Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalainen mieheni sanoi...

Vierailija
27.01.2015 |

Että on yleisesti tiedossa ulkomaalaisten joukossa että länsimaalaiset naiset on todella törkyisiä. Meikkaavat ja pitävät hiukset siistinä mutta kun riisuuntuvat tulee oksennusrefleksi miehelle koska römpsä pesemätön ja hienhaju peitetty runsaalla parfyymillä...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:08"]Itse käyn joka toinen päivä suihkussa mutta päivittäin pesen korvat, alapään ja kainalot. Ja jos hikoilen normaalia enemmän niin koko kropan.
Jalat ovat minulla pehmeät ja kynnet hyvin hoidetut niissä, ei mitään hemmetin sieniä.
Eipä ole ikinä kukaan mies valittanut että olisin epäsiisti tai likainen.
Enkä usko että tuo koskee edes valtaosaa naisista, opetelkaa Herran tähden pitämään hygieniastanne huolta ihan itse.
Suurin osa on tähän kykeneväinen ilman miehen opastusta.
[/quote]
Yäk, joka toinen päivä??? No ei ihme että suomalaiset naiset haisee pahalta!

Vierailija
22/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu vain siitä, missä piireissä miehesi ja muut ulkomaalaiset liikkuvat. Jos tuttavapiiriin kuuluu erityisesti Aleksis Kiven kadun kauniita naisia, voi väittämä pitääkin paikkansa.

Ei niin hirvittävän monta vuotta sitten muuan suomalainen mallimamma kertoi, miten itärajan takaa oli alkanut tulla nuoria naisia mallimarkkinoille. Kauniita tyttöjä olivat, mutta henkilökohtaisesta hygieniasta ei ollut tietoakaan. Ensimmäiseksi oli useimmille pitänyt opettaa peseytymista ja alusvaatteiden vaihtoa. En halua mitenkään leimata näitä itärajan takaa tulevia, mutta jotenkin tuo ap:n miehen kuvaus naisista paksuine meikkeineen ja voimakkaine hajuvesineen osuu juurikin tuohon ihmisryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:08"]

Itse käyn joka toinen päivä suihkussa mutta päivittäin pesen korvat, alapään ja kainalot. Ja jos hikoilen normaalia enemmän niin koko kropan. Jalat ovat minulla pehmeät ja kynnet hyvin hoidetut niissä, ei mitään hemmetin sieniä. Eipä ole ikinä kukaan mies valittanut että olisin epäsiisti tai likainen. Enkä usko että tuo koskee edes valtaosaa naisista, opetelkaa Herran tähden pitämään hygieniastanne huolta ihan itse. Suurin osa on tähän kykeneväinen ilman miehen opastusta.

[/quote]

Koska sinä käyt joka päivä suihkussa niin eihän tilanne voi mitenkään olla niin kuin ap mies sanoo, eihän. Suurin osa?! Ja tämä perustuu mihin?! Oletko yhtäään katsonut ympärillesi kaupoissa yms. Ei ap miehen toteamus kaukana totuudesta ole.

Vierailija
24/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aasialaisen miehen kautta oon oppinut käymään suihkussa joka päivä. Meillä kotona peseydyttiin vain saunapäivänä ja keskellä viikkoo käytiin kerran suihkussa. Eipä sitä hikoilemaan näillä leveysasteilla niin mut pieni totuuden häivä miehes sanomisissa on :)

Vierailija
25/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:58"]Anteeksi, mutta mä en nyt oikein ymmärrä tätä.. Pohjoismaat ja varsinkin Suomi, on ainoita maita missä on tullut vastaan alasuihku kylppäreissä. Lisäksi kaikilla on suihkut taloissa, mitä ainakin mun lähipiirissä käytetään päivittäin. Mitenkä ne afrikkailaiset puunaavat itseään monta kertaa päivässä, varsinkin maissa missä puhdas vesi käytetään pääosin juomavetenä? Jokin tässä jutussa ei nyt oikein täsmää.. vai tarkoittaako ap sitä, että ulkomaalaiset Suomeen muutettuaan pesevät itseään koko ajan? Valaiskaa mulle, jolla oli itseasiassa ihan päinvastainen käsitys... [/quote] No kaikissa Afrikan maissa onkin vedestä pulaa? Osaan vastata vaan mun ex-miehen osalta, että hän ja kaikki sukulaiset ja muut tutut asuu kyllä isoissa ja siisteissä taloissa ja KAIKKI käyvät suihkussa vähintään kaksi kertaa päivässä. 4

[/quote]

Pesin minäkin itseni moneen kertaan kun sielläpäin asustelin. Käyt kaupungissa, niin takaisin tullessa olit niin pölyssä, että pesu houkutteli. Ja joskus vain kuumuuden takia tuli käytyä pesulla useasti. Täällä ei sellaista tarvetta ole vastaan osunut.

Siitä olen samaa mieltä, että siellä ollaan ihan hygienisiä vaikka täällä jotkut toisin luulee. Mutta jos jätät esim. riisinjyviä pöydälle niin joku muu ne siitä vie eli pikku öttiäiset saapuvat apajille. Sekin on ihan käytännön sanelemä juttu. 

Uskon kyllä että täällä ja siellä ihmiset peseytyvät tarpeen mukaan. Sitten on vesipula tai mielenterveys ongelmia, jolloin peseytyminen ei ole ensimmäisenä mielessä.

Vierailija
26/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:08"]

Itse käyn joka toinen päivä suihkussa mutta päivittäin pesen korvat, alapään ja kainalot. Ja jos hikoilen normaalia enemmän niin koko kropan. Jalat ovat minulla pehmeät ja kynnet hyvin hoidetut niissä, ei mitään hemmetin sieniä. Eipä ole ikinä kukaan mies valittanut että olisin epäsiisti tai likainen. Enkä usko että tuo koskee edes valtaosaa naisista, opetelkaa Herran tähden pitämään hygieniastanne huolta ihan itse. Suurin osa on tähän kykeneväinen ilman miehen opastusta.

[/quote]

Koska sinä käyt joka päivä suihkussa niin eihän tilanne voi mitenkään olla niin kuin ap mies sanoo, eihän. Suurin osa?! Ja tämä perustuu mihin?! Oletko yhtäään katsonut ympärillesi kaupoissa yms. Ei ap miehen toteamus kaukana totuudesta ole.
[/quote]
Ja tämä nainen sanoo käyvänsä joka toinen päivä suihkussa! Eihän sitä omaa paskaansa haista, eikä haista enää muidenkaan kun on tarpeeksi tottunut. Tuolla kadulla tulee vastaan kyl sellasia haisuleita että :D

Vierailija
27/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, täällä kun pitää käydä päivisin töissä (jossa saattaa tulla hiki) niin ei ehdi viittä kertaa päivässä suihkuun, harmi.

Vierailija
28/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä ja mieheni ollaan molemmat suomalaisia. Me haistaan aina hielle ja seksille. Haistellaan toisiamme euforisessa hurmoksessa, vaikka suihkussa ei jakseta käydäkään. Kerran viikossa pestään hiukset. Joka päivä pannaan ainakin kahdesti. Koko kämppä hien ja mällin peitossa aah! Mistä tulikin mieleeni, että vois pestä tänään lakanat.

Vierailija
29/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:58"]

Anteeksi, mutta mä en nyt oikein ymmärrä tätä.. Pohjoismaat ja varsinkin Suomi, on ainoita maita missä on tullut vastaan alasuihku kylppäreissä.

