Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen tylsä erikoinen mies ei kelpaa naisille

Vierailija
11.11.2021 |

NIin se on tullut huomattua kyllä. Yksinäinen tylsä.. erikoinen ja ujo ja huonot sosiaaliset taidot ja epävarma mies ei kelpaa naisille.

Kommentit (255)

Vierailija
21/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se siellä taas. Kyllä mulle yksi sellainen olisi kelvannut, en kelvannut sille.

Mulle kelpaisi moni kivan olonen nainen.. mutta en kelpaa tälläisenä oikein kellekkään.. olen sen huomannut.. kaikki miehet ei ole sosiaalisia ja minulla ei ole kavereita ollenkaan.. olen paljo yksin

Mun mies on umpierakko, vihaa muita ihmisiä, keskimittainen eikä joka naisen unelma ulkonäöllisesti. Mutta tiedätkö mitä. SE ON SINUT ITSENSÄ KANSSA ja just täydellinen mulle vaikka onkin sosiaalisesti tosi tökerö. Ja on tuo aina jollekin kelvannut. Sun ongelma on se, että sun terapeutti ei osaa hommiaan. Vaihda se, niin saat ehkä ne velkaskin maksettua kun et maksa osaamattomalle terapeutille 150e/kk.

Mistä sä puhut? No miten se mies muka sulle on sit kelvannut..?

Vierailija
22/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole huomannut että naisia on minä kininostanut ollenkaan.. eikä kiinnosta maksulliset naiset kun ei vain kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei vastaava nainenkaan kellekkään kelpaa ei edes lepakoille.

Vierailija
24/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiedä millanen pitäs olla että saa naisen. .laihempi ja sporttinen? Itsevarma.. en ymmärrä.. oon kai kulahtanut kun ei kelpaa enää

Vierailija
25/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se siellä taas. Kyllä mulle yksi sellainen olisi kelvannut, en kelvannut sille.

Mulle kelpaisi moni kivan olonen nainen.. mutta en kelpaa tälläisenä oikein kellekkään.. olen sen huomannut.. kaikki miehet ei ole sosiaalisia ja minulla ei ole kavereita ollenkaan.. olen paljo yksin

Mun mies on umpierakko, vihaa muita ihmisiä, keskimittainen eikä joka naisen unelma ulkonäöllisesti. Mutta tiedätkö mitä. SE ON SINUT ITSENSÄ KANSSA ja just täydellinen mulle vaikka onkin sosiaalisesti tosi tökerö. Ja on tuo aina jollekin kelvannut. Sun ongelma on se, että sun terapeutti ei osaa hommiaan. Vaihda se, niin saat ehkä ne velkaskin maksettua kun et maksa osaamattomalle terapeutille 150e/kk.

Vastahan tää aloitti terapian! Eikä persoonallisuushäiriöisiä ole kovin helppo auttaa.

Tää tyyppi on kuin lude. Kerran kun eksynyt sohvalle, niin mahdotonta päästä eroon lopullisesti. Todella rasittava ihminen jolle ei kelpaa mikään vastaus. Toivottavasti kukaan ei erehdy treffeille sen kanssa. Saattaa olla aikamoinen piikki lihassa.

Vierailija
26/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä puhut? No miten se mies muka sulle on sit kelvannut..?

kai mä oon kulahtanut ja en kelpaa enää kohta 37 v mies yksinäinen.. kaverit häipyny elämästä ja olen kuopassa.

Vierailija
27/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastahan tää aloitti terapian! Eikä persoonallisuushäiriöisiä ole kovin helppo auttaa.

Tää tyyppi on kuin lude. Kerran kun eksynyt sohvalle, niin mahdotonta päästä eroon lopullisesti. Todella rasittava ihminen jolle ei kelpaa mikään vastaus. Toivottavasti kukaan ei erehdy treffeille sen kanssa. Saattaa olla aikamoinen piikki lihassa.

Aika törkeesti sanottu... mussa on hyvin paljo hyvää ja käyn ahkerasti töissä ja monet miehet on nykyää työttömiä. miten ne kelpaa naisille?

Vierailija
28/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei vastaava nainenkaan kellekkään kelpaa ei edes lepakoille.

Sulle on sivutolkulla kerrottu mitä voisit tehdä asialle, mutta kun Herralle ei kelpaa vinkit.

Vierailija
29/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kelpaa.. mutta mä haluaisin et nainen iskee mut ja löytää minut.. en jaksa olla epätoivonen ja etsimällä etsiä kun en kelpaa tälläsenä naisille.

Vierailija
30/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitä sosiaalisia taitoja ja itsetuntoa niin alkaa naiset kiinnostua. 

No mulla on kai autismin piirteitä ja huonot sosiaaliset taidot oon vähän sulkeutunut ja ujo.. huono itsetunto

Älä ole liian kriittinen itseäsi kohtaan. Monilla ujoilla on vahvuuksia esim. voivat olla tosi empaattisia ja kilttejä. Sosiaalisia taitoja voi aina kehittää. Aloita vaikka kaupankassan tervehtiminen ja pieni juttelu. Se voi liittyä johonkin ostamaasi tuotteeseen jne siitä se lähtee :)

Kun ihminen on ihan empty page, on tosi haastavaa kehittää keskustelun aiheita. Siihen ujous ja yleinen estyneisyys niin voi arvata miten hyvää seuraa sellainen ihminen on. Eli nro.1. harrastus ja sellainen jossa kokoonnutaan jonnekkin. Kaupankassoille juttelu on eläkeläisten juttu, nuoremmat ovat helposti creepyjä jos useita minuutteja tekemisiään selostavat umpituntemattomalle kassahenkilölle.

Ihmiset jotka eivät halua huomiota eivät ole todennäköisesti narsistisia. Heidän juttu pitää vain löytää, samoin tapa lähestyä tutustumaan.

Ujoutta voi vähentää askel kerrallaan ja ennenkaikkea sitä voi kouluttaa ja saada jopa voimaa "mä pystyn  juttelemaan kolme lausetta tuolle mielenkiintoiselle henkilölle"... Ei se tarkoita että yhdessä yössä muuttuu Freddie Mercuryn kaltaiseksi stadion-showmieheksi vaan että perus juttelu ei tuota niin suurta "apua mä tukehdun pian" olotilaa.

Vierailija
31/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää maksullisissa. Saatte seksiä ja itsevarmuutta ja loppuu ruikutus. Toinen vaihtoehto on valittaa loppuikänsä naisen puutetta.

Vierailija
32/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää maksullisissa. Saatte seksiä ja itsevarmuutta ja loppuu ruikutus. Toinen vaihtoehto on valittaa loppuikänsä naisen puutetta.

no niin valitan ku ei saa naista.. eikä kelpaa.. en käy maksullisissa ei mun juttu.. millanen pitäs naiset olla että teille kelpaa?

Vierailija
33/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä maksa ja ihan epätoivosta laittaa 100 e 30 minuuttia maksullisiin.. haluan mielellään oman tyttöystävän.

Vierailija
34/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naista joka lähtis treffeille vloppuna? Voidaa tutustua ja kattoa synkkaako

Vierailija
35/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tarvita terapeuttia kun voit puhua tällä palstalla aamusta klo11 saakka.

Vierailija
36/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea homoksi. Löydät melko nopiasti morsiammen.

Vierailija
37/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta miehet.. tajua nyt se.. Niin lähtiskö joku nainen treffeille hiljasta on.. enkö kelpaa?

Vierailija
38/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida tarvita terapeuttia kun voit puhua tällä palstalla aamusta klo11 saakka.

Niin mitä sitte vaikka puhunkin?

Vierailija
39/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää rasittava tyyppi on vakituisesti töissä ja hyvä ja musta tykätään

Vierailija
40/255 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en vaa löydä naista mistään? Naiset miksette halua tutusta ja tavata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän