Minne mun pitää soittaa jos posti ei toimita pakettia?
Oli sovittu milloin tuodaan ja ei tuonut. Ilmeisesti vei pakettini väärälle ihmiselle. Minne minun pitää ottaa yhteys?
Kommentit (11)
ja tarkemmin
https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/asiakastuki-lahetys-matkalla/lahety…
(ihan helposti löytyi Postin sivuilta nämä)
Jos kyseessä on verkkokauppaostos, niin myyjälle. Jos kyseessä on muu paketti, niin postille.
Postin maksulliseen asiakaspalvelunumeroon. Myös jonotus maksaa.
Mistä päättelit että paketti on viety väärälle ihmiselle? Oletko siis tekstiviestillä lähetettyyn viestiin vastaamalla valinnut toimitusajan vai miten sopimus toimituksesta oli tehty? Jos tapaus on ihan tuore (eilen/tänään tapahtunut) odottelisin vielä ainakin tämän päivän.
Useammin kuin kerran mulle on tullut viesti että lähetyksesi on nyt toimitettu, blaablaablaa. Siis paketeista, jotka olisi pitänyt tuoda kotiovelle. Ja kun viesti on tullut, kukaan ei ole käynyt lähelläkään pihaani edes yrittämässä paketin toimitusta, vaan paketti on jätetty suoraan postilaatikkoon tuonne tienvarteen.
Että jos odottamasi paketti on sen verran pieni, että mahtuu postilaatikkoon, niin kävisin ihan ensin katsomassa sieltä.
Jaaa.. Kysymys kuuluu, että onko nyt OIKEASTI kyse POSTISTA eikä esimerkiksi jostain kuriirista? POSTI EI OLE KURIIRI, JOS ET TIENNYT MUUTEN.
[SYVÄ HUOKAUS JA TYYNYKARJAISU]
T: Ex-Postiukko
Tee postin sivuilla tunnukset omapostiin. Sitä kautta pääset chattiin kyselemään pakettisi perään. Sinnekin joutuu helposti jonottelemaan puolituntia, jos ei enemmänkin. Tai sitten soittelet maksulliseen numeroon.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että paketti on viety väärälle ihmiselle? Oletko siis tekstiviestillä lähetettyyn viestiin vastaamalla valinnut toimitusajan vai miten sopimus toimituksesta oli tehty? Jos tapaus on ihan tuore (eilen/tänään tapahtunut) odottelisin vielä ainakin tämän päivän.
Mulle tuli tekstiviesti että valitettavasti emme voineet toimittaa pakettia koska ei on ollut kotona vaikka olen ollut ollut kotona koko aamun.
Vierailija kirjoitti:
Useammin kuin kerran mulle on tullut viesti että lähetyksesi on nyt toimitettu, blaablaablaa. Siis paketeista, jotka olisi pitänyt tuoda kotiovelle. Ja kun viesti on tullut, kukaan ei ole käynyt lähelläkään pihaani edes yrittämässä paketin toimitusta, vaan paketti on jätetty suoraan postilaatikkoon tuonne tienvarteen.
Että jos odottamasi paketti on sen verran pieni, että mahtuu postilaatikkoon, niin kävisin ihan ensin katsomassa sieltä.
Ei mahdu eikä mulla ole postilaatikkoa
https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/asiakastuki-lahetys-matkalla/lahety…