Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset lähentelivät minua nuorempana?

Vierailija
05.02.2015 |

Olen 21-vuotias mies. Olen kasvonpiirteiltäni siloposkinen (ns "poikamainen) ja olen aina tullut hyvin juttuun naisten kanssa. Muutama päivä sitten muistelin teini-ikääni ja mieleen palasi muutama tilanne, jossa minua huomattavasti vanhempi nainen oli selvästi lähennellyt minua.

Esimerkiksi seitsemännellä luokalla eräs sijaisopettaja oli todella ystävällinen ja hunajainen minua kohtaan. Hän myös flirttaili kanssani varsin usein (hiplaili rintsikoitaan ja puhui vihjailevasti). Kahdeksannella luokalla yksi liikunnanopettaja tanssi kanssani (meillä oli vielä silloin liikuntatunneilla tanssia) ja hänen kätensä hiukan harhailivat ja hän myös iski minulle silmää. Tällaista lähentelyä on tapahtunut myöhemminkin, lukiossa ainakin muutamaan otteeseen. Jopa intin lääkärintarkastuksessa lääkäri oli hiukan liian innokas koskettelemaan kun olin pelkissä boksereissa mitattavana ja punnittavana.

Mietin vain, että kuinka yleistä tämä on ja onko minussa jotain tiettyä, minkä takia minua vanhemmat naiset kiinnostuvat minusta? Lisäksi mainitsen vielä, että tämä huomio ei ainakaan mitenkään negatiivisesti vaikuttanut minuun; taisin ajoittain jopa nauttia siitä sillä se nosti itsetuntoani. Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ei tullut kappalejakoja postaukseen, vaikka mielestäni kyllä käytin niitä. Pahoittelut tästä joka tapauksessa. Ap

Vierailija
2/11 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti mammat hiljaiseksi... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ei ole vissiin koskaan mitään perustavanlaatuista lähentelyä tapahtunut. Toisaalta olenkin ruma. m24

Vierailija
4/11 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole. Olen siis harvinainen tapaus! Ap

Vierailija
5/11 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pidä ihmeellisenä. Jotkut pojat ovat sellaisia avoimia, mutta eivät tosikoita, ja aikuiset naiset saattavat hyväntahtoisesti vikitellä näitä. Ihan sama kuin jotkut vanhemmat miehetkin voivat (uskokaa tai älkää) ihan hyväntahtoisesti flirtata nuorempien tyttöjen kanssa, vaikka tarkoitus ei ole muu kuin nuoremman osapuolen itsetunnon hively ja hyvä tahto. Omalla kohdallani olen tästä varma, esim. yksi isäni kaveri aina puhui mulle kauniisti ja iski silmää kun olin epävarma teini, muttei ikinä koskenut.Muistelen hyvällä.

Vierailija
6/11 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ei kukaan aikuinen flirttaile teinille.

Vierailija
7/11 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelee sinua vain muita paremmin. Kun olet vanha ja ruma niin kukaan ei välitä.

Vierailija
8/11 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:22"]

Kohtelee sinua vain muita paremmin. Kun olet vanha ja ruma niin kukaan ei välitä.

[/quote]

Ihminen, jota on kohdeltu hyvin säilyttää sen sisäisen pilkkeensä aina. Ja se näkyy ulospäin iästä huolimatta.

Vierailija
9/11 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:14"]

Höpö höpö. Ei kukaan aikuinen flirttaile teinille.

[/quote]
Olet kyllä ihan täysin väärässä.

Vierailija
10/11 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukava kuulla, ettet ole kuitenkaan ahdistunut kokemuksistasi vaan suhtaudut ihan positiivisesti. Sanot itsekin, että nuo tilanteet nostivat itsetuntoasi, ja juuri se voi hyvinkin olla ollut noiden aikuisten tavoitteena. Tunnen sinunlaisesi nuoren miehen, jota kaiken ikäiset naiset pitävät ihastuttavana. Hänellä vain on näkyvästi pulmia itsetunnon kanssa. Ja minäkin usein lähestyn häntä koskettaen rohkaisevasti olkapäätä. Toivon että voin omalta osaltani auttaa häntä itsetunnon kohentamisessa.

Vierailija
11/11 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:50"]Eli ei ole. Olen siis harvinainen tapaus! Ap
[/quote]
Varmasti oletkin harvinainen tapaus - hyvällä tavalla. Mutta et ainoa laatuasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi