Ulkomaalainen mieheni sanoi...
Että on yleisesti tiedossa ulkomaalaisten joukossa että länsimaalaiset naiset on todella törkyisiä. Meikkaavat ja pitävät hiukset siistinä mutta kun riisuuntuvat tulee oksennusrefleksi miehelle koska römpsä pesemätön ja hienhaju peitetty runsaalla parfyymillä...
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 13:29"]
Kyllä mulla on ihan toinen kokemus. Voi sitä hienhajua jossain kenialaisessa bussissa...
[/quote]
Mikään ei voita suomalaista ruuhkabussia kesällä. Perseitä ei pestä eikä suihkussa viitsitä jatkuvasti käydä, hieman ylipainoa joka toisella ja tottumattomuus korkeisiin lämpötiloihin, hikeä tulee ämpärikaupalla.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:24"]
So true. Mun ex-mies sanoi samaa (ghanalainen). Ja niin se on, sama oli mullakin. Luulin pitäväni huolta itsestäni, mutta oikeasti olin haiseva ällötys :D mies opetti mut oikeasti siistiksi, niin nololta kuin se kuulostaakin.
[/quote]
Ghanassa sitä vasta puhdasta onkin, kun on tuota ebolaa ja AIDS.
Niggers gonna nig
[/quote]
Tietääkseni ebolaa ei ole Ghanassa ja aidsia on joka maassa. Ja kumpikaan niistä ei sikiä likaisuudesta. Siksi vähän ihmetyttää kommentin saamat yläpeukut. Taitaa taas olla mutu. juttuja eli musta tuntuu juttuja.
Kyllä totuus on että monet haisee joko hajusteille tai hielle. Yleensä mitä eteleämmästä sitä enemmän.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:58"]Anteeksi, mutta mä en nyt oikein ymmärrä tätä.. Pohjoismaat ja varsinkin Suomi, on ainoita maita missä on tullut vastaan alasuihku kylppäreissä. Lisäksi kaikilla on suihkut taloissa, mitä ainakin mun lähipiirissä käytetään päivittäin. Mitenkä ne afrikkailaiset puunaavat itseään monta kertaa päivässä, varsinkin maissa missä puhdas vesi käytetään pääosin juomavetenä? Jokin tässä jutussa ei nyt oikein täsmää.. vai tarkoittaako ap sitä, että ulkomaalaiset Suomeen muutettuaan pesevät itseään koko ajan? Valaiskaa mulle, jolla oli itseasiassa ihan päinvastainen käsitys... [/quote] No kaikissa Afrikan maissa onkin vedestä pulaa? Osaan vastata vaan mun ex-miehen osalta, että hän ja kaikki sukulaiset ja muut tutut asuu kyllä isoissa ja siisteissä taloissa ja KAIKKI käyvät suihkussa vähintään kaksi kertaa päivässä. 4
[/quote]Montas kertaa saunassa?
So true. Mun ex-mies sanoi samaa (ghanalainen). Ja niin se on, sama oli mullakin. Luulin pitäväni huolta itsestäni, mutta oikeasti olin haiseva ällötys :D mies opetti mut oikeasti siistiksi, niin nololta kuin se kuulostaakin.
[/quote]
Käyttikö saksia vai veistä opetusvälineenä?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:28"]
Juu tiedetään. Jokaisen pissankin jälkeen kuuluu tehdä alapesu, puhumattakaan kakasta. Suomalaiset tuhraavat paperin kanssa ja eihän siitä siistiä jälkeä synny!
[/quote]
Missäs ulkomaassa olet muuten nähnyt enemmän bidesuihkuja kuin Suomessa? vittu mitkä valopäät täällä taas kirjottelee.
t: useammalla mantereella seksiä kokenut ja jonnin verran maailmaa ja "ulkomaalaisia" nähnyt 36v mies
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 12:53"]
[/quote]
Ghanassa sitä vasta puhdasta onkin, kun on tuota ebolaa ja AIDS.
Niggers gonna nig
[/quote]
Tietääkseni ebolaa ei ole Ghanassa ja aidsia on joka maassa. Ja kumpikaan niistä ei sikiä likaisuudesta. Siksi vähän ihmetyttää kommentin saamat yläpeukut. Taitaa taas olla mutu. juttuja eli musta tuntuu juttuja.
[/quote]Ai Gaanassa ei ole huonosta hygieniasta leiväviä tauteja?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:20"]
Että on yleisesti tiedossa ulkomaalaisten joukossa että länsimaalaiset naiset on todella törkyisiä. Meikkaavat ja pitävät hiukset siistinä mutta kun riisuuntuvat tulee oksennusrefleksi miehelle koska römpsä pesemätön ja hienhaju peitetty runsaalla parfyymillä...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:08"]
Itse käyn joka toinen päivä suihkussa mutta päivittäin pesen korvat, alapään ja kainalot. Ja jos hikoilen normaalia enemmän niin koko kropan. Jalat ovat minulla pehmeät ja kynnet hyvin hoidetut niissä, ei mitään hemmetin sieniä. Eipä ole ikinä kukaan mies valittanut että olisin epäsiisti tai likainen. Enkä usko että tuo koskee edes valtaosaa naisista, opetelkaa Herran tähden pitämään hygieniastanne huolta ihan itse. Suurin osa on tähän kykeneväinen ilman miehen opastusta.
[/quote]
Koska sinä käyt joka päivä suihkussa niin eihän tilanne voi mitenkään olla niin kuin ap mies sanoo, eihän. Suurin osa?! Ja tämä perustuu mihin?! Oletko yhtäään katsonut ympärillesi kaupoissa yms. Ei ap miehen toteamus kaukana totuudesta ole.
[/quote]
Ja tämä nainen sanoo käyvänsä joka toinen päivä suihkussa! Eihän sitä omaa paskaansa haista, eikä haista enää muidenkaan kun on tarpeeksi tottunut. Tuolla kadulla tulee vastaan kyl sellasia haisuleita että :D
[/quote]
Niin, joka toinen päivä käyn kokosuihkussa ja päivittäin pesen nämä paikat jotka ehkä alkaisivat haista. :)