Mitä kumppanisi seksitoivetta et halua/voi/osaa toteuttaa?
Meillä iänikuinen anaali. Olen sitä kurkkuani myöten täynnä ja lopen uupunut ainaiseen vonkaamiseen!
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 13:12"]
Meillä iänikuinen anaali. Olen sitä kurkkuani myöten täynnä ja lopen uupunut ainaiseen vonkaamiseen!
[/quote]
Ootko kysynyt että "no jospa alotetaan susta ja se tuntuu susta mukavalta?"
Saada emätinorgasmia, tai ylipäätään "tulla joskus".
taasko aihe piti kääntää siihen mitä omaa tarvetta ei tule tyydytettyä. niitä aiheita on 600, tämä ei ollut yksi niistä.
mitä sä sitten oot valmis tekemään?
Ei ole vielä pyytänyt mitään sellaista, jota en olisi voinut toteuttaa.
En osaa ratsastaa. En saa polvillani patjasta hyvää asentoa enkä jotenkin ylety liikkumaan ylös alas. Sit pelkään et muna liuskahtaa pois jos liikun liikaa.
Haluaisin, et mieheni nuolis mua. Itse otan suihin mielelläni, leikin vibralla ja runkkaan häntä... mut kahden vuoden suhteen aikana oon saanut vain kaksi kertaa suuseksiä.
Mies on puheen tasolla pari kertaa ehdottanut panoa suoleen, siis on puhuttu vaatteet päällä kahvikeskusteluna. En halua, koska mulla ei ole mitään tarvetta saada perssuoleen sisään mitään. Sanoin miehelle, että kokeillaan hänelle sormillani, niin jotenkin näytti loukkaantuvan siitä.
En halua tai pysty antamaan suoliaukkoani pantavaksi ja siihen on miehen tyytyminen. Ei se mitenkään painosta tai usein ehdottele ja jos niin tekisi, voisi pillunsaantikin harventua.
Mut joo, meillä on siltikin usein seksiä ja hyvää sellaista.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:24"]Mies on puheen tasolla pari kertaa ehdottanut panoa suoleen, siis on puhuttu vaatteet päällä kahvikeskusteluna. En halua, koska mulla ei ole mitään tarvetta saada perssuoleen sisään mitään. Sanoin miehelle, että kokeillaan hänelle sormillani, niin jotenkin näytti loukkaantuvan siitä.
En halua tai pysty antamaan suoliaukkoani pantavaksi ja siihen on miehen tyytyminen. Ei se mitenkään painosta tai usein ehdottele ja jos niin tekisi, voisi pillunsaantikin harventua.
[/quote]
No miksi se siitä loukkaantui? Ihan normaali ehdotus. Sanoitko jotenkin vittumaiseen sävyyn?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:24"]Mies on puheen tasolla pari kertaa ehdottanut panoa suoleen, siis on puhuttu vaatteet päällä kahvikeskusteluna. En halua, koska mulla ei ole mitään tarvetta saada perssuoleen sisään mitään. Sanoin miehelle, että kokeillaan hänelle sormillani, niin jotenkin näytti loukkaantuvan siitä. En halua tai pysty antamaan suoliaukkoani pantavaksi ja siihen on miehen tyytyminen. Ei se mitenkään painosta tai usein ehdottele ja jos niin tekisi, voisi pillunsaantikin harventua. Mut joo, meillä on siltikin usein seksiä ja hyvää sellaista. [/quote] No miksi se siitä loukkaantui? Ihan normaali ehdotus. Sanoitko jotenkin vittumaiseen sävyyn?
[/quote]
Ilmeisesti tarkoitti saavansa itse penetroitua.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:24"]
Mies on puheen tasolla pari kertaa ehdottanut panoa suoleen, siis on puhuttu vaatteet päällä kahvikeskusteluna. En halua, koska mulla ei ole mitään tarvetta saada perssuoleen sisään mitään. Sanoin miehelle, että kokeillaan hänelle sormillani, niin jotenkin näytti loukkaantuvan siitä.
