Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko mökkiä ostaessa toimia/pyytää näin?

Vierailija
09.09.2006 |

eli on sen verran iso ostos, että tekisi mieli ensin vuokrata mökki vaikka viikonlopuksi ja katsoa miten mökki toimii ennen tarjpuksen antamista.

Voisikö näin menetellä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taitaisi toimia kovin hyvin käytännössä. Entä kuinka monelle ostajalle olisit valmis vuokraamaan asunnon esim. viikonlopuksi? Kiinnostuneita voi olla esim. kymmenen perhettä. Heille kaikilleko? Entäs jos ensimmäinen perhe olisi jo valmis ostamaan kodin, mutta olisit jo luvannut antaa asunnon vuokralle toiselle perheelle kolmen viikon päähän. Miten toimisit? Noita samoja ongelmia on mökin vuokrauksessakin.

Vierailija
22/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on rahaa olla viikonloppu kylpylässä tms. paikassa.

En itse närkästyisi tälläisestä päinvasto0in pitäisin järkevänä. Tässä ketjussa muutama muukin ymmärsi pointtini.. sinä et sitten millään.. ok, meitä on moneksi, onneksi : )

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli samaa mieltä kanssasi ja sitäkin kirjoitusta epäiltiin sinun kirjoittamaksesi.

Vierailija
24/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kun on ihan normaalia myydä viikkoja tai kuukausia. Oletko sitten ne kaikki viikonloput kylpylässä?

Vierailija:

minulla on rahaa olla viikonloppu kylpylässä tms. paikassa.

En itse närkästyisi tälläisestä päinvasto0in pitäisin järkevänä. Tässä ketjussa muutama muukin ymmärsi pointtini.. sinä et sitten millään.. ok, meitä on moneksi, onneksi : )

-ap

Vierailija
25/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoitan aina alle ap omiini. joten tuo jonka mielestä idea oli hyvä EN ollut minä.

Vaatikaa enemmän ihmiset, ole tarkka ota pirkka : )

En halunnut tästä riitaa, mutta joku (t)? otti tästä nyt herneet nenuun.. ei voi mitään.

-ap

Vierailija
26/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla mahdoton toteuttaa, ei myyjänkään taholta. Jos olisin myymässä mökkiä, voisin kyllä vuokrata sen ensin vaikkapa yhdeksi tai kahdeksi viikonlopuksi. Ostajana kannattaa ilman muuta kysyä mahdollisuutta. Mökki on iso ostos ja on tosi hyvä, jos sitä voi testata ensin. Koeajetaan autojakin, miksei siis mökkejä.

Vierailija
27/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olemme mökkiä7 huvilaa ostamassa vuosien vuokrailun jälkeen ja tulimme siihen tulokseen että olisi upeaa jos saisi " koeajaa" mökin. Esim. juuri miten uunit toimii, tuleeko homeen hajua, murkkuja, käärmeitä, mt-potilas naapureita yöisin hillumaan omalle pihalle jne.

Ei tähän tarvitse kenenkään suostua, mutta näin hlauisimme itse ostajana toimia.

-ap

Vierailija
28/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti osasta tämä menettely on ok. Tuhanne tihmiset vuokraa mökkejään ventovieraille, miksi ei siis myymistarkoituksessa?

Jos käytäntö ei ole ok niin sehäån on sittenihan fine. eikö? Osasta se olisi ihan hyvä ajatus. Reilu meininki puolin ja toisin eikö vain.

T. ap joka on tosi varoavainen kaikessa varsinkin isoissa kaupoissa

Vierailija
29/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siihen tarvitse tietenkään suostua, mutta miksi ei?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi