Oi voi. Olen 5 kertaa lyhyen ajan sisällä unohtanut todella kovaäänisen hälytyksen kotiin, kun olen lähtenyt töihin.
Naapurit ovat kutsuneet joka kerta kiinteistönhoitajan paikalle ja se on käynyt yleisavaimella sammuttamassa sen.
Unohdan kelloradiooni päälle klo 9 herätyksen toistuvasti.
Eli töissä ollessani klo 9 aikaan kotonani alkaa kauhea torvimainen toot toot toot ääni (,tulee ihan kaiuttimesta)mikä kuuluu naapuriin asti häiritsevästi sillä voluumi on ihan täysillä.
Tänään kävi näin ja eilen.
Alkaa olla jo noloa.
Viime viikolla kävi kerran ja sitä edellisellä kaksikertaa.
En ole tehnyt tätä tarkoituksella vaan myöhempiä hälyytys unohtuu vahingossa. Ääni on siksi täysillä, että herään siihen oikeaan ensimmäiseen joka soi 7 pintaan!
Kommentit (20)
Jos olisin naapurisi odottaisin sinua kun tulet töistä ja tunkisin sen kelloradion perseeseesi.
No se on voi voi. Vahinkoja sattuu. Vai kalastitko nyt haukkuja äänekkäälle naapurillesi?
No, kun minun ei anneta keskustella!
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Taas sama aloitus. Taitaapi siis olla porvoolainen.
Vierailija kirjoitti:
T.ap
No mitä keskustelua sä kaipaat? Et aloituksessa kertonut, mitä jäi edellisen aloituksen tiimoilta sanomatta.
Mikset vaan poista sitä toista hälytystä, kun kerran seiskan hälytykseen heräät?
Et siis opi mitään. Oletko ihan normaali? Minusta yksi kerta jo niin kiusallinen, että varmaan ottaisin radion pois seinästä.
Miks se soi ysiltä jos et ole siihen aikaan kotona?
Uppelis upup, kun ei saa upittaaa.
Siis työllistytät kiinteistönhuoltoa herätys kellollasi? Häpeä!!!
Mulla on tapa pysähtyä pariksi sekunniksi oven eteen ennenkuin lähden kotoa. Silloin käyn läpi kaiken sen mitä kotona pitää olla pois päältä kun koti on tyhjä (plus mietin, oliko mitään erikoista ottaa mukaan). Olen opettanut sen tavan lapsillekin. Kahvinkeitin, vedenkeitin, hella, telkkari....ja se herätyskello. Opettele!
Vierailija kirjoitti:
T.ap
No mitä tästä pitäisi keskustella? Sinulla on selvästi jotain ongelmia elämänhallinnan kanssa ja sinun pitäisi hakea siihen apua.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan poista sitä toista hälytystä, kun kerran seiskan hälytykseen heräät?
Koska tätä ei ole tapahtunut.
Miksi ihmeessä sulla on herätys klo 9, jos tarkoitus herätä klo 7?
Hanki sellainen herätyslaite, johon voi asettaa päiväkohtaiset herätykset, ettei tarvitse muistaa säätää joka ilta hälyytyksiä ja joka lopettaa itse hälyyttämisen jos siihen ei reagoida muutamaan minuuttiin. Puhelimissa on nykyään hyvät mahdollisuuden asettaa erilaisia hälyytyksiä.
Jos sinulla on vaihteleva työaika, niin ota tavaksi ohjeilmoida herätykset ja poistaa turhat säännöllisesti kerran viikossa.
Ihan kauhea ajatus että naapurista kuuluisi kovaääninen tuuttaus koko päivän. Mielestäni kiinteistöhuollon käynti pitäisi laskuttaa asunnon omistajalta näissä tapauksissa.
Kirjoita A4-arkille isoin kirjaimin "Sammuta kelloradion hälytys".
Kiinnitä paperi ulko-ovesi sisäpuolelle kohtaan, jossa katseesi osuu siihen, kun poistut kotoa.
Lopeta aiheesta spämmääminen, kiitos.
Toivottavasti saat varoituksen. Ehkä sitten opit.
Meillä tuo hoidettiin kahdella kirjallisella varoituksella ja asunnon haltuunotolla eli asukas (osakkeenomistaja) joutui unohtamisensa takia luopumaan asunnostaan häiritsevän elämän takia. Harmi hänelle, asuntonsa laitettiin vuokralle ja hän joutui asumaan muualla kunnes myi kämppänsä.
Kyllä nyt aiheutat turhaa työtä toisille. Pitää oikein metelöiviä laitteita mennä ulkopuolisten sammuttamaan.
Taas sama aloitus. Taitaapi siis olla porvoolainen.