Naurattaa kun hoikat kehuskelee muodoillaan :)
Sama kuin lauta kehuisi olevansa kaunis lankku vaikka onkin vain kiero vajaakanttinen karvalauta. heh hee :)
Kommentit (14)
No ensinnäkin huomaa, että hoikka ja laiha ovat eri asioita. Otsikossa puhut hoikasta, mutta tarkoittanet kuitenkin laihaa. Toisekseen, missä nämä laihat on kehuskelleet muodoillaan? Itse en ole törmännyt tuollaiseen missään, rehevien ja lihavien sen sijaan kuulee useinkin olevan "vain" muodokkaita :D
Kyllä minua enemmän naurattaa nämä läskit jotka kuvittelevat olevansa muodokkaita :D Oikein kurvijumalia. Tseheheee
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 08:47"]
Kyllä minua enemmän naurattaa nämä läskit jotka kuvittelevat olevansa muodokkaita :D Oikein kurvijumalia. Tseheheee
[/quote]
Itse olen miettinyt ihan samaa. Lihava ei ole sama kuin muodokas. Tuntuu, että monet jotka ovat ihan kunnolla lihavia, luulevat että heillä on samallainen kroppa kuin esimerkiksi Marilyn Monroella, joka oli oikeasti muodokas.
Toisilla todella laidoilla on luuston muoto muodokas, tiimalasivartalo. Esim linkin candice swanepoel on muodokas, tosin tässä aloituksesta nyt ei haise kun kateus.
http://www.palgts.com/?p=7121
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 08:52"]
Toisilla todella laidoilla on luuston muoto muodokas, tiimalasivartalo. Esim linkin candice swanepoel on muodokas, tosin tässä aloituksesta nyt ei haise kun kateus. http://www.palgts.com/?p=7121
[/quote]
Niinpä. Candicella on huomattavasti enemmän muotoja (ainakin omasta mielestäni) kuin näillä joiden ainoa muoto on pallo ja läskipoimut.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 08:41"]
No minä olen 165cm/50kg 90-57-90, 70E rinnat ja kyykkypeppu :)
[/quote]
Palstalla 9/10 on kaltaisiasi. Olet vain harmaata massaa.
Näin muuten eilen ihan jäätävän kokosen nicki minaj laardipyllyn tyttösellä. Melkeen tuli tästä homopoitsusta hetero. Kyl siin kalpeni monet tytöt lättäperseineen sen rinnalla!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 08:41"]
No minä olen 165cm/50kg 90-57-90, 70E rinnat ja kyykkypeppu :)
[/quote]
Palstalla 9/10 on kaltaisiasi. Olet vain harmaata massaa.
[/quote] Hah ihan varmasti on! :D Painoa ehkä +15 lisää niin sitten. Ja kyykkypeppuja? Täällä? Don't think so.
Hoikalla ne muodot näkyvät, pienetkin muodot. Lihavalla näkyy vain läski. Läski ei ole sama asia kuin naiselliset muodot.
Naurattaa kun läskit kehuskelee muodoillaan. No muoto se pallokin on.