Gallup: Mikä on koulutuksesi?
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:26"]
WT Koneasentaja. Vapaa -ajalla harrastan seksiä naisten kanssa.
[/quote]
Yhteiskuntatieteiden maisteri. Joku mies, vaikka jonkun sortin asentaja, saisi asentaa mua vapaa-ajallaan. WT ei ongelma, kunhan mun stressi ja vitutus poistuu. Lupaan olla kiva pano.
[/quote]
Järjestelykysymys, sano mummo, ku järjesteli jotain. Pistäppä yhteystietoa tulemaan. T: WT Koneasentaja
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:26"] WT Koneasentaja. Vapaa -ajalla harrastan seksiä naisten kanssa. [/quote] Yhteiskuntatieteiden maisteri. Joku mies, vaikka jonkun sortin asentaja, saisi asentaa mua vapaa-ajallaan. WT ei ongelma, kunhan mun stressi ja vitutus poistuu. Lupaan olla kiva pano. [/quote] Järjestelykysymys, sano mummo, ku järjesteli jotain. Pistäppä yhteystietoa tulemaan. T: WT Koneasentaja
[/quote]
Et kumminkaan oo Tampereelta? ytmkivapano@gmail.com
Järjestyy niitä meiliosoitteitakin. ;) (Juu, tää aamulla niin sensuroitu.)
Mä olen filosofian lisensiaatti luonnontieteellisestä tiedekunnasta ja filosofian maisteri informaatiotieteiden tiedekunnasta. Ja tästä vastauksesta näkee, miksi niitä lyhenteitä viljellään, on nimittäin aukikirjoitettuna aika pitkästi sanottu. Toki toki, aukikirjoitettuna ymmärtää merkityksenkin.
t. FLFM
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:26"] WT Koneasentaja. Vapaa -ajalla harrastan seksiä naisten kanssa. [/quote] Yhteiskuntatieteiden maisteri. Joku mies, vaikka jonkun sortin asentaja, saisi asentaa mua vapaa-ajallaan. WT ei ongelma, kunhan mun stressi ja vitutus poistuu. Lupaan olla kiva pano. [/quote] Järjestelykysymys, sano mummo, ku järjesteli jotain. Pistäppä yhteystietoa tulemaan. T: WT Koneasentaja
[/quote]
Et kumminkaan oo Tampereelta? ytmkivapano@gmail.com
Järjestyy niitä meiliosoitteitakin. ;) (Juu, tää aamulla niin sensuroitu.)
[/quote]
Välimatka turhan iso, ainakin täältä Vantaalta katsottuna. Jostain lähempää olisi lyhyempi matka. T:WT Koneasentaja
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:41"] [quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:26"] WT Koneasentaja. Vapaa -ajalla harrastan seksiä naisten kanssa. [/quote] Yhteiskuntatieteiden maisteri. Joku mies, vaikka jonkun sortin asentaja, saisi asentaa mua vapaa-ajallaan. WT ei ongelma, kunhan mun stressi ja vitutus poistuu. Lupaan olla kiva pano. [/quote] Järjestelykysymys, sano mummo, ku järjesteli jotain. Pistäppä yhteystietoa tulemaan. T: WT Koneasentaja [/quote] Et kumminkaan oo Tampereelta? ytmkivapano@gmail.com Järjestyy niitä meiliosoitteitakin. ;) (Juu, tää aamulla niin sensuroitu.) [/quote] Välimatka turhan iso, ainakin täältä Vantaalta katsottuna. Jostain lähempää olisi lyhyempi matka. T:WT Koneasentaja
[/quote]
No, vain yrittänyttä pannaan, ees jollain todennäköisyydellä. Kiitos silti! ;)
FM ja sosionomi (amk), tutkinnot suoritettu tässä järjestyksessä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:27"]KM ja mies
[/quote
Kananmuna?
Yhteiskuntatieteiden maisteri ja pian myös kauppatieteiden maisteri.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:05"]
Elämän koulu
[/quote]
Ei ole mikään tutkinto. Kaikki olemme elämänkoululaisia, kunnes kuolemme. Toiset junnaavat samalla alaluokalla koko ikänsä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:05"]
Elämän koulu
[/quote]
Ei ole mikään tutkinto. Kaikki olemme elämänkoululaisia, kunnes kuolemme. Toiset junnaavat samalla alaluokalla koko ikänsä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:58"]Desantti, lääketiede.
[/quote] Lääketieteen Desantti??
HLK hammaslääketieteen kandi