Voi ei, vastapäisen talon lapsi vietiin ambulanssilla!
huoli on suuri. näin miten äiti kantoi lasta sylissään ambulanssiin. lapsen silmät oli kiinni. ihan rauhallisesti ajoivat pois, ei ollut pillit päällä. mikähän terveelle kolmivuotiaalle tuli :( huoli on suuri.
Kommentit (49)
Tiedän toki että ap on provo.olen pidemmän aikaa seurannut tätä palstaa.
Kehtaatkin tälläisen asian kanssa provoilla.
Onko kiva, jos se sinun naapurisi löytää tämän keskustelun? Ei varmaan pahemmin sinulle enää ohimennen tervehditä!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 11:12"]
Ambulanssi ei kuolleita kuljeta.
[/quote]
Kyllä kuljettaa, kotonaan kuolleita.
T: yhden tapauksen silminnäkijä
[/quote]
Ok. Ambulanssit voivat kuljettaa kuolleita joissain tapauksissa. Mutta se ei kovin yleinen käytäntö liene.
Ambulanssit tarvitaan elossa olevien kuljetuksiin, ja todennäköisesti kuollutta kuljettaessa ainakin ruumista käsitellään asianmukaisesti (eli peitetään), tämä on ihan mututuntuma siis.
Mutta kyseissä tapauksessa tuskin olisi kyseessä kuolemantapaus. Käsittääkseni tilanteessa tulisi poliisit paikalle, kun kotiin kuolee, erityisesti kun kyseessä on nuori joka kuolee. Ja ruumista tuskin kuljeteltaisiin sylissä noin vain.
Eli huonot on lähtökohdat tälläiselle kuolemantarinalle tässä.
[/quote]
Juu, ei näytä kuolemantapaukselta tämä ap:n tarina.
[/quote]
Ei vaikuta ei. Ja vaikka nyt niin olisikin että naapurissa kävisi ambulanssi, poliisi ja ruumisauto (mikä olisi ihan kamalaa, on sitä sitten vauva tai vaari), niin mitä siitä tänne kirjoittamaan. Lapsen kuolema on varmaan hirveintä mitä kukaan voi kokea ja nyt ap yrittää täällä rakentaa jotakin draamatarinaa ihan jostakin muusta. Häpeäisi!
Tänään lapsen isosisarus tuli päiväkotiin ja ryntäsi heti ensimmäisenä kertomaan minulle ja lapselleni mitä hänen sisarukselleen oli käynyt! Sisarus sai kuumekouristuksen ja on vieläkin sairaalassa kuumeessa. Aletaan rustaamaan parane pian-korttia pienelle lapselle!
ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:32"]Tänään lapsen isosisarus tuli päiväkotiin ja ryntäsi heti ensimmäisenä kertomaan minulle ja lapselleni mitä hänen sisarukselleen oli käynyt! Sisarus sai kuumekouristuksen ja on vieläkin sairaalassa kuumeessa. Aletaan rustaamaan parane pian-korttia pienelle lapselle!
ap
[/quote]
Lopeta asioiden puiminen täällä!!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:01"]
Ambulanssilla ei tosiaan vainajia kuljeteta kuin aivan poikkeustapauksissa. Ja jos tällainen poikkeava tilanne on, vainajan koolla ei asiaan ole vaikutusta.
t. eh
[/quote]
Ainoa kerta kun itse olen kuljettanut isompaa vainajaa, oli tilanne jossa kyyditettävä menehtyi kyydin aikana. Meille ainakin opetettiin, että esim kotiinsa kuollutta aikuista vainajaa ei edes SAA ottaa kyytiin, hygieniasyistä. Jos tosiaan olet eh, tiedät mstä puhun.