Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuinen ihminen hankkii joulukalenterin?

Vierailija
10.11.2021 |

Nehän on pikkulapsia varten.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aikuisillakin saa olla hauskaa. Ei ole ihme, jos jotkut masentuu ja alkaa ryyppäämään alkoholia, kun on noin tympeä asenne elämään. Itse myös teen nukenvaatteita ja leikin siskojen kanssa nukeilla. Minulla on myös pehmoleluja kotona esillä, ovat osana sisustusta. Eivät nämä seikat ole vaikuttaneet elämääni ainakaan negatiivisesti, pikemminkin päinvastoin. Onpahan muitakin small talkin aiheita kuin iänikuinen sää.

Vierailija
42/57 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska elämä on paljon hauskempaa kun osaa säilyttää lapsen mielen. Tykkään rakennella myös lumiukkoja ja keinua.

Totta. Ankeuttajat alkoholisoituu. Näin toissa päivänä bussissa naisen, jolla oli kassissa viinapullo ja hiukset harallaan. Mietin, että taitaa olla tuolla aika ikävä ja mielikuvitukseton elämä. Itse en ole koskaan edes ollut humalassa. Barbie-nuket ja muoti on minun päihteitäni : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siitä saa iloa.

Vierailija
44/57 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Al olut-kalenterit ja alkoholikalenteritkin pikkulapsille?

Kaalimato-kalenteriko lapsille seksivalistusta?

Vierailija
45/57 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on kasvaa aikuiseksi, jos ei välillä saa olla lapsellinen?

Vierailija
46/57 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska elämä on paljon hauskempaa kun osaa säilyttää lapsen mielen. Tykkään rakennella myös lumiukkoja ja keinua.

Totta. Ankeuttajat alkoholisoituu. Näin toissa päivänä bussissa naisen, jolla oli kassissa viinapullo ja hiukset harallaan. Mietin, että taitaa olla tuolla aika ikävä ja mielikuvitukseton elämä. Itse en ole koskaan edes ollut humalassa. Barbie-nuket ja muoti on minun päihteitäni : D

Hiukset voi näyttää sinusta sekaiselta jos tuuli on ne tuivertanut tai ovat luonnostaan taipuisat, tai ne voivat olla vain luonnontilassa. Taipuisat hiukset eivät ole ikinä sliipatun näköiset.

Ihmiset saisi jo lopettaa ennakkoluulot ulkonäön perusteella.

Vierailija
47/57 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa varsinkin on ihan liian vähän hauskaa aikuisille, kaikki hauska on muka lapsille vain.

Pelit ja leikit on lapsille, joulukalenterit muka lapsille vain, karkit ja jäätelöt, jälkiruuat lapsille - huom. makuvaihtoehdot (paitsi poikkeuksena Lidl jälkiruokien osalta), puistot ja leikkipaikat lapsille, huvipuistot lapsille, jne.

Vierailija
48/57 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun oma elämä kuulostaa ankealta ja mielikuvituksettomalta, haukut ja kommentoit vieraita ihmisiä omien ennakkoluulolasiesi läpi. Eikö sinulla ole parempaa tekemistä kuin vahdata muita ihmisiä? :D

Vierailija
49/57 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko leikkimielisyys mielestä vain lapsen "hyve"? Miksi? Elämäsi on varmaan tylsää ja harmaata :)

Vierailija
50/57 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun oma elämä kuulostaa ankealta ja mielikuvituksettomalta, haukut ja kommentoit vieraita ihmisiä omien ennakkoluulolasiesi läpi. Eikö sinulla ole parempaa tekemistä kuin vahdata muita ihmisiä? :D

Miten niin vahtaan? itse tuo juoppo tuli minun eteeni, kun se oli mennyt Onnibussissa sille paikalle, joka oli minulle varattu. Kyllä se siitä siirtyi muualle, kun pyysin. Mutta minulla on kyllä hyvin hauskaa. Rahaa säästyy paljon kun en alkoholia tai tupakkaa osta yhtään. Voi matkustella ja tämän nukkeharrastuksen ansiosta voin leikkiä muodinluojaa, vaikka ei olekaan alan koulutusta : D

Vierailija
51/57 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on myös aikuisille tarkoitettuja joulukalentereita.

Vierailija
52/57 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä sitten yhtään mitään? Miksi sisustaa asuntonsa kauniiksi? Miksi lähettää kenellekään joulukortteja, tai pääsiäiskortteja, miksi onnitella aikuisia nimi- tai syntymäpäivinä? Miksi aikuinen loukkaantuu, jos esim. sukulaiset tai työtoverit tai kaverit ei muista onnitella merkkipäivänä?  Kaikilla on ne omat asiat mitkä ilahduttaa. Olen jouluihminen ja se joulun odotus ja kaikki ihana jouluhömppä auttaa pääsemään yli vuoden synkimmästä ajasta, kun on pimeää, kylmää.  Kun joulu on ohitettu, alkaa jo uuden kasvukauden suunnittelu, tammikuussa ensimmäiset kasvit laitetaan itämään kesää varten ja valoisammat ajat pikkuhiljaa koittavat. Miksi en siis pitäisi kalenteria?

Vierailija
53/57 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviänkö ehdollisella kun ostin vaan kuvakalenterin. Oli pikkupartiolaiset ovella  myymässä enkä raaskinut olla ostamatta.

Vierailija
54/57 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihania

Vierailija
55/57 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sellainen seksikalenteri. Joka luukussa on tehtäviä joita suorittaa.

Me hommattiin koko perheelle sellaiset. Mielenkiinnolla odotetaan mitä sieltä löytyy. :)

Vierailija
56/57 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sellainen seksikalenteri. Joka luukussa on tehtäviä joita suorittaa.

Me hommattiin koko perheelle sellaiset. Mielenkiinnolla odotetaan mitä sieltä löytyy. :)

Mummollekin?

Vierailija
57/57 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suklaa on hyvää. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme