Onko eräs meistä kenties yksinäinen?
Haluaisin, että arvon mammat ja miehet antaisivat oman arvionsa minua huolestuttavasta tilanteesta.
Olen jo pidemmän aikaa lukenut Vauva.fi:n keskusteluja ja viimeaikoina olen ollut jopa hieman kauhuissani lukemastani.
Huolenaiheeni on erään kanssakirjoittajamme mielenterveys ja sosiaalinen tilanne. Eräs kirjoittaja tuntuu viettävän huolestuttavan paljon aikaa Vauva.fi:n keskusteluissa ja monesti hänen viesteistään tulee sellainen tunne, että hän muuttaa tarinoitaan ja mielipiteitään, sekä esittää ikäänkuin eri henkilöä viesteissään. Hänen ahkeruuttaan Vauva.fi:ssä täytyy kyllä arvostaa, sillä häneltä tulee viestejä aivan solkenaan, mutta samalla herää epäilys onko hänellä muuta elämää ollenkaan? Jos hän onkin sellainen yksinäinen ja vähän hyljeksitty tyyppi, mistä ne radiomainoksessakin kertovat? Kaipaakohan hän vaikkapa halausta? Oletteko te olleet huolissanne omasta tai kanssakirjoittajienne mielenterveydestä? Vai onkohan hän sellainen Putinin palkkaama trolli, mistä iltalehdessä oli juttua?
Tämä huoleni aiheena oleva kirjoittaja käyttää tällä palstalla allekirjoitusta AP. Hirmuisen paljon häneltä on viestejä, mutta onkohan hänellä tosiaan ihan kaikki kotona? Pitäisikö soittaa hätänumeroon, jos epäilee tälläistä?
Kommentit (7)
Eiköhän tuo päde useimpiin täällä palstaileviin.
Siellä Porvoossa näitä tuntuu riittävän.
Tota, tuolla yhessä ketjussa on oikeesti tyyppi joka puhelee itsekseen ja juttelee mielikuvitus olennoista...
Ilman muuta soitat, pääset itsekkin hoitoon.
Putinin palkkaama trolli on hän. t. Ap