Otetaan kuva jääkaapin sisällöstä :) !
Kommentit (205)
tässäpä meidän opiskelijasolun jääkaappi, oma hyllyni on keskimmäinen, ja koska olen lähdössä lähes viikoksi pois, ei ruokaa paljon ole..siispä kiinalainen kämppikseni on nähnyt hyväksi (taas kerran) valloittaa alimmalta hyllyltä ja laatikoista jo ylitsepursuaville ruuilleen lisätilaa minun hyllyltäni.....myös oven tarvikkeet ovat 95% hänen. solumme kolmas jäsen sentään pysyttelee lähinnä omalla, ylimmällä hyllyllään.
Miten ihmeessä kenelläkään ei ole skumppapulloa tai valkkaripulloa jääkaapissa? Mulla on aina vaikka en mikään holisti olekaan
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:38"]
tässäpä meidän opiskelijasolun jääkaappi, oma hyllyni on keskimmäinen, ja koska olen lähdössä lähes viikoksi pois, ei ruokaa paljon ole..siispä kiinalainen kämppikseni on nähnyt hyväksi (taas kerran) valloittaa alimmalta hyllyltä ja laatikoista jo ylitsepursuaville ruuilleen lisätilaa minun hyllyltäni.....myös oven tarvikkeet ovat 95% hänen. solumme kolmas jäsen sentään pysyttelee lähinnä omalla, ylimmällä hyllyllään.
[/quote]
Kysyitkö heiltä lupaa ladatessasi kuvan?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:02"]
Ap aloittaa..
[/quote]
Mun mielestä ihan hyvä tasapaino tuossa aloittajan jääkaapissa, ehkä jotain kanaa tai kalaa tms. olisi voinut näkyä ja turhan monta maustettua rahkapurkkia tms.? mutta ihan perusterveelliselle vaikutti. Sanoisin että ihanne jääkaapin sisältö jos maustetun jugurtin vaihtaisi maustamattomaan ja marjoja sekaan, juissin terveellisempään ja laktoosittomat maidot vaikka tavalliseen luomumaitoon jos ei ole ihan oikeasti todettu laktoosi-intoleranssia. Monien vatsa kun ei kestä nimenomaan noita tavallisia maitoja ja liian pitkälle käsiteltyjä maitoja, vaan mitä aidompaa niin useilla kestää vatsat (varsinkin nyt tilojen maitoa mutta luomua monillakin). Olipahan pakko kommentoida, sen verran hassu keskustelu:D
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:02"]
[/quote]
Miksi noita levitteitä on noin helkkarin paljon?
[/quote] Äiti ostaa aina tarjouksesta ja antaa mulle.
Kämäinen kuva eikä ovessa ollut voipaketti tullut ollenkaan kuvaan :(
Höh. Täällä se kuva.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 01:51"]
Höh. Täällä se kuva.
[/quote]
Eiku täällä
Ei vaan täällä. Sori.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:38"]http://aijaa.com/FcTH09
[/quote]
Miks tuolla cola pullossa on foliota?
Olipahan jotkut aika ankeita jääkaappeja, moni voisi kyllä syödä vähän laadukkaammin ja enemmän terveellisiä juttuja. Paras kait olisi että löytyisi perustarvikkeet ja vähemmän niitä epäterveellisiä...
Up.
Alapeukutan kaikkia, joilta löytyy Floraa tai muuta margariinia. Kertoo selvästikin, että margariinia omistava jääkaapin käyttäjä ei viitsi hankkia tietoa, uskoo sokeasti viranomaisia eikä hirveästi välitä omasta terveydestään. Ei ainakaan niin paljon, että ottaisi siitä itse vastuuta.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:38"]http://aijaa.com/FcTH09
[/quote]
Miks tuolla cola pullossa on foliota?
[/quote]
Ei siellä ole foliota, vaan se on huurustunut sisältä ja valo osuu siihen kohtaan. Näin mä sen näen. Aika usein noin käy, jos on esim. lämpimänä suht tyhjä pullo laitettu jääkaappiin.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:28"]Up.
Alapeukutan kaikkia, joilta löytyy Floraa tai muuta margariinia. Kertoo selvästikin, että margariinia omistava jääkaapin käyttäjä ei viitsi hankkia tietoa, uskoo sokeasti viranomaisia eikä hirveästi välitä omasta terveydestään. Ei ainakaan niin paljon, että ottaisi siitä itse vastuuta.
[/quote]
Hölökyn kölökyn taas. Mene ruokanatsi hankkimaan sitä foliota päähäs ja anna muiden olla.
Tässäpä. pahoittelut kännykkäkameran tuhottoman huonosta kuvanlaadusta. Toisen vihanneslokerikon valkoisessa pussissa on perunoita.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 02:28"]Up. Alapeukutan kaikkia, joilta löytyy Floraa tai muuta margariinia. Kertoo selvästikin, että margariinia omistava jääkaapin käyttäjä ei viitsi hankkia tietoa, uskoo sokeasti viranomaisia eikä hirveästi välitä omasta terveydestään. Ei ainakaan niin paljon, että ottaisi siitä itse vastuuta. [/quote] Hölökyn kölökyn taas. Mene ruokanatsi hankkimaan sitä foliota päähäs ja anna muiden olla.
[/quote]
Moni hankkii itselleen ihan omaa tyhmyyttään diabeteksen, sydäntaudin tai syövän. Jokaisen oma asia tietysti mitä syö, mutta väärin syömisellä on hintansa. Se ei näy heti nuorena, mutta useimmilla väistämättä jossain vaiheessa elämää. Kuten sanottu, vetäkää napaanne paskaa, jos oman terveyden tulevaisuus ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:56"]
[/quote]
Miksi ihmeessä vatkaimen vispilät ylähyllyllä? :)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 07:53"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:56"]
[/quote]
Miksi ihmeessä vatkaimen vispilät ylähyllyllä? :)
[/quote]
ja miksi jääkaapin kattoon on hinkattu ripulia?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 00:15"]
No niin, laitanpa nyt sitten minäkin. Jokin saattaa olla hassussa paikassa ja niin pois päin mutta en alkanut nyt järjestellä kaapin sisältöä erikseen tätä varten =D Taloudessa asuu kaksi aikuista ihmistä.
http://aijaa.com/JMXnDV
[/quote]
Tää näyttää varmaan terveellisimmältä tähän mennessä. Oliiviöljy säilyy muuten paremmin huoneenlämmössä.
[/quote]
Jes! Tämä on kunnia. Ja kiitos tiedosta, laitoinpa heti tuon pullon maustekaappiin, kätevä vinkki.