Voisiko joku selvittää mun päätä
Asia on nyt niin että oon vähö sekasin. Tykkään yhestä pojasta ja vuosi sitten tein jotain todella typerää. Tuli lähetettyä lapsellinen viesti ja se ei menny ihan putkeen--> lyhyesti sanottuna nolasin itseni pahemman kerran.
No kuitenki oon päässy yli ja elämä jatkuu. Koulussa nyt kuitenkin liikan paritanssitunnilla parien haussa ihastukseni näytti siltä että olisi tulossa mua hakemaan. Hän kuitenkim jaksoi pitkittää tilannetta sen verran kauan että joku toinen haki sitten minua hänen nenänsä alta. Tämän jälkeen hän lähti toiseen suuntaan hakemaan paria. Myöhemmin jouduin hänen kaverinsa pariksi. Olimme piirissä, tyttöpoika järjestyksessä ja minä parini ja ihastukseni välissä. Parini alkoi vihjaileen ihastukselleni jotain käsimerkeillä yms ja nähtävästi osoitti mua välillä. Koitin olla niin kuin en huomaisi mutta tyhmä saa ihminen olla jos ei sitä huomaisi:D oli vähän outo tilanne.
Sitten kun tanssittiin parini ei ohjannut minua yhtään muutakuin ihastukseni jalkoihin. Se oli noloa ja silloin teki mieli kysyä oliko parillani jokin ongelma.
Nyt muutaman kerran olen huomannut kuinka he säätävät jotain aina kun olen lähettyvillä. Ihastukseni tuli kerran viereeni naulakoillekin seisomaan. Hän ei ottanut takkia tai mtn mukaan jäi vain seisomaan ja lähti yhtäkkiä meneen. Se oli tosi outoa.
Hän on sanoi vuosi sitten viestisäädössä ettei ole musta kiinnostunut mutta nyt hän ja hänen kaverit säätää jotain ja oon ihan sekaisin siitä että mistä on kyse vai kuvittelenko vain kaiken.
Kommentit (11)
Jos haluut tutustuu siihen, niin sun varmaan kannattas tutustuu siihen. Tollee kouluikäsenä se on vielä ihan helppoo, meet vaan tutustumaan siihen.
No sanoisin että on homo tai sitten yrittävät salakuljettaa huumeita sun vaatteissa.
Kysy ihan suoraan että mikä nyt mättää että onko asiaa vai haluaako muuten vaan vittuilla?
Kyllä se sua rakastaa. Jos kerran viereen tuli seisomaan.
On vaan nii outoa, on käyny mielessä et jos vaikka sen tunteet ois heränny tai jotai.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 16:20"]Kysy ihan suoraan että mikä nyt mättää että onko asiaa vai haluaako muuten vaan vittuilla?
[/quote]
En oo puhunu sille koskaan eikä olla muuten samoilla tunneilla kuin liikassa ja tytöt ja pojat siäki eriksee. Oon myös vähä ujompaa tyyppiä mutta kyllä on monesti mielessä käyny
-ap-
Voi että. Vaikuttaisi siltä että hän ehkä haluaisi ottaa kontaktia, mutta ei kehtaa menneiden vuoksi. Jos toiste tulee lähelle seisoskelemaan, niin voithan sanoa vaikka vaan "Moi.", iloisesti ja ystävällisesti. Siitä hänen on helpompi jatkaa juttua, jos haluaa jotain sanoa. Jos hän ei vastaa mitään, voit vain kohauttaa olkia ja poistua tilanteesta.
Sinun ikäisenäsi ei kannata vielä ajatella seurustelua.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 17:12"]Sinun ikäisenäsi ei kannata vielä ajatella seurustelua.
[/quote]
En tietääkseni ikääni maininnut ja en nyt ole seurusteluun suin päin ryntäämässä. Monet on sanonu et se on mukava ja hauska jätkä, ois kaverimielessäki tosi kiva tutustuu :)
Oisi kiva saada enemmän kommenttia, mielellään asiallista:))