Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatusta laudasta naisesta ainakin tietää, että...

Vierailija
28.01.2015 |

Että puoliso ei ole häntä tissien perusteella valinnut.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosti

Vierailija
2/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta taas tietää, ettei puoliso ole sinua älykkyyden perusteella valinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:lla mitään puolisoa ole... Se on yläasteikäinen pojankloppi.

Vierailija
4/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:43"]Ei ap:lla mitään puolisoa ole... Se on yläasteikäinen pojankloppi.
[/quote]Toivottavasti on.

Vierailija
5/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:42"]Sinusta taas tietää, ettei puoliso ole sinua älykkyyden perusteella valinnut.
[/quote]

Jaa miten niin? Tottahan tuo on.

Vierailija
6/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:43"]Ei ap:lla mitään puolisoa ole... Se on yläasteikäinen pojankloppi.
[/quote]Toivottavasti on.
[/quote]Siis piti sanomani, että toivottavasti on yläasteikäinen eikä muuten vain jälkeenjäänyt.

Vierailija
7/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täällä av-palstallakin oikein mahdetaan ymmärtää, että makuja on monia ja kaikki miehet eivät todellakaan ole isojen rintojen perään. Olemme mieheni kanssa molemmat urheilullisia eikä minulla mitään isoja rintojakaan osittain sen vuoksi ole, mutta se ei ole koskaan hetkauttanut kummankaan elämää pätkän vertaa muuta kuin positiivisesti. Mitä jos keskityttäisiin kaikki vain omiin kroppiimme ja oltaisiin ylpeitä itsestämme juuri sellaisena kuin olemme? :)

Vierailija
8/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa miten "lauta" nainen on seksikäs. Kohdasta 3:00 eteenpäin.

Itse kyllä tykkään koko videosta, se on hyvin eroottinen ja häviää Youtubesta yhä uudelleen ja uudelleen, mutta ladataan myös yhä uudelleen

(Duran Duran, The Chauffeur)

Vierailija
9/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pienirintaisuus ei ole kaunista tai seksikästä. Ja olen siis itsekin nainen ja pienirintainen. Mutta mä tiedostan, että kaikki eivät ole samaa mieltä :)

Vierailija
10/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte?

Vierailija
11/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies nimenomaan tykkää pienistä tisseistä (heitäkin nimittäin on)?

Vierailija
12/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:49"]

Katsokaapa miten "lauta" nainen on seksikäs. Kohdasta 3:00 eteenpäin.

Itse kyllä tykkään koko videosta, se on hyvin eroottinen ja häviää Youtubesta yhä uudelleen ja uudelleen, mutta ladataan myös yhä uudelleen

(Duran Duran, The Chauffeur)

[/quote]

Tuossa on seksikästä ainoastaan Simon le Bonin ääni...aah! Ja biisi on iiihanaaa!!

Vierailija
13/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissithän on just ihania! <3 

Ja jos on muutenkin pienikokoinen, niin paljon sopusuhtaisempaa on omistaa pienet tissitkin kuin megalollot. 

Vierailija
14/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Mutta tuohan on vain positiivinen asia! Kaikki muut piirteet menee edelle ;)

Vierailija
15/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ku tissit mutta ap taitaa olla niitä "miehiä" jotka pääsee tissien lähettyville vaan märissä unissaan. 

Vierailija
16/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain jos ei ole valinnut tissien perusteella. En haluaisi olla yhdessä niin pinnallisen miehen kanssa.

-pikkutissi joka tykkää vartalostaan-

Vierailija
17/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti joku MIES niin typerä, että valitsee vaimon, elämän kumppanin, tissien perusteella?  Mahtaa sitten olla hauska käydä henkeviä keskusteluja isojen tissien kanssa. Ei ole kyllä tällä ihmisellä kaikki ihan kotona. :DDDDD

Vierailija
18/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*dofiilit tykkää pikkutisseistä.

Vierailija
19/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se mies silti tykätä niist rinnoista :) Eipä se koosta ole kiinni. On se jotenkin surullista, jos "rasvapallot" määrittävät ihmisen ihanuuden ja arvon muutenkin...jotenkin tosi epäkypsää...

Vierailija
20/27 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, vaikka mulla on aika isot tissit, niin en kyllä halua ajatella, että mieheni on mut niiden takia ottanut :(. Toivon, että hän olisi rakastunut kokonaisuuteen, eikä myöskään pelkästään ulkonaiseen kokonaisuuteen, vaan kaikkeen siihen mitä olen, myös henkisiltä ominaisuuksiltani. En minä ainakaan rakastunut miehessäni mihinkään yhteen piirteeseen, vaan koko pakettiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän