NOPEE VINKKEJÄ! OON PULASSA LIDLIN PARKKIPAIKALLA
Kommentit (15)
Kyllä. Feel the fear and do it anyway!
Muistathan katsoa muita alentavasti, pidät
Maineesi.
Kävin. Eipähän ollut mitään syötäväksi kelpaavaa, vaan jotain ihmetuotteita. Kassalla sai jonottaa luvattoman kauan, tosin kassamyyjåt oli iha kauniita, yks supermimmiki oli. Asiakkaat tosin kurjan näköisiä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:01"]
Kävin. Eipähän ollut mitään syötäväksi kelpaavaa, vaan jotain ihmetuotteita. Kassalla sai jonottaa luvattoman kauan, tosin kassamyyjåt oli iha kauniita, yks supermimmiki oli. Asiakkaat tosin kurjan näköisiä.
Ap
[/quote]
Minkälaista ruokavaliota noudatat jos ei Lidlistä kerran löytynyt mitään syötäväksi kelpaavaa? Ja miksi jonotit kassalla, jos et kerran ostanut mitään?
Tätä se kannabiksen polttaminen teettää. Heed da warning ma niggas!
TEE OSTOKSET TOSI NOPEESTI PARKOUR-TYYLILLÄ NIIN NE EI EHDI PAINAA SUA MIELEEN!!
Musta talvella on hyvä käydä Lidlissä, kun on helppo naamioitua. Huppu päähän ja kaulaliina naaman päälle. Pari kertaa olen törmännyt naapuriin (en tiennyt heidänkin olevan köyhiä) ja eivät ole tunnistaneet. Voin siis yhä pitää menestynyttä imagoa yllä turvallisesti. Kesällä, kun naamioituminen on vaivalloisempaa (sitäkin on kyllä tullut tehtyä), niin asioin sitten paremmissa paikoissa.
Uuh veetee :) *pus* *nuols*
Mä en ole koskaan varmaan käynyt. Parkkipaikallakaan.
Hyi miten kehtasit. Menetän kaiken kunnioituksen ihmisiin jotka käyvät Lidlissä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 19:01"]Kävin. Eipähän ollut mitään syötäväksi kelpaavaa, vaan jotain ihmetuotteita. Kassalla sai jonottaa luvattoman kauan, tosin kassamyyjåt oli iha kauniita, yks supermimmiki oli. Asiakkaat tosin kurjan näköisiä.
Ap
[/quote]Tässä tulee nopee vinkki. Sun ei tarvitse jonottaa, jos et osta mitään. Ole hyvä.
Mene kotiin.