Mitä mieltä olette saksalaisbändi SCORPIONSISTA?
Kappaleista, jäsenistä, kaikesta? Onko ylipäätään tuttu bändi?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 05:56"]
Still loving you..........
[/quote]
Tää oli aina illan vika hidas!
Nimi on tuttu, mutta täytyy myöntää, etten muuten tunne kyseistä bändiä ollenkaan. Edes tyylilajista en ole varma.
T. teini
80-luvulta muistan, Big City Nights, saksalainen bänd tosiaan. Niitä parempia sen voi sanoa. Melkoista roskaahan nuo muuten olivat. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 06:01"]
Nimi on tuttu, mutta täytyy myöntää, etten muuten tunne kyseistä bändiä ollenkaan. Edes tyylilajista en ole varma. T. teini
[/quote]
Niin, tuo sana selittää sen, miksi et ole kuullut ko. bändistä. (Ja samalla huomaan itse olevani aivan helkkarin vanha....)
Tuo hyviä muistoja mieleeni. Olen käynyt myös muutamassa konsertissa nuorena.
Ihan paras! Tuo paljon muistoja mieleen!
Olen Scorppari-fani ammoisilta ajoilta lähtien. Meni pari vuosikymmentä etten muistanutkaan ko. bändiä ja nyt kun heidät taas "keksin", ovat lopettelemassa. Ehdottomasti paras bändi FOREVER. Harmittaa vuosikymmenet ilman heitä...
t. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 05:42"]
Ei tuollaisia nykyajan hömpötyksiä jaksa.
[/quote]
Nykyajan? Oliko tää sarkasmia?
80-luvulla still loving you oli baarien suosituin hidas. Nykyään ei vissiin enää viimeisenä soiteta hitaita kuten ennen? Meidän keski-ikäisten tätien suosikkibändi oli silloin ja on yhä monen. Minä tykkään yhä.
Yksi nuoruuden suosikki bändejä ja kaikilta (tutuilta) löytyi love at first sting levy tai C-kasetti. Niiden uusimassa albumissahan laulaa yhdellä biisillä Tarja Turunen. Oma suosikki slovari oli send me an angel ei still loving you.
Tykkään, enkä ole kuullutkaan että ovat lopettamassa. Oltiin viime kesänä Lahdessa keikalla, hyvin edelleen vetivät :)
Tunnen yhden kappaleen, Send Me an Angel :)
t. Myös teini
Yksi lempibändeistäni, tosin ehkä tulee enemmän kuunneltua vanhempaa tuotantoa. Veikeitä Ukkoja. Klaus Meinen ääni on upea.
Kyllä se on kova bändi ollut aina. Suuri osa kasaribiiseistä tuttuja mut uudemmasta eli 90-luvulla levytetyistä ihon alle meni you and i ja send me an Angel.
Se yks 80-luvun live albumi on hemmetin hyvä. Oliks se nyt world wide live vai mikä.
Ei tuollaisia nykyajan hömpötyksiä jaksa.