[/quote]
Kyllä minulle muija saa kokeilla ihan vapaasti =). Minä miehenä nautin naisen peppureiän hyväilystä sormin esim nuolemisen lisänä ja anaaliseksistä myös. Nautin myös itse siitä jos nainen laittaa sormen tai pari peppuun vaikkapa suihinoton aikana. Kannattaisi naiset joskus edes kokeilla tätä sillä se saa oikealla hetkellä tehtynä orgasmin voimakkuuden aivan uudelle tasolle ja tuntuu eturauhasen hieronta muutenkin hyvältä leluin ja sormin. Muijalle oli uusi kokemus sormi pyllyssä ja hiukan myöhemmin pyysi sitä uudestaan nuolemisen lisänä sinne pyllyyn. - Ps koskaan ei ole mitään ikävää kakkayllätystä jäänyt edes lelujen varteen kummaltakaan vaikka käyvät aika syvälläkin joten ne kellä jää niin peskää se perseenne joskus kunnolla
Ei ole mieheni ehdottanut koskssn mitään, mitä en olisi toteuttanut. Mieheni toivoo, että minä alistaisin häntä sängyssä. Tätä olen parhaani mukaan yrittänyt välillä toteuttaa huonolla menestyksellä. Minä toivon, että mieheni alistaisi minua. Mitäs sitten tehdään, vuorotellaanko?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 23:26"]
Ei ole mieheni ehdottanut koskssn mitään, mitä en olisi toteuttanut. Mieheni toivoo, että minä alistaisin häntä sängyssä. Tätä olen parhaani mukaan yrittänyt välillä toteuttaa huonolla menestyksellä. Minä toivon, että mieheni alistaisi minua. Mitäs sitten tehdään, vuorotellaanko?
[/quote]
meillä ainakin vuorotellaan. mikäs siinä. molemmat saa kokea kumpaakin. ei kylläkään yleensä saman kerran aikana vaiheta roolejaa, siinä jotenkin menee useesti maku
Nykyisen rouvan kanssa ei mitään erikoista, mutta nuoruudessa seukkasin tytön kanssa, joka kiihottui pesemättömyydetsä. Ei halunnut, että käyn suihkussa ja pahimillaan olin 3-4 päivää pesemättä. Hän itse oli myös pesytymättä. Mua ällötti suhteen lopussa tosi paljon ja suhde päättyi sitten siihen, että pyssi kusemaan päällensä seksin jälkeen. Kerran sen tein, mut liian pervoa mulle.
Loputtoman pitkät seksittömät kaudet. Vaimo pihtailee ja vaatii samalla uskollisuutta.
Pakko käydä välillä maksullisissa, että olisi seksiä edes kerran neljässä kuukaudessa.
Kännyköiden kameroiden aikana: seksi julkisella paikalla. No can do :/
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:38"]
Loputtoman pitkät seksittömät kaudet. Vaimo pihtailee ja vaatii samalla uskollisuutta.
Pakko käydä välillä maksullisissa, että olisi seksiä edes kerran neljässä kuukaudessa.
[/quote]
Minulla sama, mutta nainen. Naisille ei tietääkseni ole maksullisia, ja vaikka olisi en kyllä haluaisi sellaista käyttää, kun niin kovin haluaisin omaa rakasta miestäni :( Kirjoitin jo toiseenkin ketjuun viestin: "Nykyään jos haluan seksiä, joudun tekemään aina aloitteen. Sittenkin tulee yleensä, että ei nyt. Ja joudun tekemään miehelle toooodella pitkän esileikin, ennenkun hän kykenee hommiin. Mun mielestä seksi kuuluu parisuhteeseen, se on luonnollista ja siitä tulee hyvälle tuulelle. Mutta mikä tätä miestä vaivaa. Ja turha tulla kenenkään sanomaan, että olen ripustautuva nalkuttava läski lehmä. Olen parikymppinen mitoilla 56kg/173cm kaunis kasvoinen blondi jolla on ihan oma asunto ja oma elämä harrastuksineen." http://www.vauva.fi/keskustelu/4379986/ketju/mies_kieltaytyi_seksista/sivu/2#comment29848403
Suoraan pepusta suuhun. En vaan pysty, koska haju jo yököttää.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:53"]
Suoraan pepusta suuhun. En vaan pysty, koska haju jo yököttää.
[/quote] No hyvi helvetti, eikait oikeasti kukaan täysijärkinen sellaista pyydä. Sano sille, että Eat shit! seuraavan kerran kun ehdottaa tollasta o.O
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 21:12"]
Ei ole vielä pyytänyt mitään sellaista, jota en olisi voinut toteuttaa.
[/quote]
Sama täällä. Epäilen ettei sellaista tulekaan, mutta eihän sitä varmaksi voi koskaan tietää.
-Niksu
Sitä, etten vaatisi seksissä mitään vaan olisin ja tekisin vain mitä mies haluaa, eli en paljon mitään.