Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalainen mieheni sanoi...

Vierailija
27.01.2015 |

Että on yleisesti tiedossa ulkomaalaisten joukossa että länsimaalaiset naiset on todella törkyisiä. Meikkaavat ja pitävät hiukset siistinä mutta kun riisuuntuvat tulee oksennusrefleksi miehelle koska römpsä pesemätön ja hienhaju peitetty runsaalla parfyymillä...

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha...

Vierailija
2/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kauaa tollasta ukkoo kattelis, otos kuitenkin valtava vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

So true. Mun ex-mies sanoi samaa (ghanalainen). Ja niin se on, sama oli mullakin. Luulin pitäväni huolta itsestäni, mutta oikeasti olin haiseva ällötys :D mies opetti mut oikeasti siistiksi, niin nololta kuin se kuulostaakin.

Vierailija
4/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiedetään. Jokaisen pissankin jälkeen kuuluu tehdä alapesu, puhumattakaan kakasta. Suomalaiset tuhraavat paperin kanssa ja eihän siitä siistiä jälkeä synny! Suomalaiset eivät myöskään onsaa pestä korviaan huolellisesti ja jalkapohjatkin voivat olla ihan kuollutta korppua, kynsissä sieni jne.

Vierailija
5/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalaisten hygienia on kyllä aina huipussaan. Gambian matkallanikin en voinut käsittää sitä miten taivaalliselta kaikki tuoksuivat.

Vierailija
6/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:24"]

So true. Mun ex-mies sanoi samaa (ghanalainen). Ja niin se on, sama oli mullakin. Luulin pitäväni huolta itsestäni, mutta oikeasti olin haiseva ällötys :D mies opetti mut oikeasti siistiksi, niin nololta kuin se kuulostaakin.

[/quote]

Jep, kyllä on nyt saanut oppia miten omasta hygieniastaan pidetään huolta. Kun ei voi elää sillä mentaliteetilla että lauantaisin on sauna ja pesupäivä, muut päivät vedetään samalla hiellä.

-ap-

Vierailija
7/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet "etelän ihmiset" sanoo noin. Luulen, että se johtuu osittain siitä, kun länsimaalaiset ovat tottuneet kylmempään ilmastoon ja tietenkin hikoilevat ja haisevat matkustaessaan etelän kuumuuteen.

Vierailija
8/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne ulkomaalaiset hassuja, sellaisia isoja lapsia.

Vierailija
9/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otanta on varmasti riittävän kattava tälläisen diagnoosin tekoon. Ei hän enää tietenkään tälläisiä tutkimuksia tee, eihän?!

Vierailija
10/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ulkomaalainen mieheni sanoi, että ulkomaalaisten joukossa on yleisesti tiedossa, että länsimaalaiset..."

Aaargh... lue nyt tuota omaa tekstiäsi ja mieti...

Vierailija
11/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan hän turisi. Älä loukkaannu.

Vierailija
12/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sehän on se absoluuttinen totuus. Onneksi ei ole minkäänmaalainen mies minua joutunut neuvomaan noissa asioissa. Aika monenlaisen kanssa on tullut seurusteltua. Jotkut ilmeisesti osaavat luonnostaan tai oppivat sen jo lapsena. Tai sitten ihmisten ominaishajut ovat erilaisia.

Vierailija
13/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta mä en nyt oikein ymmärrä tätä.. Pohjoismaat ja varsinkin Suomi, on ainoita maita missä on tullut vastaan alasuihku kylppäreissä. Lisäksi kaikilla on suihkut taloissa, mitä ainakin mun lähipiirissä käytetään päivittäin. Mitenkä ne afrikkailaiset puunaavat itseään monta kertaa päivässä, varsinkin maissa missä puhdas vesi käytetään pääosin juomavetenä?

Jokin tässä jutussa ei nyt oikein täsmää.. vai tarkoittaako ap sitä, että ulkomaalaiset Suomeen muutettuaan pesevät itseään koko ajan? Valaiskaa mulle, jolla oli itseasiassa ihan päinvastainen käsitys...

Vierailija
14/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalaiset vasta tuoksuvatkin hyvälle... se pistävä ja voimakas hien haju, yök!

Vierailija
15/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se on totta kai totta kun sinun miehesi niin sanoo.

Vierailija
16/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama. En koskis ghanalaiseen tai ylipäätänsä Afrikan sarven moniosaajiin PITKÄLLÄ tikullakaan. Notta jos haisen heidän hienostuneeseen nenäänsä, HYVÄ.

Ja täällä kai, punavuorelaisessa mainostoimistossa, me kaikki haistaan sitten ihan yhtä pahalle ja kellekään ei tuu paha mieli.

Vierailija
17/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:03"]

Sitten se on totta kai totta kun sinun miehesi niin sanoo.

[/quote]

Ei vaan ap:n viesti kuvaa niitä vääriä luuloja joita ulkomaalaisilla on länsimaalaisista. Ulkomaalaiset eivät tiedä totuutta länsimaalaisten puhtaudesta, koska ovat ulkomailta.

Vierailija
18/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vain kauniisti vihjaisi että sinä ap haiset likaiselle pillulle ja paskalle eli ei kaikki länsimaalaiset haise vaan sinä. Mutta nythän mies voi ihan kädestä pitäen näyttää kuinka peseydytään. Kun siellä kehitysmaissa onkin sitä vettä niin runsaasti tarjolla että kaikki kuuraan itsensä monta kertaa päivässä NOT!

Vierailija
19/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn joka toinen päivä suihkussa mutta päivittäin pesen korvat, alapään ja kainalot. Ja jos hikoilen normaalia enemmän niin koko kropan.
Jalat ovat minulla pehmeät ja kynnet hyvin hoidetut niissä, ei mitään hemmetin sieniä.
Eipä ole ikinä kukaan mies valittanut että olisin epäsiisti tai likainen.
Enkä usko että tuo koskee edes valtaosaa naisista, opetelkaa Herran tähden pitämään hygieniastanne huolta ihan itse.
Suurin osa on tähän kykeneväinen ilman miehen opastusta.

Vierailija
20/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:58"]Anteeksi, mutta mä en nyt oikein ymmärrä tätä.. Pohjoismaat ja varsinkin Suomi, on ainoita maita missä on tullut vastaan alasuihku kylppäreissä. Lisäksi kaikilla on suihkut taloissa, mitä ainakin mun lähipiirissä käytetään päivittäin. Mitenkä ne afrikkailaiset puunaavat itseään monta kertaa päivässä, varsinkin maissa missä puhdas vesi käytetään pääosin juomavetenä?

Jokin tässä jutussa ei nyt oikein täsmää.. vai tarkoittaako ap sitä, että ulkomaalaiset Suomeen muutettuaan pesevät itseään koko ajan? Valaiskaa mulle, jolla oli itseasiassa ihan päinvastainen käsitys...
[/quote]
No kaikissa Afrikan maissa onkin vedestä pulaa? Osaan vastata vaan mun ex-miehen osalta, että hän ja kaikki sukulaiset ja muut tutut asuu kyllä isoissa ja siisteissä taloissa ja KAIKKI käyvät suihkussa vähintään kaksi kertaa päivässä.
4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän