Nuoria odottajia pääkaupunkiseudulta!
Heippa!
Täällä 19-vuotias ensiodottaja kaipailisi samanhenkistä ja samassa elämäntilanteessa olevaa juttuseuraa tai miksei vaikka ihan kavereitakin tulevista mammoista! Plussailin ensimmäisen kerran 23.1 hyvin vahvan viivan ja tällä hetkellä mennäänkin siis viikoilla 5+1 ja LA olisi näillä näkymin nettilaskureiden mukaan 29.9. :-) Laittakaa ihmeessä viestiä alle kaikki nuoret odottajat joilla edessä siintää iso elämänmuutos ja mieli on pullollaan vauva-aiheista ajatusta ja kysymyksiä, mutta esimerkiksi omasta kaveriporukasta ei löydy samassa elämäntilanteessa olevia/kavereita jotka jaksaisivat kuunnella jatkuvaa vauvahöpinää, voidaan sitten vaikka miettiä jotain privaatimpaa viestimistapaa halutessamme!
Kommentit (23)
Minä olen myös jo vauvan saanut heinäkuussa 2014, mutta samanikäinen seura tulisi tarpeeseen, koska kellään kaverilla ei ole vielä lapsia eikä oikein ole ketään, kenen kanssa vauvajuttuja puhuisi. Olen 23-vuotias opiskelija Espoosta.
Espi15: Meillä on täsmälleen sama laskettu aika ! =))
Heips, olen 20vuotias itä-helsinkiläinen äiti, minä sain esikoiseni viime lokakuussa ja aloimme heti yrittää uutta lasta että tulisi mahdollisimman pieni ikä ero, no meillä tärppäsi ja nyt syyskuussa olisi laskettu aika :) minuun saa myös olla yhteydessä, mutta facea minulla ei ole
Sähköpostini on zirbulasi@hotmail.com