rakas sinusta on tullut pullukka 27.1.2015
Voi kauheeta mikä jakso! Miten tuo nainen voi olla noin törkee..myötähäpeä..
Kommentit (21)
Onko tuo nainen tietoinen siitä, että hänen kulmakarvansa on kadonneet??? T: huolestunut-äippä84
Ei olisi kyllä pieni laihdutus tehnyt pahaa naisellekkaan!!!
Eli ei voi enään puida? =) Hyvän näköinen kundi, mutta taitaa olla täys tohveli? Taitaa siellä mies tehdä kaiken "työn" kun EX-vaimo makaa sohvalla ihaillen uusia silareitaan :D Tämä sama pari oli muuten joskus Meidän perhe lehdessäkin. Taitaa akka himoita julkisuutta? Seuraavaksi varmaan nähdään jossain Tiina Jylhän ohjelmassa?
Nainen sanoi miestään kusipääksi.. Millä perusteella se nyt oli kusipää? Suostui kaikkeen liikuntaan yms ja nätisti teki minkä pystyi ja nainen raivosi vieressä ja valitti ja mussutti ja haukkui. Mies ei ansainnut sellaista kohtelua, ainakaan mitä tv:ssä näki ja kuuli.
Se nainen oli just sellanen jonka kuva on sanakirjassa kohdassa wt. :D
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:35"]Perus av-mamma hih hih!! :D
[/quote]
Nimenomaan! Mutta ainakin se on rehellinen eikä esitä mitään. Parempi se kun piilo-wt (olikohan viime jakso..)
En kattonu ku vilauksen mut onks tää uus jakso vai uusinta ku must tuntuu et oon nähny noi naikkosen hirveet kulmakarvat ennenkin! Vai oliks viimejakson akal samanlaiset?
Ai tätä nyt saa mollata mutta erästä tiettyä isiä ei saa edes mainita??????
hirveät kulmakarvat, miten tollanen äksidentti tapahtuu kulmakarvoille
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:43"].. Mitä se läski nainen silareilla tekee? Oisko rasvaimu vaikka parempi?
[/quote]
Mä sain alussa käsityksen, että se nainen aikoo laihdutella tuossa samalla ja sillon silarit olisi ok, mutta en tosiaan ymmärrä tuohon kroppaan.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:43"].. Mitä se läski nainen silareilla tekee? Oisko rasvaimu vaikka parempi?
[/quote]
Mä sain alussa käsityksen, että se nainen aikoo laihdutella tuossa samalla ja sillon silarit olisi ok, mutta en tosiaan ymmärrä tuohon kroppaan.
[/quote]
No sitä minäkin ensiksi ajattelin, mutta nähtävästi hänellä ei ole aikomustakaan laihduttaa :D
Ei voi olla kukaa ihminen olla noin ilkeä :0
Oliko tämä uus jakso? Mielestäni katsoin ekan tuotantokauden, eikä tätä paria ollut.