Käytätkö vielä maskia julkisissa tiloissa
Käytätkö vielä maskia kun liikut julkisissa tiloissa, teatterissa, kaupassa, julkisissa kulkuvälineissä ym.?
Oletko rokotettu?
Kysymys siis niille ketkä on tähän asti käyttäneet.
Kommentit (77)
En käytä, lopetin tässä syksyllä maskin käytön. 2 rokotetta olen saanut.
Tuntuu että suurin osa kaupassa tms asioivista ei enää käytä.
Olen kahdesti rokotettu ja käytän maskia. En koe maskin käyttöä mitenkään hankalana tai rajoittavana.
Ilman muuta FFP2 aina käytössä. En halua hengitellä taudinkantajien aerosoleja.
Tähän normi flunssakauteenkin kyllä loistava, käytän ja rokotukset on.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että suurin osa kaupassa tms asioivista ei enää käytä.
Oltiin viikonloppuna Viking Gracella (Eppujen keikka, joka siirtyi viime vuoden marraskuulta tähän vuoteen). Laivalla me maskinkäyttäjät olimme suuressa vähemmistössä. Minä ja mieheni käytimme maskeja julkisissa tiloissa aina. Ehkä vajaa kymmenen prosenttia muista matkustajista toimi samoin.
Miksi käyttäisin? Foobikot voivat suojata itsensä ffp2 tai 3 maskilla.
En käytä. Olen ottanut kehooni kaksi rokotetta joista tiedetään varmaksi se, että ne eivät estä saamasta koronaa, levittästä koronaa tai joutumasta sairaalaan. Jotain hyötyä tästä typerästä ihmiskokeesta on saatava, eli vaikka sitten oikeutus luopua maskista.
En käytä. Kaksi rokotusta on otettuna, joten ei kiinnosta koko korona enää.
En käytä. Lopetin, kun maskisuositus loppui.
Siihen asti käytin P3 tason suojainta käydessäni kaupassa yms.. Olet saanut kaksi rokotusta.
En eikä jaksa kiinnostaa jos joku paheksuu
Vierailija kirjoitti:
Tänään viimeksi kerrottu, että pelkillä rokotuksilla ei pandemia poistu. Haluatko olla osa ongelmaa vai osa sen ratkaisua?
Riippuu tilanteesta. Aina en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään viimeksi kerrottu, että pelkillä rokotuksilla ei pandemia poistu. Haluatko olla osa ongelmaa vai osa sen ratkaisua?
Ei meillä ole Suomessa voimassa maskisuositusta. Taidat nyt uskoa valeuutisiin.
Olen rokottamaton ja en käytä. Mennyt jo monta kuukautta ilman. Kaikki on ok.
Valepandemia on länsimaisen sivistyksen ja vapauden vihollinen.
En ole käyttänyt maskia ollenkaan kaupassa enkä julkisessa liikenteessä. Naurettavaa toi maski pelleily. Rokotetta en myöskään ottanut enkä korona testissä käynyt vaikka koronaan viittaavia oireita ollut. Olen säästänyt omalla käyttäytymisellä veronmaksajien varoja. Mitä korona rokotteeseen tulee niin sitä en tule koskaan ottamaan. Minulle varatusta rokotteesta kieltäydyn kohteliaasti ja annan sen seuraavalle kuka sen haluaa.
En käytä vieläkään. yhtään rättiä en ole hankkinut enkä hanki
Jos saa koronavirustartunnan ja keuhkot tuhoutuvat, ei ole toivoa elinsiirrosta, niitä tehdään harvoille ja valituille, pääasiassa vain joillekin nuorille ja terveille ihmisille.
Hengityssuojaimen käyttämisellä, saa pitää omat keuhkot ja sisäelimet vapaana koronaviruksen aiheuttamasta tuhoutumisesta.
Tottakai