Oudoimmat äänet mitä olette kuullut ihmisestä.
Mulla naksuu toisinaan silmä. Ihan puristamalla sitä kiinni, en koske siihen sormilla. Avokkia vain naurattaa ja ällöttää. Ääni on hiljainen mutta kuultavissa. Olisi kiva kuulla selitys miten hitossa silmä naksuu ja muista oudoista äänistä mitä ihmisestä kuuluu.
Kommentit (14)
Oudoin ääni mitä ihmisestä voi lähteä on Jenni vartiaisen suusta ulostuleva ns laulu. Hui.
Ei nyt ehkä oudoin ääni, mutta pelottava... Yksi asiakas töissä kuulostaa ihan zombielta, ja sitten (koska on vanha) vielä laahustaakin hitaasti eteenpäin.... Ääni on sellainen puolikuiskattuähkitty "ÄÄÄäähhhhh, ÄÄÄÄäääh", ja yövuoroissa kyllä tulee joskus äitiä ikävä kun tämä nainen on päättänyt lähteä huoneestaan kiertelemään käytäviä =)
Mulla silmä narisee välillä kuin vanha ovi/sammakko. Menee kuulemma ilmaa kyynelkanavaan ja sitten kun tuota sisäkulmaa painaa niin kuuluu todella voimakas nariseva ääni.
Mulla kurkusta kuuluu ihme kurnutus joskus haukotellessa. Sellainen delfiini- tai sammakkomainen ääni kun haukottelee. :D
Mullakin naksuu silmä juuri tuolla tavalla. Luulen että kaikilla se ääni kuuluu toisinaan.
Eläimellinen voihkinta ja ulina öisin. Juopuneesta lähtevä.
Miehen suusta kuului eilen; voin imuroida. Oli outo ääni!
Aloitin ketjunkin niistä viikonloppuna:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4377425/ketju/naisen_rumat_aanet
Naisen suusta outo ääni, saat tehdä mitä ikinä haluat.
Mullakin napsuu joskus silmä! Se on tosi ärsyttävää jos yritän nukkua ja silmä napsahtaa jokaisesta pienestä silmämunan liikkeestä :D
Kun odotin esikoista, kuului mahastani monta kertaa oikein kova napsahdus. Ihmettelin kovasti mikä se oikein oli, vauvako napsui vai kohtu vai mikä. Se oli outo ääni.
Mieheni pitää joskus nukkuessaan outoa pelottavaa ääntä. Kuulostaa kuin hän olisi tukehtumaisillaan. Sellaista hirveää korinaa. Henki kulkee tosi hitaasti ja korina jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Pakko ravistella hereille. Sitä ei todella kestä kuunnella. Ja mistään kuorsauksesta ei todellakaan ole kyse.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 20:44"]
Aloitin ketjunkin niistä viikonloppuna:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4377425/ketju/naisen_rumat_aanet
En tarkoittanut seksiääniä mutta on noissa sexäänissä aika pahoja. Itse taidan vain hengittää raskaasti tai huohottaa. Neiti päästelee paljon oudompia ääniä. Valehtelematta ihme örf suusta tai umff. Nämä aah ja oih vielä käsittää ja litinät alempaa. Ihan oikeasti? örf?
Pillupierut ei varsinaisesti haittaa. Ilma vähän pakenee munan tieltä niin lähtee siitä joskus ääni. Naisilla tulee kuulema näitä muutenkin. Aika ällöä. Se vain jos äänet tuppaa naurattamaan kesken menon niin siinä pehmenee. Yhtä aikaa naiminen ja nauraminen on ainakin mulle mahdotonta.
[/quote]