Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset nielurisat teillä on?

Vierailija
28.01.2015 |

Minulla muhkuraiset ja risaiset, koloja sielä täällä. ja nyt toinen nielurisa alkanut vaivata, sinne on tullut alas roikkumaan kieleke joka hankaa kielen sivuun häiritsevästi. ja toisessa nielurisassa on keltainen n.4mm patti limakalvon olla. onkohan nuot ok, vai pitäisikö mennä lääkäriin.

Huolettaa ja pelottaa, kerran syövän sairastaneena aloin pelätä, jos se nyt on levennyt nielurisoihin..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne aina sellaiset "koloiset" on. Tuollaisia patteja minulla on ollut ajoittain, joskus ihan sellaisia risojen koloissa olevia proppuja jotka saa hammastikulla tökkimällä pois, ja joskus limakalvon alla olevia. Ovat menneet aina itsestään pois muutamassa kuukaudessa nuo limakalvon alla olevat. Nielurisojen kasvaimet ovat käsittääkseni erittäin harvinaisia, siksi en itse ole noista ollut mitenkään huolestunut. 

Mutta tuossa sinun tilanteessa kävisin varmaan lääkärissä ihan sen takia kun kerran on se vaivaava kielekekin. Nielurisat on kuitenkin erittäin helppo poistaa jos on mitään vaivaa tai huolestuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, onko selvinnyt mistä kieleke johtuu? Itselläni on nimittäin myös samanlainen vaiva tällä hetkellä. Risat on aina olleet hieman isot, varsinkin tämä toinen, ja proppuja on myös vähän väliä. Voiko johtua tulehduksesta?