Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavaa kun laihat pikkutissit naiset selittävät

Vierailija
28.01.2015 |

Että on nämä pienet rusinat tosi kivat!

Terkuin hoikka, kiinteä- ja isopovinen :) Ja jos alkaa vanhemmiten roikkua, meen kirurgille :)

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys! Ei noin saa sanoa! Pitää haukkua isotissisiä ja läskejä. Laudat on tabu palstalla

Vierailija
2/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä mene aivokirurgille, sillä hän voisi kauhistua korviesi välissä olevaa tyhjyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ab ei ainakaan lobotomiaa tarvi, on synnynnäisesti jäänyt aivoista jo puuttumaan osia selvästi :D

Vierailija
4/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:03"]Mutta älä mene aivokirurgille, sillä hän voisi kauhistua korviesi välissä olevaa tyhjyyttä.
[/quote]

Ottaapa koville ;))) Olen akateemisesti kouluttautunut ja hyväpalkkaisessa duunissa :)

Ap

Vierailija
5/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen suurista, kauniista rinnoistasi. Miksi sua kiinnostaa muiden naisten tissit?

Vierailija
6/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron salaisuuden katkerat laudat ja läskit. Hoikka isopovinen voi olla myös älykäs :)

Vierailija
7/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:05"]Ole kiitollinen suurista, kauniista rinnoistasi. Miksi sua kiinnostaa muiden naisten tissit?
[/quote]

Sarkasmia toiseen aloitukseen

Vierailija
8/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:03"]Mutta älä mene aivokirurgille, sillä hän voisi kauhistua korviesi välissä olevaa tyhjyyttä.
[/quote]

Ottaapa koville ;))) Olen akateemisesti kouluttautunut ja hyväpalkkaisessa duunissa :)

Ap
[/quote]

Jep jep. Niinhän me kaikki.

Vierailija
9/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat laudat alapeukuttaa :D

Vierailija
10/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:03"]Mutta älä mene aivokirurgille, sillä hän voisi kauhistua korviesi välissä olevaa tyhjyyttä.
[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

Sinä pokkana raasu väität, että vain lauta on älykäs?

Vierailija
11/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä koe tarvitsevani tissejä mihinkään, kirjoittaa laiha (l/n)auta.

Vierailija
12/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys. Mikä on mielestäsi lauta ja mikä isopovinen?
Minä olen hoikka 70C "pikkutissi". Paitsi että olen tyytyväinen rintoihini vaikka joku ne määritteleekin pieniksi. Mun tissit, en vaihtais isompiin :)

Vierailija
13/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:03"]Mutta älä mene aivokirurgille, sillä hän voisi kauhistua korviesi välissä olevaa tyhjyyttä.
[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

Sinä pokkana raasu väität, että vain lauta on älykäs?
[/quote]
Luetun ymmärtäminen ei kyl ole kovin vahvaa...
Mutta itse näin ok tissisenä ihmettelen aloitusta. Joku kompleksihan tuossakin aloituksessa on takana. Onhan vaan sääli jos ei osaa olla onnellinen itsestään panettelematta muita.

Vierailija
14/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Mikä sinua rassaa, ap? Otatko vähän liian tosissasi palstan veetuilut? Älä ota!

Kyllä fakta on, että miehillä maku vaihtelee. Ihan kuin meillä naisillakin. Minä esim. en tykkää muskeleista, semmoiset bodarit on todella kammottavia. Enemmän minua kiehtovat androgyynit, älykkäät "kauniit pojat".

Miehilläkin naismaussa on eroja. Enemmistö tykkää hoikista ja isorintaisista, se on totta. Mutta kas kun sitten on niitä, joista lihavuus on seksikästä. Ja niitä, joista hento ja siro, pienipovinen nainen on paras. Ja kaikkea tältä väliltä.

Mutta tiedätkös, vähiten miehet tykkäävät itserakkaista ja tyhmistä naisista. Semmoisista, jotka luulevat olevansa Jumalan lahja miehelle. Ethän semmoiseen sorru, ap, ethän...? Reippaus, huumorintaju ja ystävällisyys ovat miehistä pop. Niiden puutetta ei millään silikoneilla pelasteta.

Vierailija
15/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemminpa tuota tissiensä koolle mitään mahtaa. 

Vierailija
16/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla elämä alavireistä, jos toisten naisten tissien koko on nuinkin merkityksellinen asia..

Vierailija
17/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä tisseissä on oikeasti paljon hyvää. Mm. pienempi rintasyöpäriski, vähemmän niskavaivoja, vähemmän limaisia puristelijoita, enemmän arvostusta ja huomiota henkisille ominaisuuksille, aidompaa kiinnostusta miehiltä (tai siis ainakaan tissifetisistit eivät kiinnostu), liikunta on helpompaa, imetys helpompaa kun tissi mahtuu vauvan suuhun toisin kuin megatissi, voisin jatkaa vielä mutten viitsi. Isoissa tisseissä on varmasti etuna niiden ns. seksikkyys ja niillä saatava 'ilmainen' huomio. Molempi parempi, mutta ei mielellään samassa vartalossa.

Vierailija
18/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä naurettavaa siinä on? En minä ainakaan tee mitään tisseillä, ulkonäkö ei ylipäätään ole minulle kovin tärkeä asia, ja pienten rintojen kanssa on paljon helpompaa esim. urheilla.

En ymmärrä, mitä naurettavaa siinä on, jos ei välitä isoista tisseistä? Eikö se ole vaan hyvä, kun kerran ei sellaisia ole? Minkälainen ihminen ei arvosta sitä, että ihminen on tyytyväinen siihen, millainen luonnostaan on? Eikö se ole hyvä, ei tarvitse olla katkera ja kateellinen muille?

Vierailija
19/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ap:n hehkuttaa! Hienoa että suuret rinnat tuovat paljon iloa elämään

Vierailija
20/59 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, tissit löytyy, olen hoikka ja hyvässä kunnosa, perse on oikein hyvän muotoinen. MUTTA en silti jaksa olla mikään itsekeskeinen prinsessa joka hehkuttaa itseään vain ja haukkuu muita. Paremman mielen oikeesti saa sillä että kannustaa muita ja ajattelee vähän miltä muista tuntuu. Ne sun tissien merkitys vähenee huomattavasti kun oot muuten tollai bitch