Aktiivisuusmittarin käyttäjät!
Kommentit (13)
Mulla tulee töissä askelia n. 8000 ja koko päivän n. 10 000, mutta ei tuo täyteen tuu. Mutta toisaalta, joku 20 min zumbaa lisäksi niin tulee täyteen.
Yllättävän paljon tosiaan pitäis kävelellä.. Eli ei tule täyteen kuin 2 päivänä viikossa.
Olen kotiäiti ja hyvin tulee täyteen. Ei tarvi välttis käyä edes lenkillä ku touhuilee pitkin päivää jotaki ☺
Heh, no en saa. Mulla on tää säädetty pienimmälle mahdolliselle tasolle ja saan n 20 prossaa viikossa. Päivittäinen % määrä on jotain väliltä 7-35 noin karkeesti. Jos saan käveltyä silloin kun ei ole pakkasta (ottaa henkeen) niin saan jotain 40-70 väliin prossat. Olen tasan yhden kerran saanut tän 102% ja sekin pienellä fuskaamisella: eli kävin kävelyllä puolen yön jälkeen, yöunet, aamusella sain käveltyä ja sitten iltasella vielä kolmannen kerran. Kello 2350 jotain kotona heiluttelin kättä kävelin ees taas sisällä, kun halusin sen täyteen. Tulihan se ja ne goal ja väjän ilotulitusta. Mutta yhden päivän aikana en tätä loopia täyteen saa. Mulla ollut tää marraskuusta -13, eli reilun vuoden.
Mulla on hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta eli johtuu siitä. Esim viime yönä nukuin 16h 8min. Että näin.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:50"]Olen kotiäiti ja hyvin tulee täyteen. Ei tarvi välttis käyä edes lenkillä ku touhuilee pitkin päivää jotaki ☺
[/quote] jaa-a, minä tosiaan touhuilen työssäni srn 8 h koko ajan ja kotona touhu jatkuu kolmen lapsen kera, päivässä istun n. 2h klo 6.-20.00 eikä täyty. Missä vika, kun en toimettomana ole.
Helposti saan. Usein askeleita tulee työpäivän aikana jo 10 000 ja lenkillä toiset 10 000.
hui, kuulostaa pahalta. Siis kilpirauhanen. Just mietin et kotiäitinä ois varmasti tullut täyteen. Silloin vein lapsia rattailla jne jokapaikkaan. Nyt pakko mennä autolla tarhaan ja töihin että ehtii. Ja työ toimistotyötä:( 2 jumppaa viikossa ei auta
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:55"]Helposti saan. Usein askeleita tulee työpäivän aikana jo 10 000 ja lenkillä toiset 10 000.
[/quote] kuinka pitkän lenkin tuo 10 000 vaatii?
Vuorokausi vaatii 12000-13000 askelta. Tulee täyteen noin 2-4 päivänä viikossa.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:50"]Olen kotiäiti ja hyvin tulee täyteen. Ei tarvi välttis käyä edes lenkillä ku touhuilee pitkin päivää jotaki ☺
[/quote] jaa-a, minä tosiaan touhuilen työssäni srn 8 h koko ajan ja kotona touhu jatkuu kolmen lapsen kera, päivässä istun n. 2h klo 6.-20.00 eikä täyty. Missä vika, kun en toimettomana ole.
[/quote]en osaa sanoa
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:50"]Olen kotiäiti ja hyvin tulee täyteen. Ei tarvi välttis käyä edes lenkillä ku touhuilee pitkin päivää jotaki ☺
[/quote]en osaa sanoa
[/quote]paljon ollaan kyllä pihalla ja koiran kans tulee kans touhuttua. Kolaan pihan jne. Asutaan pohjoisessa. Lumityöt esim jo 4000 askelta suunnilleen.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:38"]
Saatteko joka päivä tavoitteen täyteen?
[/quote]
No, en saa. Mittari on kyllä akivoinut minua liikkumaan, mutta saan keskimäärin 70% viikon tavoitteesta täyteen. Käyn kävelyllä tunnin verran muutaman kerran viikossa ja teen istumatyötä kotikonttorilla, eli jos en raahaa ahteria ulos, niin askeleita tulee päivässä vain noin 2000.