Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hoi ! Miehet RAKASTAA suuseksiä !

Vierailija
27.01.2015 |

Olen homo ja huomannut isoksi yllätyksekseni että monet naiset eivät tajua että miehet rakastavat sitä kun heitä imetään. He siis todellakin rakastavat sitä. Sekä heterot että homot. Eli jos haluatte että mies pysyy tyytyväisenä sängyssä ottakaa suihin. Jos ette halua koska se on teistä epähygieenistä sanokaa että käy  suihkussa tai imekää kondomin kanssa. Ja kun imette ottakaa ns. loppuun asti eli annatte laueta suuhun. Se että otatte suihin on PARASTA hemmottelua mitä voitte miehelle antaa.

Jos ehdotatte miehellene että otatte suihin ei TAATUSTI kieltäydy. Ja jos sanoo ei ilmoittakaa tälle palstalle !

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 22:20"]

Hohhoijaa!

Meillä taas vaimo kategorisesti kieltäytyy suihinotosta; kondomilla tai ilman, saunapuhtaana tai kermavaahdolla. Ei niin ei. Toisipäin kyllä kelpaisi, mutta en minäkään enää viitsi lipittää kun muukin seksi on kortilla; pitäköön tunkkinsa.

Samma här M.23

[/quote]

Vierailija
22/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:12"]

Kikkelit on ihania, voisin imeä vaikka kymmenen miestä putkeen:) Mulkku suussa mieli lepää♥ Sääli vain, että mieheni mieluiten nussii puhki höylättyä toosaani, ei tykkää, kun ei pysty pidättelemään suihinotossa. Saan kyllä imeäkin, mutta en tarpeeksi:D N31

[/quote]

Ompas harvinaisen hyvää tekstiä kikkelistä jos olet nainen : o .. Mene tuollaiselle sivulle kuin gloryholeswallow.com ja hae sinne tekemään videota niin voimme tulla katsomaan suoritustasi ensi perjantaina kun päivittyy uusi tyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:12"]

Kikkelit on ihania, voisin imeä vaikka kymmenen miestä putkeen:) Mulkku suussa mieli lepää♥ Sääli vain, että mieheni mieluiten nussii puhki höylättyä toosaani, ei tykkää, kun ei pysty pidättelemään suihinotossa. Saan kyllä imeäkin, mutta en tarpeeksi:D N31

[/quote]

Onko tätä tottakaan huh huh ... Taas täytyy kysyä että mistä näin munahimokkaita naisia oikein tulee??Saunalahdelta `?

Vierailija
24/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakoon itseltään suihin. Niinhän moni nainenkin joutuu käyttämään sormiaan tai leluja, kun mies ei nuole tai muuten avusta naista orgasmin saamisessa.

Vierailija
25/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 19:12"]

[/quote]

Onko tätä tottakaan huh huh ... Taas täytyy kysyä että mistä näin munahimokkaita naisia oikein tulee??Saunalahdelta `?
[/quote]

On totta. Ja kyllä, olen lähes kyltymätön lortto (on minullakin rajani, mutta ei kovin helposti tule vastaan). Olin nuorenpana enemmän bi kunnes nykyisen mieheni kanssa keksin kikkelin ihanuuden, en voisi enää naisiin koskeakaan. Lasten syntymän jälkeen minusta vain kuoriutui kamala munankipeä akka. Eikä tilannetta auta se, että mies haaveilee jakavansa vaimoaa vieraille. Kiihotun ajatuksesta ihan hirveästi. Tositilanteessa saattaisin kyllä mennä lukkoon. Yhdeltä yhteiseltä ystävältä olen ottanut suihin miehen katsellessa. Se oli kivaa:) Tuntui mukavalta, kun ystäväkin kehui taitavaksi:)

Tampereella asun, pohjosen veret.

