Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Sun mies ei uskalla erota ilman avioehtoa”

Vierailija
11.11.2021 |

Juteltiin kaverin kanssa avioliiton raha-asioista, ja hän väitti että mieheni ei uskalla erota minusta ja liitto pysyy taloudellisen uhkan takia kasassa (koska meillä ei ole avioehtoa). Heillä on kuulemma miehensä kanssa 100% poissulkeva avioehto, eikä mitään avio-omaisuutta toistensa omaisuuteen.

Jäin pohtimaan tuota kaverin väitettä pitkään. Meillä minun vuosiansiot ovat n.55k€ ja miehen n.65k€, säästöjä liiton alussa saman verran ja isot hankinnat aina puoliksi. Meillä on 3 lasta jotka olen hoitanut lähes kokonaan itse kotona kukin 1,5-vuotiaaksi ja palannut töihin. Maksetaan kulut n. 50-50, mies maksaa hiukan enemmän yleensä.

Kaverilla puolestaan pari lasta ja tällä hetkellä työttömänä. Rahaa ei tule paljoa eikä ainakaan jää säästöön, koska maksavat miehen kanssa 50-50 kaikki. Mies harrastaa ja matkustaa, vaimo kotona lasten kanssa. Kaverin mukaan liitto perustuu puhtaasti rakkaudelle eikä taloudellisille intresseille.

Mitä hittoa? Kuinka naiset edes pystyy suostumaan noin surkeisiin diileihin. En koskaan olis tehnyt ensimmäistäkään lasta tuohon liittoon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se rakkaus.

Vierailija
2/2 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri taitaa olla kade sulle tai sitten on joku muu harmitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi