Pyytäisin teitä rukoilemaan vaikeassa tilanteessani - syöpädiagnoosi
Ymmärrän senkin, jos joku ei halua. Äiti asuu Ruotsissa eikä häntä oikeastaan kiinnosta.
Kommentit (18)
Rukoilen sulle sinuausta tässä tilanteessa ja toivoa ja parantumista.
Ap, Jeesus näkee sinut ja tietää ahdistuksesi. Hän lohduttaa ja kantaa sinut tämän läpi. Jos et muuta jaksa, sano vaikka Jeesuksen nimeä. Hän nostaa sinut syliinsä. ❤️
Jos sinulla on halua elää ja rahaa maksaa siitä, antioksidanttiklinikan syövän ravitsemustukihoito merkittävästi parantaa prognoosia syövän graduksesta ja metastasoitumisesta riippumatta. Niiden joilla on vaurautta sekä tietoa ei tarvitse kuolla sairauksiin, joihin muut kuolevat. Tai ainakin heidän hoitoennusteensa on paljon parempi. T. Erään varman syöpäkuolemantuomion (pitkälle levinnyt sappirakon syöpä, jonka kuolleisuus 99,8 %) selättänyt
Vierailija kirjoitti:
Muuan lääketeollisuuden pillinviheltäjä paljasti tämän:
Tämä hoito on 10 000 kertaa tehokkaampi kuin lääkehoito:
Nauti tämä 3 kertaa päivässä: laita vesilasiin 1 teelusikallinen ruokasoodaa, purista sitruunasta mehua vesilasiin. Sekoita ja juo se.
Itselleni ilmaantui kamala musta luomi otsaan. Se hävisi muutaman kk päästä. Paransin samalla hoidolla myös patin koirani jalasta. Hän eli täysillä 17-vuotiaaksi saakka.
Idea on luultavasti se, että elimistön happotasapaino muuttuu. Syöpäsolu on rikollinen solu, mutta heikko solu. Kokeile kuitenkin tuota neuvoa.
Sait siis jo vastauksen rukouspyyntöösi. Rukoilen puolestasi.
Sokeri ruokkii syöpää. Paastoa ja sokeri ja vehnä pois ruokavaliosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on halua elää ja rahaa maksaa siitä, antioksidanttiklinikan syövän ravitsemustukihoito merkittävästi parantaa prognoosia syövän graduksesta ja metastasoitumisesta riippumatta. Niiden joilla on vaurautta sekä tietoa ei tarvitse kuolla sairauksiin, joihin muut kuolevat. Tai ainakin heidän hoitoennusteensa on paljon parempi. T. Erään varman syöpäkuolemantuomion (pitkälle levinnyt sappirakon syöpä, jonka kuolleisuus 99,8 %) selättänyt
Tämä myös on erittäin hyvä neuvo.
Lääketeollisuus ei halua että muut yhtä tehokkaat neuvot tulevat ilmi. Johtuu rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Nauti tämä 3 kertaa päivässä: laita vesilasiin 1 teelusikallinen ruokasoodaa, purista sitruunasta mehua vesilasiin. Sekoita ja juo se.
Itselleni ilmaantui kamala musta luomi otsaan. Se hävisi muutaman kk päästä. Paransin samalla hoidolla myös patin koirani jalasta. Hän eli täysillä 17-vuotiaaksi saakka.
Tämä on kyllä 110 %:sesti toimiva keino. Olen parantanut itseltäni jo korotaudin, syfiliksen, impotenssin ja karieksen tämän avulla. Samalla olen voinut turhat rukoilut lopettaa 100 %! Ja kaikki vain 2 päivässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä 110 %:sesti toimiva keino. Olen parantanut itseltäni jo korotaudin, syfiliksen, impotenssin ja karieksen tämän avulla. Samalla olen voinut turhat rukoilut lopettaa 100 %! Ja kaikki vain 2 päivässä!
Hei, unohdit hopeaveden!
Ja juu. rukoilla vaikka maailman tappiin, yksikään syöpä ei ole rukoilemalla parantunut.
Itse sairastan parantumatonta syöpää nyt pian neljättä vuotta. Kurissa on pysynyt lääkityksellä, ei ole levinnyt eikä kasvanut. Kunto on pysynyt hyvänä.
Kyllä itse luotan 100% onkologiini ja lääkkeisiin, toiset saa sitten uskoa mihin tykkää.
Onpa nähty sekin tapaus kun eräs nainen sairasti pitkälle edennyttä rintasyöpää ja vain niin vakaasti uskoi johonkin sellaiseen mustaan tököttiin jota levitti siihen rintaansa ja oli niin vakuuttunut että nyt paranee. Sinnepä liittyi, muitten hihhuleihin uskovien joukkoon.
Mutta jos se tieto että joku rukoilee jotenkin lohduttaa niin eipä tuo mitään ota vaikka ei annakaan.
En oikein osaa rukoilla jotain mihin en itse usko, mutta ajattelen sinua lämpimästi. Voimia. <3
Rukoilen puolestasi ja toivotan voimia hoitoihin.
Kiinnostaapa tietää että miksi ihmeessä tuo sooda ja sitruuna kikka piti poistaa?
Kysyn vaan...
Rukoilen puolestasi. Mikä syöpä sinulla on ja onko etäpesäkkeitä ?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaapa tietää että miksi ihmeessä tuo sooda ja sitruuna kikka piti poistaa?
Kysyn vaan...
Sooda ja sitruuna voi olla vaikka hengenvaarallista.
Minä rukoilen ainakin 🙏