N31

Vierailija
26/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 10:03"]

On totta. Ja kyllä, olen lähes kyltymätön lortto (on minullakin rajani, mutta ei kovin helposti tule vastaan). Olin nuorenpana enemmän bi kunnes nykyisen mieheni kanssa keksin kikkelin ihanuuden, en voisi enää naisiin koskeakaan. Lasten syntymän jälkeen minusta vain kuoriutui kamala munankipeä akka. Eikä tilannetta auta se, että mies haaveilee jakavansa vaimoaa vieraille. Kiihotun ajatuksesta ihan hirveästi. Tositilanteessa saattaisin kyllä mennä lukkoon. Yhdeltä yhteiseltä ystävältä olen ottanut suihin miehen katsellessa. Se oli kivaa:) Tuntui mukavalta, kun ystäväkin kehui taitavaksi:) Tampereella asun, pohjosen veret. N31

[/quote]

Eiköhän aika moni mies juuri kaltaisestasi Naisesta haaveile... Munankipeästä ja enemmän kuin mieluusti suihinottavasta... minä ainakin ;-) Ja kun kerran suihinotosta tykkäät niin ottanet myös loppuun asti ja nielet? =) Se se vasta tekeekin gutaa...

Josko en kaltaistasi Naista muutoin löydä niin voisinpa olla edes sitten tuollainen ystävänne... :)

M41Tre

Vierailija
27/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 10:03"]

On totta. Ja kyllä, olen lähes kyltymätön lortto (on minullakin rajani, mutta ei kovin helposti tule vastaan). Olin nuorenpana enemmän bi kunnes nykyisen mieheni kanssa keksin kikkelin ihanuuden, en voisi enää naisiin koskeakaan. Lasten syntymän jälkeen minusta vain kuoriutui kamala munankipeä akka. Eikä tilannetta auta se, että mies haaveilee jakavansa vaimoaa vieraille. Kiihotun ajatuksesta ihan hirveästi. Tositilanteessa saattaisin kyllä mennä lukkoon. Yhdeltä yhteiseltä ystävältä olen ottanut suihin miehen katsellessa. Se oli kivaa:) Tuntui mukavalta, kun ystäväkin kehui taitavaksi:) Tampereella asun, pohjosen veret. N31

[/quote]

Eiköhän aika moni mies juuri kaltaisestasi Naisesta haaveile... Munankipeästä ja enemmän kuin mieluusti suihinottavasta... minä ainakin ;-) Ja kun kerran suihinotosta tykkäät niin ottanet myös loppuun asti ja nielet? =) Se se vasta tekeekin gutaa...

Josko en kaltaistasi Naista muutoin löydä niin voisinpa olla edes sitten tuollainen ystävänne... :)

M41Tre
[/quote]

Otan tietenkin loppuun asti ja nielen, jos pystys tai huvittaa. Joillakin sitä spermaa tulee niin hemmetin paljon, että meinaa tukehtua. Toisinaan taas pidän siitä tunteesta, kun mahlat valuvat suupielistä leuan kautta lolloille. Otan vapauden tehdä kuten minua huvittaa:)

Toki moni mies varmasti haaveilee kaltaisestani naisesta, mutta niin naisten kuin miestenkin kanssa, on otettava koko paketti. En ehkä muilta osin miellytä kaikkia. Valtavat rinnat raskaat ja jonkin verran roikkuvat, hiukan pyöreyttä ja raskauden jälkiä. Söpöys on minusta kaukana.

Joskus yöelämässä tuli kaksi nuorempaa kaverusta kysymään, että miten voin olla niin hemmetin kiihottava ja samaan aikaan tosi pelottava.

Eli mistä kukakin viehättyy. Kovin yksilöllistä. Olen kyllä todella seksuaalinen horoperse, siitä ei pääse mihinkään:)

N31

Vierailija
28/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:52"]

Otan tietenkin loppuun asti ja nielen, jos pystys tai huvittaa. Joillakin sitä spermaa tulee niin hemmetin paljon, että meinaa tukehtua. Toisinaan taas pidän siitä tunteesta, kun mahlat valuvat suupielistä leuan kautta lolloille. Otan vapauden tehdä kuten minua huvittaa:) Toki moni mies varmasti haaveilee kaltaisestani naisesta, mutta niin naisten kuin miestenkin kanssa, on otettava koko paketti. En ehkä muilta osin miellytä kaikkia. Valtavat rinnat raskaat ja jonkin verran roikkuvat, hiukan pyöreyttä ja raskauden jälkiä. Söpöys on minusta kaukana. Joskus yöelämässä tuli kaksi nuorempaa kaverusta kysymään, että miten voin olla niin hemmetin kiihottava ja samaan aikaan tosi pelottava. Eli mistä kukakin viehättyy. Kovin yksilöllistä. Olen kyllä todella seksuaalinen horoperse, siitä ei pääse mihinkään:) N31

[/quote]

No eihän se nyt tietenkään kivaa olis josko sitä siihen spermaan sit tukehtuis... ja onhan sitä kiva aina joskus ne mahlat ihan tarkoituksellakin rinnoille heittää ;)

Totta, totta... ei se riitä, että seksi pelkästään sujuu ja on hyvää, kyllä sitä pitää ihan muutoinkin ne kemiat toimia ja luonteet kohdata... eli kuten sanoit, koko paketin on toimittava.

Jotenkin en usko, että mainitsemasi söpöys olis susta jotenkin kaukana... ja mielestäni itsensä kanssa sinut oleva Nainen on seksikäs... ja kun vielä on tollanen seksuaalinen horoperse (kuten mainitsit) niin avot, se on siinä... :)

M41Tre

Vierailija
29/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^Rakkaalla naisella on monta nimeä (horoperse, lortto, hooveri, huora ja lehmäkin ison poven vuoksi jne) kaikki hellyydellä annettu=D

En ole missi eikä kiinnostakaan olla, varsin pantava akka kuitenkin. Ja mikä parasta, minulla on avaimet sinne öiseen puuhamaahan:)

Harmi etteivät kaikki pidä seksistä.

N31

Vierailija
30/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:14"]

^^Rakkaalla naisella on monta nimeä (horoperse, lortto, hooveri, huora ja lehmäkin ison poven vuoksi jne) kaikki hellyydellä annettu=D En ole missi eikä kiinnostakaan olla, varsin pantava akka kuitenkin. Ja mikä parasta, minulla on avaimet sinne öiseen puuhamaahan:) Harmi etteivät kaikki pidä seksistä. N31

[/quote]

Näinhän se juurikin on... ;) Eikä se "kaunis" ulkonäkö aina todellakaan takaa mitään siitä, että miten paljon Naista sitten se seksi kiinnostaa...? Eli ennemmin hieman "taviksen" näköinen kuin missi, josko se seksi kiinnostaa tuolleen laillasi enemmänkin ;)

Josko oot pantavan näköinen akka niin olethan myös suuhun pantava sellainen??? ;-)

M41Tre

Vierailija
31/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi useamminkin, jos emäntä yllättäen kysymättä ottaisi suikkiin vaikka kesken telkarin katselun tms.

-Niksu

Vierailija
32/39 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:14"]

^^Rakkaalla naisella on monta nimeä (horoperse, lortto, hooveri, huora ja lehmäkin ison poven vuoksi jne) kaikki hellyydellä annettu=D En ole missi eikä kiinnostakaan olla, varsin pantava akka kuitenkin. Ja mikä parasta, minulla on avaimet sinne öiseen puuhamaahan:) Harmi etteivät kaikki pidä seksistä. N31

[/quote]

Näinhän se juurikin on... ;) Eikä se "kaunis" ulkonäkö aina todellakaan takaa mitään siitä, että miten paljon Naista sitten se seksi kiinnostaa...? Eli ennemmin hieman "taviksen" näköinen kuin missi, josko se seksi kiinnostaa tuolleen laillasi enemmänkin ;)

Josko oot pantavan näköinen akka niin olethan myös suuhun pantava sellainen??? ;-)

M41Tre
[/quote]

Ulkoinen olemus ei tosiaan kerro seksihalukkuudesta mitään. Moni kakku päältä kaunis jne. Ja toisaalta kauneus on myös katsojan silmässä, itse olen aina viehättynyt hyvinkin tavallisen näköisinä pidettyihin miehiin enemmän kuin yleisesti komeina pidettyihin.

Olen eritäin suuhun pantava ja osaan suihinoton taidoista jaloimman, kuunnella ja lukea miehen reaktioita ja kehon kieltä. Suurin salaisuus, mitä naiset eivät usein ymmärrä, on se, että jokainen mies on eri ihminen ja pitää eri asioista. Reagoi kosketuksiin aintlaatuisella ja yksilöllisellä tavallaan. Miehiä vaaditaan sisäistämään tämä asia naisista, mutta naiset eivät useinkaan tunnu ymmärtävän, että sama koskee myös miehiä.

N31

Vierailija
33/39 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo hoi!

Lisää yllätyksiä sinulle, kaikki miehet eivät todellakaan rakasta saada suuseksiä, eivät naisen saati varsinkaan miehen antamana. En toki ehdottomasti siitä kieltäydy, jos nainen nyt välttämättä haluaa kullia lutkuttaa, mutta ei se mulle ole mitenkään erityisen nautinnollistakaan.

Vierailija
34/39 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 13:38"]

Yks entinen ei tykännyt suihinotosta

[/quote]

Sekös tarkottaa että kaikki muut miehet on samanlaisia valopää?  Miehen kyllä saa pidettyä helposti tyytyväisenä kun ottaa silloin tällöin suihin pyytämättä. Ei sellaisen tee mieli lähteä mihinkään vieraisiin joka saa hyväksyntää ja jotain seksiä silloin kun sitä kaipaa 

[/quote]

Hei valopää. Se että sinä tykkäät suuseksistä ei tarkoita, että kaikki miehet tykkäisivät.

Vierailija
35/39 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOTSÄ SYNTYNYT SUUSTA? 

ONKAS HOMOT SYNTYNYT SUUSTA?  KEKSIKÖ NE SEKSIN?  TARVITSENKO MINÄ SINUN NEUVOJASI?  OOT VARMASTI 21 JA SILLEEN

Vierailija
36/39 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 16:15"]

Ulkoinen olemus ei tosiaan kerro seksihalukkuudesta mitään. Moni kakku päältä kaunis jne. Ja toisaalta kauneus on myös katsojan silmässä, itse olen aina viehättynyt hyvinkin tavallisen näköisinä pidettyihin miehiin enemmän kuin yleisesti komeina pidettyihin. Olen eritäin suuhun pantava ja osaan suihinoton taidoista jaloimman, kuunnella ja lukea miehen reaktioita ja kehon kieltä. Suurin salaisuus, mitä naiset eivät usein ymmärrä, on se, että jokainen mies on eri ihminen ja pitää eri asioista. Reagoi kosketuksiin aintlaatuisella ja yksilöllisellä tavallaan. Miehiä vaaditaan sisäistämään tämä asia naisista, mutta naiset eivät useinkaan tunnu ymmärtävän, että sama koskee myös miehiä. N31

[/quote]

Siis sähän olet tosiaankin aivan helmi ellet jopa timantti... Harmi vain, että taisitkin olla jo varattu... mutta olithan sä miehesi kaveriltakin joku kerta suihinottanut ;)

Kyllä tosiaankin sellainen perinteinen ns. naapurintyttö (eli siis  Nainen) omaa silmää enemmän miellyttää kuin mikään varsinainen missityyppi... Mutta kuten sanottua, kauneus on tosiaankin katsojan silmässä...

Niimpä... itsekukin on omansalainen persoona ja tykkää/nauttii hieman eri asioista ja/tai eri tavalla... eihän sitä pilluakaan voi samallalailla joka naisella nuolla ja käsitellä vaan sen mukaan mistä kyseinen Nainen nauttii ja pitää :)

M41Tre

Vierailija
37/39 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Olen tosiaan naimisissa ja olen ottanut suihin yhteiseltä ystävältämme (alun perin minun ystäväni). Eilen asia vieraista miehistä tuli taas esille. Mies tuumasi kesken seksin, että kyllä tämmöistä herkkua pitäisi saada muidenkin maistaa. Ja uudestaan suihkussa jälkeenpäin mietti, että kyllä hänellä kantti voisi hyvinkin kestää. Lupasin harkita asiaa. Ehkä haen jossakin vaiheessa itselleni puutteenalaisia miehiä ja nain heidät tainnoksiin=)

N31

Vierailija
38/39 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 14:13"]

^^ Olen tosiaan naimisissa ja olen ottanut suihin yhteiseltä ystävältämme (alun perin minun ystäväni). Eilen asia vieraista miehistä tuli taas esille. Mies tuumasi kesken seksin, että kyllä tämmöistä herkkua pitäisi saada muidenkin maistaa. Ja uudestaan suihkussa jälkeenpäin mietti, että kyllä hänellä kantti voisi hyvinkin kestää. Lupasin harkita asiaa. Ehkä haen jossakin vaiheessa itselleni puutteenalaisia miehiä ja nain heidät tainnoksiin=) N31

[/quote]

Kuten sanottua, timanttihan sinä tosiaankin olet ;-)

M41Tre

Vierailija
39/39 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi