ihan normaalia haluta harrastaa heti seksiä. Menin lukkoon kun en osannut mitään ja mies vaikutti turhautuneelta minuun. Surettaa jos hän on kerta kaikkien mielestä huono valinta kun en ole ennen edes ihastunut.
Ap
Unohdin vielä että osa ihmisistä joille juttelin otti seksin jo puheeksi ennen tapaamisenkaan sopimista. Luulin että tapaamani mies on todella hyvä ja että pitäisihän minun jo uskaltaa kun hän on kuitenkin odottanut.
Ap
Jos se on noin vaikeaa niin mies ei oikea