Hampurilaisaterioiden hinnat jo jotain aivan järkyttävää
Ei kai noissa hampurilaisravintoloissa viiti enää käydä. Tekis mieli uuteen Naughty BRGR:iin, mutta "New York" -aterian hinta 24,50€ löi ällikällä. Lounasajalla toki halvempaa, mutta siltikin. Miten voi olla niin kallista? Mietiskelin sitä ja toki ravintoloitsijan pitää vuokra maksaa, mutta eikö tässä voi vuokranantaja tulla yhtään vastaan? Ahneus iskenyt joka paikkaan. Ilmankos firmoja menee konkkaan. Suomikin on kohta kuin upp
Kommentit (15)
Teen itse hampurilaiset, pizzat, hotdogit, pitaleivät, jne.
Ovat parempia ja saa mieleisensä täytteet ja mausteet. Lisäksi erittäin paljon edullisempia.
Syön ulkona vain jos joku maksaa syömiset.
Perusta saatana itse ravintola ja katso mihin hintaan voit myydä tuotteitasi niin että sinä ja työntekijäsi tulette toimeen.
Keskustelu | Aihe vapaa | 17:51 | 30.10.2025 | 366
Pizzojen hinnat jo jotain aivan järkyttävää
Ei kai noissa pizzerioissa viiti enää käydä.
Mikä seuraavaksi järkyttää?
Hampurilaiset ovat roskaruokaa ja mautonta sellaista. Valkoinen leipä ja huonolaatuinen "naudanpihvi" eivät ole rahan arvoista tavaraa. Itse voi tehdä vaikka pasta bolognese -kastikkeen ja syödä terveellisen kokojyväpastan kera. Tai ihan jauhelihapihvit perunamuusin kera.
Hampurilaisaterian hinnalla saa jo kohta käytetyn auton... jos nyt vähän kärjistää :o) Mut kallista on, ylikallista !! EN osta !
7,40 on sopiva hinta hampurilaisateriasta. Käyn heti kun hinta passeli.
Vierailija kirjoitti:
Hampurilaiset ovat roskaruokaa ja mautonta sellaista. Valkoinen leipä ja huonolaatuinen "naudanpihvi" eivät ole rahan arvoista tavaraa. Itse voi tehdä vaikka pasta bolognese -kastikkeen ja syödä terveellisen kokojyväpastan kera. Tai ihan jauhelihapihvit perunamuusin kera.
Kukaan ei syö paskanmakuista kokojyväpastaa koska siitä saatavan kuidun määrä on hyttysen paska verrattuna siihen miten paljon parempaa oikea pasta on.
Vierailija kirjoitti:
Voi v!t...un idi...ootti kun se ROSKARUOKA tarkoittaa YHÄ EDELLEEN roskaavaa ruokaa. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Perusta saatana itse ravintola ja katso mihin hintaan voit myydä tuotteitasi niin että sinä ja työntekijäsi tulette toimeen.
7,40€ ja jää rahaa reilusti ylikin.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta tehtiin maailman kallein maa suhteessa tulotasoon 2020-2025. Kaikkien tuotteiden ja palveluiden hinnat ja katteet nostettiin kymmeniä ja satoja prosentteja. Yritysten valtava ahneus tuhosi suomalaisten talouden. Ja sitten kaksi hallintoa ja päämediat valehtelivat tämän johtuvan 8% inflaatiosta eikä suunnattomasta rikkaan eliitin ahneudesta.
No sanotaan näin, että Viro taisi vetää vielä tuossakin voiton mutta kaippa Ugrikansoissa jotain päävammaa on, kun molemmat kuitenkin on samassa tilanteessa.
Suomi on sitten heti toisena ja artikkelit vaihtelee eri maassa jomminkummin päin.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu | Aihe vapaa | 17:51 | 30.10.2025 | 366
Pizzojen hinnat jo jotain aivan järkyttävää
Ei kai noissa pizzerioissa viiti enää käydä.
Mikä seuraavaksi järkyttää?
Hampparit ja prostit 👍
Vierailija kirjoitti:
Tekisin saman mitä pastorikin teki kolehti rahoille, heitti ne ilmaan ja sanoi ; herra ota omasi, minä pidän loput....
Suomesta tehtiin maailman kallein maa suhteessa tulotasoon 2020-2025. Kaikkien tuotteiden ja palveluiden hinnat ja katteet nostettiin kymmeniä ja satoja prosentteja. Yritysten valtava ahneus tuhosi suomalaisten talouden. Ja sitten kaksi hallintoa ja päämediat valehtelivat tämän johtuvan 8% inflaatiosta eikä suunnattomasta rikkaan eliitin ahneudesta.