Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka vihaatte freddyjä, kertokaa mistä löydän samantyyliset housut?

Vierailija
28.01.2015 |

"Peppukehyksiä" ei tarvitse olla, mutta kestävät ja laadukkaat (tiedät ettei freddyt ole), legginssimäisen joustavat, silikoninauhan avulla jalassa pysyvät, ja mukavat jalassa? Legginssit eivät käy, koska pidän freddyjä enemmän housuina kuin legginsseinä, ja niiden pitää nimenomaan olla housut.
.
Normaaleja farkkuja ostan joskus, mutta ne eivät pysy päällä ilman vyötä :(
.
Tällä hetkellä pidän paljon kotona freddyjä jalassa, koska ne on niin mukavat :D

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran haluat käyttää freddyjä niin käytä! Voiko olla näin vaikeaa.. Farkkulegginssit ajavat samaa asiaa, materiaalista ja merkistä riippuu kuinka hyvät ja istuvat ovat.

Vierailija
22/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:52"]Eikö ne n. kympin farkkulegginssit ole melkein samanlaiset? Siis ei ne lirumateriaalista tehdyt, vaan sellaiset joissa on vähän vahvempaa kangasta (ei ihan jäykkää farkkua kummiskaan) [/quote] Mutta ne ei pysy jalassa niin hyvin.. Pitää välillä nostella -ap

[/quote]

Jaa. Kyllä ne minulla pysyy, onhan niissäkin kuminauha. :D Ja siis itse olen nimenomaan käyttänyt farkkulegginssejä, jos on ollut sellainen olo ettei huvita nostella housuja koko ajan.

Tietty farkkuleggareiden kanssa pitää olla pitkä paita, tunika tai joku vastaava, koska tuon tyyliset housut korostavat takamusta ihan hirveästi. Itse en kehtaisi takapuoltani korostaa, mutta hoksasin että freddyfarkuissa tämähän on se idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:03"]Jos kerran haluat käyttää freddyjä niin käytä! Voiko olla näin vaikeaa.. Farkkulegginssit ajavat samaa asiaa, materiaalista ja merkistä riippuu kuinka hyvät ja istuvat ovat.
[/quote]
Niin käytänkin.. Mutta siis pointti oli se, että en oo löytänyt vielä yksiäkään housuja, missä olis samanlainen silikonikaistale, joka pitää housuja niin hyvin ylhäällä :D en löytänyt sopivaa kuvaa, mutta joskus freddystoren fb sivuilla oli sellanen kuva, missä kyykistyneellä naisella oli vasemmalla freddyt (pysyi jalassa mainiosti) ja oikealla normi farkut (persvako vilkkui)

Vierailija
24/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla ei muka pysy muut housut kuin freddyt jalassa? Freddyjen hinnalla saat kyllä todella hyvin istuvat normaalifarkut.

Ja kyllä fregginseissä (farkkulegginssit) on ihan samalla lailla kuminauha kuin niissä Freddyissä. Oot ostanut liian isot jos eivät päällä pysy. Tai vastaavasti liian pienet.

Vierailija
25/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:52"]Eikö ne n. kympin farkkulegginssit ole melkein samanlaiset? Siis ei ne lirumateriaalista tehdyt, vaan sellaiset joissa on vähän vahvempaa kangasta (ei ihan jäykkää farkkua kummiskaan) [/quote] Mutta ne ei pysy jalassa niin hyvin.. Pitää välillä nostella -ap

[/quote]

Jaa. Kyllä ne minulla pysyy, onhan niissäkin kuminauha. :D Ja siis itse olen nimenomaan käyttänyt farkkulegginssejä, jos on ollut sellainen olo ettei huvita nostella housuja koko ajan.

Tietty farkkuleggareiden kanssa pitää olla pitkä paita, tunika tai joku vastaava, koska tuon tyyliset housut korostavat takamusta ihan hirveästi. Itse en kehtaisi takapuoltani korostaa, mutta hoksasin että freddyfarkuissa tämähän on se idea.
[/quote]
Siinähän se ongelma onkin, kun niitä leggareita tai jegginssejä ei voi käyttää normi housuina.. Siksi etsinkin housuja ;) -ap

Vierailija
26/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:58"]

Peppuhousut :D http://scontent-a.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/917209_274316222777365_1095918555_a.jpg Saa myös muissa materiaaleissa.

[/quote]

Silmät oikein lepää kun katsoo tätä kuvaa. Kyllä perseet on sitten kauniita.

Vierailija
27/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:03"]Jos kerran haluat käyttää freddyjä niin käytä! Voiko olla näin vaikeaa.. Farkkulegginssit ajavat samaa asiaa, materiaalista ja merkistä riippuu kuinka hyvät ja istuvat ovat. [/quote] Niin käytänkin.. Mutta siis pointti oli se, että en oo löytänyt vielä yksiäkään housuja, missä olis samanlainen silikonikaistale, joka pitää housuja niin hyvin ylhäällä :D en löytänyt sopivaa kuvaa, mutta joskus freddystoren fb sivuilla oli sellanen kuva, missä kyykistyneellä naisella oli vasemmalla freddyt (pysyi jalassa mainiosti) ja oikealla normi farkut (persvako vilkkui)

[/quote]

No kyllähän se vilkkuu jos ostaa liian isot/pienet.

Vierailija
28/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:52"]Eikö ne n. kympin farkkulegginssit ole melkein samanlaiset? Siis ei ne lirumateriaalista tehdyt, vaan sellaiset joissa on vähän vahvempaa kangasta (ei ihan jäykkää farkkua kummiskaan) [/quote] Mutta ne ei pysy jalassa niin hyvin.. Pitää välillä nostella -ap [/quote] Jaa. Kyllä ne minulla pysyy, onhan niissäkin kuminauha. :D Ja siis itse olen nimenomaan käyttänyt farkkulegginssejä, jos on ollut sellainen olo ettei huvita nostella housuja koko ajan. Tietty farkkuleggareiden kanssa pitää olla pitkä paita, tunika tai joku vastaava, koska tuon tyyliset housut korostavat takamusta ihan hirveästi. Itse en kehtaisi takapuoltani korostaa, mutta hoksasin että freddyfarkuissa tämähän on se idea. [/quote] Siinähän se ongelma onkin, kun niitä leggareita tai jegginssejä ei voi käyttää normi housuina.. Siksi etsinkin housuja ;) -ap

[/quote]

Kalsareiksiko sinä farkkulegginssit laitat? :D Ihan housut ne on, sanoin vain että itse en kulkisi persettä korostavissa housuissa ilman pitkää paitaa, mutta eikö Freddyt ole ihan samanlaiset?

Vierailija
29/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onks nois joku perse valmiin sisällä? siis fyllit?

Vierailija
30/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://pbs.twimg.com/media/B6BJiceCAAE3ftQ.jpg:large
Jos nämä rumentavat henkilön persettä, niin on silmissä vikaa :D niin ihanat!

Vierailija
31/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:18"]siis onks nois joku perse valmiin sisällä? siis fyllit?
[/quote]

Ei ole. Ovat aika ohutta, pehmeää ja hyvin joustavaa kangasta. Mielestäni sopivat hoikille joilla pieni mutta muodokas takapuoli. Omistan itse kahdet, mustia olen käyttänyt ihan arkikäytössä mutta vaaleita en ole kehdannut pitää kuin kotona :D

Vierailija
32/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:54"] [quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:52"]Eikö ne n. kympin farkkulegginssit ole melkein samanlaiset? Siis ei ne lirumateriaalista tehdyt, vaan sellaiset joissa on vähän vahvempaa kangasta (ei ihan jäykkää farkkua kummiskaan) [/quote] Mutta ne ei pysy jalassa niin hyvin.. Pitää välillä nostella -ap [/quote] Jaa. Kyllä ne minulla pysyy, onhan niissäkin kuminauha. :D Ja siis itse olen nimenomaan käyttänyt farkkulegginssejä, jos on ollut sellainen olo ettei huvita nostella housuja koko ajan. Tietty farkkuleggareiden kanssa pitää olla pitkä paita, tunika tai joku vastaava, koska tuon tyyliset housut korostavat takamusta ihan hirveästi. Itse en kehtaisi takapuoltani korostaa, mutta hoksasin että freddyfarkuissa tämähän on se idea. [/quote] Siinähän se ongelma onkin, kun niitä leggareita tai jegginssejä ei voi käyttää normi housuina.. Siksi etsinkin housuja ;) -ap

[/quote]

Kalsareiksiko sinä farkkulegginssit laitat? :D Ihan housut ne on, sanoin vain että itse en kulkisi persettä korostavissa housuissa ilman pitkää paitaa, mutta eikö Freddyt ole ihan samanlaiset?
[/quote]
No jaa, en tiedä, mutta kukin tyylillään. Mulla itsellä on tummansiniset freddyt, joita oon käyttänyt ihan normaalisti koulussa, töissä ja arkena muutenkin :) ei tarvi nostella koko ajan -ap

Vierailija
33/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo housut näyttää siltä, että perse olisi tarjottimella
http://picture-cdn.wheretoget.it/wg245r-l.jpg
Katsokaa ja koskekaa jengi mun persettä! Nyt herutaan!!

Vierailija
34/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on niin kireät, että näyttää ihan toiselta iholta. Tai, ettei olisi housuja jalassa.
t.mies

Vierailija
35/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:29"]Nuo housut näyttää siltä, että perse olisi tarjottimella
http://picture-cdn.wheretoget.it/wg245r-l.jpg
Katsokaa ja koskekaa jengi mun persettä! Nyt herutaan!!
[/quote]
No ite en kyllä noin heruttaisi kellekään minkään notkoselän kanssa :D ja nuo farkut on kammottavan väriset. Mutta siis ihan perus muodokas pylly on noissa värillisissä freddyissä ok! -ap

Vierailija
36/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:13"]

Miten sulla ei muka pysy muut housut kuin freddyt jalassa? Freddyjen hinnalla saat kyllä todella hyvin istuvat normaalifarkut.

Ja kyllä fregginseissä (farkkulegginssit) on ihan samalla lailla kuminauha kuin niissä Freddyissä. Oot ostanut liian isot jos eivät päällä pysy. Tai vastaavasti liian pienet.

[/quote]

Onko farkkulegginseissä myös se silikoni? Siis samanlainen kuin esim stayupeissa.

ohis

Vierailija
37/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:53"]

Tai siis tarkoitin, että kun niin vihaatte juuri freddyjä, koska ne korostaa persettä, niin kertokaa nyt ihmeessä mistä löydän vastaavat housut ilman peppukehyksiä?? -ap

[/quote]

No jos joku kertoisi ensin, että mikä sellainen "freddy" oikein on?

Vierailija
38/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:53"]

Tai siis tarkoitin, että kun niin vihaatte juuri freddyjä, koska ne korostaa persettä, niin kertokaa nyt ihmeessä mistä löydän vastaavat housut ilman peppukehyksiä?? -ap

[/quote]

[/quote]
Katso vaikka noita edellisiä linkkejä. Neon peppupöksyt
.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/53/0a/fb/530afb66d887d25410558034fcee71b0.jpg

Vierailija
39/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:53"]

[/quote]

[/quote]
Katso vaikka noita edellisiä linkkejä. Neon peppupöksyt
.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/53/0a/fb/530afb66d887d25410558034fcee71b0.jpg
[/quote]
Okei noi on aika kamalat munki mielestä :D siis tollahan paistaa suoraa perseen iho tuosta läpi. Ihmekään jos jollain saumat repeilee -ap

Vierailija
40/90 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välihuomautus.. Huomasin juuri, että tähän keskusteluun tuli paaaaljon vähemmän kommentteja, mitä freddyjen haukkumiskeskusteluihin. Ihmiset siis vaan raa'asti haukkuvat ja ilkkuvat "kamalia" housuja, mutta heillä ei paljoakaan ole parantamisehdotuksia? -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme