Äidin Puheenvuoron Inari
Oletteko seuranneet somevaikuttaja Äidin Puheenvuoron Inaria? Itse kiinnostuin hänestä vuonna 2019, kun hän päätti perheineen muuttaa vuodeksi Helsingistä Sodankylään. Viikottaiset youtube-videot kertoivat kiinnostavalla tavalla kaupunkilaisten sopeutumisesta pieneen lappilaisyhteisöön kauniilla maisemakuvauksilla höystettynä. Perhe päättikin vaihtovuoden jälkeen olla palaamatta etelään. He ostivat vuokraamansa vanhan talon keskeltä ei mitään ja rupesivat nyt alkukesästä remppaamaan sitä.
Rempan kesto ja hinta vain yllättäen moninkertaistuivat. Valmista piti olla kesän jälkeen, mutta nyt arvioitu valmistumisaika on ensi vuoden puolella. Koko perhe on asunut puoli vuotta saunamökissä. Hermoja kiristää ja rahasta on puute. Tämä on johtanut epätoivoisiin tekoihin, kuten youtube-kanavan sisällön muuttumisen remonttipäiväkirjaksi (oikeesti, ketä kiinnostaa jonkun remontti ellet juuri itse ole samassa elämäntilanteessa?) ja nyt viimeisimpänä seinä- ja pöytäkalenterit ensi vuodelle. Kalentereiden kuvissa komeilevat Fernándezin perheenjäsenet. Oikeesti, kuka haluaa itselleen kalenterin, jonka mannekiinina toimii somevaikuttaja perheineen? Ihan vaan maisemakuvia mulle, kiitos! Ja nyt Inari vielä kertoi miksi youtube-videoissa on jatkuvasti mainoksia. Hän tarvitsee kaikki mahdolliset rahat talon remonttiin, kun vässykkämies ei ilmeisesti tuo rahaa taloon ollenkaan. Siinä on vain se ongelma, että kun yotube-videoiden sisältö on tyhjää täynnä ja katselu keskeytyy kokoajan mainoksiin, niin Inari menettää loputkin seuraajat eikä rahaa tule.
Lappiin muutto piti olla irtiotto oravanpyörästä, mutta taitavasti on Inari kehitellyt itselleen uuden oravanpyörän "Lapin rauhaan" sillä erolla, että ystävät ja sukulaiset ovat nyt kaukana. Pieni kyräilevä kyläyhteisö arvostelee perheen valintoja, nainen on ihan rikki, kärsii terveysongelmista ja on jumissa taloprojektissaan. Nuo viimeisimmät, hätäpäässä pykäistyt keinot tienata rahaa sekä reistaileva terveys kertovat omaa tarinaansa siitä oliko se "Lapin rauhaan" muutto niin hyvä idea sittenkään. Toivottavasti asiat ratkeavat jotenkin. Nykyinen stressi-Inari on vain varjo siitä puuha-Inarista joka keksi itselleen elinkeinon yhteistyöllä Sodankylän kunnan kanssa ja muutti perheineen vaihtovuodeksi Lappiin.
Kommentit (4689)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksihurjastelutkin lienevät suurimmaksi osaksi äidille ja exälle kostoksi sepitettyjä tarinoita.
Voisiko joku avata tätä kommenttia? Miksi äidille ja exälle kostetaan ja mitä? Olen seurannut Inaria vain Youtubessa silloin muinoin, kun muuttivat Lappiin.
Mitä, onko totta että hänen äiti ja exä sekstailevat? Kätevää, mummola ja iskä samalla kertaa
Siis, mitä ihmettä ? Tämä menee teksti yli hilseen, eikö ihmisillä ole mitään korvien välissä ihan hirveetä shaissia tämä sivu täynnä ihmisestä jota ei tunneta. Tämähän on sellainen kanava, johon saa kirjoittaa ihan mitä potaskaa tahansa eikä moderaattori välitä paskaakaan. Hyi helvetti miten ihmiset on alhaisia. En ole muuten Inari 👹
Vierailija kirjoitti:
Voi hel*etti mitä tuubaa taas feminiini/maskuliinienergioista, huuhaata ja toksista sellaista.
Mitä tuo Inari mitään tietää miehen turvasta ja siitä kumpuavasta nautinnosta? Exänsä kanssa hommat eivät sujuneet ja sen jälkeen ollut muutaman hetken mittaisia suhteita turvattomien pleijereiden kanssa. Mistä tämä kokemus siis kumpuaa?
Mietin ihan samaa että huhhei taas mennään. Ja syytetään lukijaa, jos "ei ymmärrä" hänen pointtiaan. Joka on hyvin sekopäinen.
Aikuiset osannevat arvioida noita juttuja. Mutta miten käy niille alaikäisille, jotka fanittavat Inaria ja yrittävät kenties seurata hänen esimerkkiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hel*etti mitä tuubaa taas feminiini/maskuliinienergioista, huuhaata ja toksista sellaista.
