Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut hormonikierukka! Mitä tapahtui kun se otettiin pois? Harkitsen.

Vierailija
11.11.2021 |

Minä olen sellainen ihminen joka rakastaa kaikenlaista luonnollisuutta mutta en elä arvojeni mukaisesti valitettavasti läheskään aina.
Jos talous olisi kohdillaan, niin söisin luomutuotteita ja kauppahallista ostettua tuotetta lihaa tai muuten lähituottajilta hankkisin kaiken ravintoni.
Kierukankin otin kun päädyin parisuhteeseen ja vaikutti siihen hetkeen parhaimmalta vaihtoehdolta vaikka samalla se kauhistutti.
Lähinnä mietin, meneekö oma hornonitoimintani täysin sekaisin.

No, menkat ovat loppuneet joka on tietenkin positiivinen asia mutta en tiedä siitä olenko tehnyt hallaa keholleni valinnallani.
Olen lihonutkin ja kärsin masennuksesta vuoden - voi johtua muistakin syistä.

Olen haaveillut ottavani kierukan pois ja antaa mahdollisuuden keholleni elää kuten kuuluukin mutta onko siitä juuri hyötyä.
En tiedä. Lapsiakaan en halua mutta jostain syystä mietin aina välillä, että ottaisinko sen pois. Muuttuisiko mikään? Paitsi menkat palaisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tapahtunut mitään.

Vierailija
2/5 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka sopi minulla varsin hyvin, mitään lihomista tai masennusta se ei aiheuttanut. Poistatin koska koin sen turhana, mitään ei tapahtunut.

Vierailija
4/5 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos vastaajille!

Tällaista mietinkin. Jos ei ole mitään hyötyä kuitenkaan poistamisesta niin miksi poistaisin kun en kuukautisia sinällään haikaile.

Kiinnostaa vain normaali hornonitoiminta ja mahdollisesti sen tuomat edut poistaessa kierukan.

Ap

Vierailija
5/5 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne parani ja sain lapsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi