Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies ja sen mielenkiinto?

Vierailija
27.01.2015 |

Olen tavannut muutaman kerran varattua miestä. En voi pyytää facebokissa kaveriksi, sillä hän tosiaan on varattu. Mietin vain, mitenköhän paljon häntä mahtaa kiinnostaa. Olemme panneet. Hän on lähettänyt muutamia sähköposteja. Viimeisimpään ei kylläkään vastannut.. en viitsi lähettää enempää, sillä en halua vaikuttaa epätoivoiselta. Mieleni kyllä tekisi olla yhteyksissä.. Tavattessa hän on kiinnostunut. Sen oloinen, että kiinnostaa, mutta kun on varattu niin ei voi.

Profiilikuva facessa oli vaihtunut... Normaalisti ei ole sitä juuri vaihdellut. (Olemme tunteneet vuoden)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies kertoi olevansa eronnut ja sitten olikin mitä, naimisissa?? Varmaan on myös lapsia ja asuu saman katon alla naisensa kanssa? Ja tätä et siitä faceprofiilista pystynyt jo päättelemään...? Voi teitä reppanoita, jotka ette omaa miestä saa ja sitten vahditte illat ja viikonloput puhelinta, että jos pääsis antamaan pi**ua jollekin varatulle ukolle, jolla on ihan hyvä seksielämä myös oman muijansa kanssa (vaikka Tietenkin ne teille horoille sanoo ihan muuta, jotta yritätte pistää viimätteen päälle parastanne sängyssä) :D :D

Vierailija
22/33 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan - K.J.? Aina sama selitys :D Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen. Voi vaimo raukkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä viitsi kertoa tarkemmin nimikirjaimia tai muutakaan. Olen yli 30, alta 40. Mies on kolmissakymmenissä. En mä halua miehen kumppanille mitään pahaa. Jos mies on vietävissä, se on. Enkä häntä omakseni halua, edelleenkään.

Ja jos olen loppuunajettu mielestänne, niin ok. :) Ei haittaa mitä ajattelette minusta, en kysynyt sellaista. 

ap

Vierailija
24/33 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:58"]En mä viitsi kertoa tarkemmin nimikirjaimia tai muutakaan. Olen yli 30, alta 40. Mies on kolmissakymmenissä. En mä halua miehen kumppanille mitään pahaa. Jos mies on vietävissä, se on. Enkä häntä omakseni halua, edelleenkään.

Ja jos olen loppuunajettu mielestänne, niin ok. :) Ei haittaa mitä ajattelette minusta, en kysynyt sellaista. 

ap
[/quote]

No mitä sitten haluat, tuhota miehen avioliiton ja viedä lasten isän?

Vierailija
25/33 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran voin kertoa, ettei ole K.J.. ja sen verran myös, että facen profiili ei ole julkinen. Eli koska en ole kaveri, en näe muuta kuin profiili-ja taustakuvan. Aluksi emme edes toisistamme tienneet koko nimeä.. juuri siksi, että kumpaakaan ei se ihan kauheasti kiinnostanut. Mehän vain pantiin, vietettiin aikaa. Nimet, asuinpaikkakunnat ym. nippelitieto tarkentui vasta myöhemmin.

ap

Vierailija
26/33 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko M.L.? Pirkanmaalta. Et ole nimittäin ensimmäinen...

Vierailija
27/33 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:52"]Olen tavannut muutaman kerran varattua miestä. En voi pyytää facebokissa kaveriksi, sillä hän tosiaan on varattu. Mietin vain, mitenköhän paljon häntä mahtaa kiinnostaa. Olemme panneet. Hän on lähettänyt muutamia sähköposteja. Viimeisimpään ei kylläkään vastannut.. en viitsi lähettää enempää, sillä en halua vaikuttaa epätoivoiselta. Mieleni kyllä tekisi olla yhteyksissä.. Tavattessa hän on kiinnostunut. Sen oloinen, että kiinnostaa, mutta kun on varattu niin ei voi.

Profiilikuva facessa oli vaihtunut... Normaalisti ei ole sitä juuri vaihdellut. (Olemme tunteneet vuoden)
[/quote]

Miksi kommunikoitte sähköpostilla? :D

Vierailija
28/33 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan siksi, että sähköpostitse kommunikoimalla ei jää niin helposti kiinni kuin puhelimella? Kenties? Ja jos facessa ei olla kavereita samasta syystä, niin mitenkäs sitä sitten kommunikoitaisiin?

Vierailija
29/33 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuun mieheen ei kannata sekaantua. Millä todennäköisyydellä on oikeasti kiinnostunut ja jättää perheensä? Aika pieni prosentti varmaan. Lähinnä nauttii vaan muiden naisten antamasta huomiosta, mutta ei liikahda mihinkään alkuperäisestä asetelmasta, jollei vaimossa sitten ole jotain todella suurta vikaa.

Vierailija
30/33 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:12"]Oliskohan siksi, että sähköpostitse kommunikoimalla ei jää niin helposti kiinni kuin puhelimella? Kenties? Ja jos facessa ei olla kavereita samasta syystä, niin mitenkäs sitä sitten kommunikoitaisiin?
[/quote]

Ai että ne vaimot ei kolua sähköposteja? :D Hahhah. Helpompihan sähköpostiin on murtautua kuin puhelimeen, jos siinä on vaikka näyttölukko.

Vierailija
31/33 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora.

Vierailija
32/33 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse liittonsa tuhoaa. Kyllä minä joskus olen huvilalla aikaani viettänyt tai purjehtinut varattujen miesten kanssa, jotka (aina) vetoavat paskaan liittoon ja rupsahtaneeseen vaimoon ja AINA ollaan yhdessä lasten kanssa. Välillä kerrotaan noloja juttuja, jos vaimo kerran vuoteen on päässyt ulos ja laatannut jonnekin tullessaan. No, itse en ikinä ikinä haluaisi mennä naimisiin petturin kanssa (mutta itse hän vastuussa on tekemisistään, en minä). Eli vietän laatuaikaa, jutellaan mukavia, seksi hyvää. Sitten siitä pääsee eroonkin. Oma mieheni on kasvatettu niin, ettei petä. Enkä minä häntä tietenkään kun ollaan yhdessä. Säälittää ihmiset (sekä mies että nainen), jotka ainoat elämänsä tuhlaavat huonoon parisuhteeseen. Etsisitte mammat ensisijaisesti sitä vikaa omasta parisuhteestanne, miehestänne ja itsestänne pettämiseen. Harvoin on ukko edes ensi tapaamisella kertonut, että on naimisissa. 

Vierailija
33/33 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä tuomitsemista. Täällä sinkut vinkuu. Itse olen naimisissa oleva mies enkä ole pettänyt vaimoani. Joku kysyi tuolla aloittajalta että miksi et etsi sinkku miestä itsellesi. Varmaan sen takia, että sinkut on sinkkuja ihan syystä. B-tier miehiä. kyllä naiset jotka haluaa varattua ovat kiihottavia. Itse en ole vielä langennut, enkä uskon lankeavan, mutta muistakaa että seksi on vain seksiä. Siihen ei tarvitse rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän