Voi luoja, aikuiselle miehelle ei kelvannut aamiaisella leivän kantapala (oli viimeinen pala) "en mä koskaan kotonakaan syö sitä vaan heitän roskiin"
Tapailukumppani oli yötä ja tein meille herkkumunakkaat ja annoin miehelle viimeisen leipäpalan. Hyvät täytteet, rasva, pippurileike, juusto ja kurkku. Miten voi 26v mies olla noin kakara?
Kommentit (40)
Onhan sitä joskus ehdotettu, että laitettaisiin kantapalat omaan pussiinsa omaksi tuotteekseen, kun toiset ei niistä tykkää ja toisten mielestä on paras osa :D.
Itse en kantapaloista suuremmin välitä, mutta syön ne toisinaan kuitenkin, enkä kyllä vieraana kehtaisi ruveta nirsoilemaan asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Usein leivän paras pala, jossa runsaasti herkullista rapeaa kuorta.
Varsinkin jos vaikka 4 pv vanha leipä, jonka kanttipala on kiva saada eteensä toisen vahtiessa, että syöt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä herkkua siinä munakkaassa oli?
Siitä oli varmaan siivilöity isoimmat kuoret pois.
Ap on varmaan surkea sängyssä ja yritti pelastaa tilanteen vääntämällä työlään aamiaisen.
Munakas on niitä ruokia joista kaikilla on oma käsityksensä millainen on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä te keksitte näitä älyttömyyksiä? Ja jotkut raukat vielä uskoo.
Olen pahoillani, mutta tuollaisia ihmisiä on oikeasti olemassa.
No olen huomannut. Mutta mistä ne keksii näitä jonninjoutavia "mies teki sitä ja mies teki tätä, haukutaansitä yhdessä!!!" -päräyksiä. Miten joku jaksaa päivästä toiseen tehtailla moisia?
Olisi kyllä liian suuria turn offeja itselleni. Sekä nirsous että ruoan haaskaaminen. Ei kuulu fiksun aikuisen toimintaan.
Itse syön kantapalan vain silloin, kun leipä on tuoretta. Silloin se on suurta herkkua, kun ihan tuoreen kantapalan korkkaa, namnam. Mies ei syö kantapalaa silloinkaan.
Mutta ei kävisi mielessä tarjota leivän rippeitä vieraalle, kun se kantapala, jos sattuu olemaan viimeinen palanen leipää, on yleensä se kuivin. Paahtoleipänä toki menee, mutta en itsekään syö kantapalaa, jos se on viimeinen pala paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Lounaspaikan leipäpöydässä valtaosalle ei kelpaa kantapala.
Jos sinulle asia on epäselvä, niin hyvin monille ei ole.
Minä pidän kantapaloista, mutta en likasormisten käpälöimistä leivistä.
Ethän itse vain syyllisty samanlaiseen? Käytätkö kengät puhki vai tuleeko ostettua hieman useammin?
Ap voiteli ja laittoi leikkeleet miehen leivälle eikä yksikään mamma tähän asti siitä älähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounaspaikan leipäpöydässä valtaosalle ei kelpaa kantapala.
Jos sinulle asia on epäselvä, niin hyvin monille ei ole.
Minä pidän kantapaloista, mutta en likasormisten käpälöimistä leivistä.
Tässä ei nyt ollut kyse kantapaloista, vaan näistä jokapäiväisistä miestenhaukkumisketjuista. Joka päivä tulee monia vastaavia aloituksia.
Jaa. Olisit heittänyt miehen ulos ja tokaissut, että tapanani on heittää tuollaiset mieslapset ulos kodistani.
Oikean ruisleivän paras pala. Teollisen paahtoleivän huonoin pala
Ehkäpä aikuinen saa itse päättää mitä syö. Sinä olet se tarinan kakara.
Kantapalat voi kuivata ja käyttää vaikkapa salaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse syön kantapalan vain silloin, kun leipä on tuoretta. Silloin se on suurta herkkua, kun ihan tuoreen kantapalan korkkaa, namnam. Mies ei syö kantapalaa silloinkaan.
Mutta ei kävisi mielessä tarjota leivän rippeitä vieraalle, kun se kantapala, jos sattuu olemaan viimeinen palanen leipää, on yleensä se kuivin. Paahtoleipänä toki menee, mutta en itsekään syö kantapalaa, jos se on viimeinen pala paketissa.
Ok. No, ap tarjosi, mutta ei tuollainen kommentti ole hyviä käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Ap voiteli ja laittoi leikkeleet miehen leivälle eikä yksikään mamma tähän asti siitä älähtänyt.
Vaimomatskua.
Ei tulisi mieleenkään tehdä jollekin aikuiselle leipiä valmiiksi jollei nyt satu olemaan oma kumppani jonka leivän maun ja päälliset tietää satavarmasti. Enkä haluaisi itsekään että joku laittaisi minun leiville vaikka jonkun kamalan jahtimakkaran josta en pidä sitten yhtään.
Mitä herkkua siinä munakkaassa oli?