Onko kaverini varas?
Minulla oli 20 euron seteli keittiössä yhdessä koristekupissa. Se oli unohtunut siihen koska maksan aina kortilla. Nyt kun katsoin kuppia, siinä ei enää ollut rahaa. Ainoa henkilö joka on täällä käynyt on kaverini.
En voi uskoa tätä. Olen aivan 100% varma etten ole käyttänyt sitä tai laittanut lompakkooni.
Eniten tässä häiritsee se, että kaverini ei kerro minulle. Jos hänellä pahoja rahavaikeuksia tai jotain hampaankolossa, niin kai siitä voi puhua. 20 euroa ei ole paljon koska hän on kyydinnyt minua sinne tänne, tarjonnut baarissa yms.
Mitä teen? Otanko asian puheeksi kun seuraavan kerran nähdään? Voi helvetti, että tästä tulee kiusallista.
Kommentit (3)
Voithan ottaa asian puheeksi tyyliin "muistatko kun viimeksi kävit, että näitkö täällä jossain kaksikymppistä? Mulla on se muistikuva, että se olisi ollut tuossa kipossa, mutta nyt sitä ei siinä näy. Mihinkähän se on joutunut?"
Sitten vastauksesta ja ilmeistä pystyne päättelemään jotain?
Paha tilanne ja monesti on itselläni ollut samanmoisia fiiliksiä mutta aina on selvinnyt että itse hukkasin!Eli suosittelen tuota ansan laittoa,muuten voit turhaan menettää hyvän ystävän jos epäilet.
Älä ota vielä puheeksi, vaan laadi ansa. Laita toinen kakskymppinen tai pienempi raha tyrkylle ja seuraa katoaako. Jos ei katoa, ei voi tietää onko kaverisi varas. Jos katoaa, aika selvä tapaus.
On mahdollista, että olet itse käyttänyt rahan, mutta et muista. Siksi en ottaisi kaverin kanssa puheeksi ainakaan ennen testiä.