Mitä tuo Inari mitään tietää miehen turvasta ja siitä kumpuavasta nautinnosta? Exänsä kanssa hommat eivät sujuneet ja sen jälkeen ollut muutaman hetken mittaisia suhteita turvattomien pleijereiden kanssa. Mistä tämä kokemus siis kumpuaa?
Mietin ihan samaa että huhhei taas mennään. Ja syytetään lukijaa, jos "ei ymmärrä" hänen pointtiaan. Joka on hyvin sekopäinen.
Inari ei itse ei ymmärrä pointtiaan. Levittää hyvin kyseenalaisia ja naisille vaarallisia, misogyynisiä juttuja. Muun muassa käsitystä feminiinistä passiivisena ja alistuva. Ja että jos mies osaa käsitellä naista maskuliini-energialla, niin nainen on valmis antautumaan AINA. Inari saisi hävetä. Ihan turha selittää ettei aja misogyynien asiaa, miksi yhteistyötä sen velivoiman kanssa, jos ei allekirjoita tämän näkemyksiä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inari ei itse ei ymmärrä pointtiaan. Levittää hyvin kyseenalaisia ja naisille vaarallisia, misogyynisiä juttuja. Muun muassa käsitystä feminiinistä passiivisena ja alistuva. Ja että jos mies osaa käsitellä naista maskuliini-energialla, niin nainen on valmis antautumaan AINA. Inari saisi hävetä. Ihan turha selittää ettei aja mis
Nimenomaan. Hän yrittää monimutkaisilla "ideologioillaan" perustella sen hyväksi tavoitteeksi, että mies voi vaan tulla ja ottaa naisen kysymättä. Siis anteeksi mitä? Miksei kerro asiaa edes vaikka siten, että jos asiat on syvästi puhuttu auki ja sovittu, että noin voi joskus tapahtua niin sitten yhteisellä sopimuksella voi. Vaikka kalskahtaisi tuokin kyllä samalla tavalla korvaan :D
Erikoinen ympäristön puolesta puhuja, huviajelee moottorikelkalla toisten metsissä ja sitten kritisoi kun joku kaataa omaa metsää. Ja matkustelee toiselle puolelle maailmaa
Minä, minä, minä. Minun, minun, minun. Minä osaan, minä tiedän. Sinussa on vika etkä ymmärrä asioita. Blokkaan sinut heti jos et ole samaa mieltä etkä osaa keskustella minun ehdoilla.
Inarin hellu on snowcrossi-piireistä ja instassa on paljon matskua hänestä. Kivan oloinen miäs!
Vierailija kirjoitti:
Inarin hellu on snowcrossi-piireistä ja instassa on paljon matskua hänestä. Kivan oloinen miäs!
Onko tietoa miehen ig:stä?
Vierailija kirjoitti:
Minä, minä, minä. Minun, minun, minun. Minä osaan, minä tiedän. Sinussa on vika etkä ymmärrä asioita. Blokkaan sinut heti jos et ole samaa mieltä etkä osaa keskustella minun ehdoilla.
On kyllä keskenkasvuinen asenne. On epävarma tai jotenkin rikkinäinen. Aikuinen ei ole noin jäärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mietin samaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inari ei itse ei ymmärrä pointtiaan. Levittää hyvin kyseenalaisia ja naisille vaarallisia, misogyynisiä juttuja. Muun muassa käsitystä feminiinistä passiivisena ja alistuva. Ja että jos mies osaa käsitellä naista maskuliini-energialla, niin nainen on valmis antautumaan AINA. Inari
Tämä Inari kuuluu tähän samaan konsevatiivisten naisten lahkoon, mihin Tabucästin Alona ja kaikki muut provider-ideologiaa tuputtavat naiset. Haluaisi, että saisi sijoittaa omat rahansa muihin asioihin samalla, kun maskuliinisessa energiassa oleva mies elättää hänet ja toisen miehen tekemät lapset.
Vierailija kirjoitti:
Höpömasa myös samoissa piireissä. Pääsevät muistelemaan yhteisiä muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mietin samaa!
En viitsi tägätä mutta sivulla poseeraavat söpösti yhdessä onnellisen näköisenä
Miehellä on myös teini-ikäisiä lapsia. Ihan mahtavaa varman seurata somesta kuinka isä ottaa Inarin.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on myös teini-ikäisiä lapsia. Ihan mahtavaa varman seurata somesta kuinka isä ottaa Inarin.
Haluaisin kuulla entisen rouva T:n mielipiteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimikirjaimet on A T
Onpa hyvä, että Inari löysi vihdoin miehen, joka tuottaa hänelle viis orkkua peräkkäin ja pitää Inarin hoikkana.
Onkohan sukua Antti Tapanille?
Mitä se on tuollainen "avoin seksipuhe" missä vain asetetaan toksisia vaatimuksia, varmaan olen sitten jotenkin rajoittunut, lol. :D