Nuoria odottajia pääkaupunkiseudulta!
Heippa!
Täällä 19-vuotias ensiodottaja kaipailisi samanhenkistä ja samassa elämäntilanteessa olevaa juttuseuraa tai miksei vaikka ihan kavereitakin tulevista mammoista! Plussailin ensimmäisen kerran 23.1 hyvin vahvan viivan ja tällä hetkellä mennäänkin siis viikoilla 5+1 ja LA olisi näillä näkymin nettilaskureiden mukaan 29.9. :-) Laittakaa ihmeessä viestiä alle kaikki nuoret odottajat joilla edessä siintää iso elämänmuutos ja mieli on pullollaan vauva-aiheista ajatusta ja kysymyksiä, mutta esimerkiksi omasta kaveriporukasta ei löydy samassa elämäntilanteessa olevia/kavereita jotka jaksaisivat kuunnella jatkuvaa vauvahöpinää, voidaan sitten vaikka miettiä jotain privaatimpaa viestimistapaa halutessamme!
Kommentit (23)
Ensinnäkin onnea vauvasta! :-) Laittelen sulle sähköpostia ajan kanssa, kiva että löytyy samaa ikäluokkaa ja samassa elämäntilanteessa olevia!
Moikka täältäkin ja onnea molemmille, JHJH:lle raskaudesta ja ROSETELLE vauvasta =)
Täällä olis pian 23- vuotias ensimmäistään odottava nainen PK- seudulta. Tällä hetkellä Vantaan puolella, mutta kesällä tarkoitus olis takaisin Helsinkiin muuttaa ennenkuin pikku kaveri tulee maailmaan =)
Mulla siis viikkoja 11+4 kaiketi =D eli ensimmäinen kolmas huristeltu kohta läpi... Laskettu aika 21.8 neuvolan mukaan, mutta ekaa virallista ultraa odotellessa...
Kaipailisin itsekin samassa tilanteessa olevia kavereita, sillä omassa tuttavapiirissäni olen ainoa tälä hetkellä... Ja en haluaisi höpöttää raskaudesta ja vauvoista heitä ihan kyllästymiseen asti =)
Mullekin voi laittaa viestiä mustikkamaito@hotmail.com
Saatan laittaa itsekin Rosette sulle =)
Molemmille laitettu/laittamassa postia! :)
Heippa! Minulla on tälläinen samanlainen keskustelu täällä ja ollaan jo tavattukin porukalla. Muutaman tytön kesken meillä olisi treffit lauantaina ja varmaan tavataan Tässä vielä :) jos tahdotte liittyä seuraan, niin tervetuloa. Voin laittaa teille vielä sähköpostia vähän itsestäni.
Laitan vielä oman sähköpostiosoitteeni tähän minne saa toki myös laittaa postia: jhjh19@outlook.com :-)
Jantsuh kuulostaa erittäin hyvältä!
Moikka! puhelimella ku yritin vastailla nii lähetti pelkän m kirjaimen.. Mutta, täällä myös nuori odottaja 20v Helsingistä. Kolmas raskaus menossa ja takana 2 keskenmenoa.. Nyt rv 12 menossa ja ekassa ultrassa käyty eilen :) olis kiva jutskailla muiden nuorten tulevien äitien kanssa ja vaihdella kokemuksia. Sähköpostia saa laittaa osotteeseen Sofia.Haapaniemi@gmail.com
Kiva kun ilmottauduit Sufffe! Laitan sähköpostia tulemaan. :-)
Höh tuolla mun s24 sähköpostissa on ollut jo ties kuinka kauan käyttökatko niin en ole päässyt lukemaan posteja :( Taidan laittaa teille kaikille sähköpostia mun toisesta osoitteesta myöhemmin tänään kunhan vauva on mennyt nukkumaan ja ehtii paremmin kirjoitella :)
Heippa! Täällä myös tuleva nuori äiti Helsingistä. Olen 21-vuotias opiskelija ja esikoista siis odotellaan avomiehen kanssa syntyväksi heinäkuun lopulla, nyt menossa 16+3 <3
Ollaan juurikin Jantsuh:n ja yhden muun kanssa tavattu pari kertaa mutta olisi kiva tutustua myös muihin odottajiin! :) Olisi kiva esimerkiksi nähdä porukalla jossain.
Eli mullekin saa laittaa postia osoitteeseen hiitu@suomi24.fi :)
Hei ja onnittelut kaikille!
Täällä myös nuori odottaja, ikää kohta 21 vuotta ja tänään käyty ultrassa. 12+4 ja laskettuaika 21.8 :)
Olen muualta muuttanut viime syksynä, joten samassa tilanteessa olevia ystäviä ei löydy lähistöltä, olisi kiva jakaa matkaa samassa tilanteessa olevien kanssa. :)
Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen aho10@luukku.com
Heippa! Täällä kans on seuraa vailla just 23 vuotta täyttäny ensiodottaja. Laskettu aika on syyskuun puolessa välissä. Omassa kaveripiirissä ei oo vielä lapsia, ni ois kiva löytää samassa tilanteessa olevia kavereita :) laitan JHJH, sulle yv:nä sähköpostiosoitteeni, koska en jaksa tähän hätään tehdä sellaista mis ei sukunimi näkyis ja koko nimeäni en haluu tänne sivuille pyörimään :D jos teillä on joku yhteispalsta, faceryhmä tai muuta ni tuun mielelläni mukaan! :)
Moikka! Yritän teille myös laittaa postia tässä pikapikaa :-) ELINA, mistä näen tollaset yksityisviestit? :o
Hei! Täälläkin 19 vuotias ensi odottaja. Viikkoja minulla on 20+4 ja laskettu aika 4.7. Eilen olin rakenne ultrassa ja saatiin tietää; että poika sieltä on tulossa ! :)
Ihanaa NIMAJA ja kiva kun ilmottauduit! Nyt on niin paljon ilmoittautunut näitä odottajia tähän, että olisko jollai jotain helpompaa viestittelykeinoa mielessä kun sähköposti? Jokaiselle kun yksitellen aina laittaa ja vastailee posteihin, niin on aika aikaavievää puuhaa :D
Pitäiskö tehä jonkinmoinen face-ryhmä? Voisin vaikka tehä sellasen ja jos laitatte vaikka sähköpostiosoitteitanne mulle tähän osotteeseen hiitu@suomi24.fi niin voin teitä sit lisäillä sinne?
Vois olla vähän helpompaa. :)
Teen siis salaisen ryhmän niin kukaan teidän kavereista ei nää että liitytte siihen tai mitä sinne kirjotellaan. :)
JHJH, laitoin sulle nyt ainakin kutsun tulemaan tohon jhjh19@outlook.com postiin. Osotteen ei siis tarvi olla se sama, jolla on profiilin facessa luonu vaan voi olla jokin ihan muukin. Viestin kautta pystyy sitten liittymään ryhmään! :)
HIITU laitoin sulle tonne sähköpostiin viestiä, et mut voi lisätä sinne ryhmään :) hyvä idea
Heippa :) Oma vauvani on jo syntynyt ja on nyt muutaman viikon ikäinen. Silti tulee vieläkin välillä pyörittyä tällä raskaus-palstalla :D Olisi mukava tutustua muihin äiteihin tai juurikin tuleviin sellaisiin, kun nykyisestä ystäväpiiristä ei sellaisia oikein löydy.Pääsisi höpöttelemään vauvajuttuja ja muistella sitä raskauttakin jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa. Olen itse 20-vuotias ja Helsingistä. Jos sinua tai joitain muita, jotka lukee tätä ketjua, kiinnostaa kirjoitella, niin mulle voi laittaa vaikka sähköpostia osoitteeseen simppeli94@suomi24.fi :)