[/quote]

Suihku onkin pohjoismainen harvinaisuus. Etelä-Euroopassa niillä on bidee:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Bidee

Esim. Intiassa, arabimaissa ja Pohjois-Afrikasssa olen törmännyt suihkuun, joka on suoraan wc-pöntössä ja jolla pestää peffa. Esim. Intiassa pidetään tosi epähygienisenä paperilla pyyhkimistä pesemisen sijaan.

(Ja ei, mieheni ei ole ulkomaalainen.)

Vierailija
30/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha av mammojen on vetaa hernetta nenaan, koska tottahan se on ettei suurin osa suomalaisista sitavessassa olevaa kasisuihkua kovin ahkeraan kayta. Monissa muissa maissa alapaa pestaan vedella joka vessa reissun yhteydessa joten kyllahan se silloin puhtaampi on eika jaa niita kuuluisia jarrutus jalkia alkkareihin. Ja turha sanoa etta paperillakin tulee puhdasta koska ei tule, jos isket katesi paskaan niin mieti pyyhitko sen vain paperiin vai peset kunnolla... Sitahan minakin! Kummaa tassa on se etta vauvoilta suomessa pestaan peppu vedella mutta heti kun vaipoista paaastaan niin se vesi pesu jaa, miksi nain? 

Vierailija
31/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:24"]So true. Mun ex-mies sanoi samaa (ghanalainen). Ja niin se on, sama oli mullakin. Luulin pitäväni huolta itsestäni, mutta oikeasti olin haiseva ällötys :D mies opetti mut oikeasti siistiksi, niin nololta kuin se kuulostaakin.
[/quote]
Kumma että ne ulkomaalaiset on kuitenkin suomalaisilta naisilta vonkaamassa jos ihan oksettaa kuitenkin sängyssä.

Vierailija
32/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni on ihan normimeininki Suomessakin ainakin nuoremmilla ikäpolvilla käydä päivittäin suihkussa. Monissa köyhissäkin maissa hygienia on tarkkaa. Olen käynyt Afrikassa, ja ainakin paikassa jossa itse kävin ihmiset olivat puhtaita, peseminen oli tarkkaa ja tärkeää. Ihan koko kroppaa ei välttämättä joka päivä suihkuteltu kun pelättiin, että märkänä tulee kylmä ja vilustuu. Mutta intiimipaikat, kasvot ja kädet pidettiin aina puhtaina. Kädet varsinkin sen takia, ettei taudit tartu.

Vierailija
33/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
34/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:24"]

So true. Mun ex-mies sanoi samaa (ghanalainen). Ja niin se on, sama oli mullakin. Luulin pitäväni huolta itsestäni, mutta oikeasti olin haiseva ällötys :D mies opetti mut oikeasti siistiksi, niin nololta kuin se kuulostaakin.

[/quote]

Jep, kyllä on nyt saanut oppia miten omasta hygieniastaan pidetään huolta. Kun ei voi elää sillä mentaliteetilla että lauantaisin on sauna ja pesupäivä, muut päivät vedetään samalla hiellä.

-ap-
[/quote]
Sullahan kiva mies kun määrää millä mentaliteetilla sä elät. Mutta niinhän se taitaa afrikkalaisilla miehillä olla tapana.

Vierailija
35/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin on lapsesta asti opetettu, että isolla asialla käynnin jälkeen täytyy perse pestä vedellä. Todellakin suosittelen sitä kaikille.

Mutta muuten harvinaiset absurdia keskustelu. Kaikki länsimaalaiset haisee ja kaikilla ei-länsimaalaisilla on pulaa vedestä???

Vierailija
36/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 13:06"]

Turha av mammojen on vetaa hernetta nenaan, koska tottahan se on ettei suurin osa suomalaisista sitavessassa olevaa kasisuihkua kovin ahkeraan kayta. Monissa muissa maissa alapaa pestaan vedella joka vessa reissun yhteydessa joten kyllahan se silloin puhtaampi on eika jaa niita kuuluisia jarrutus jalkia alkkareihin. Ja turha sanoa etta paperillakin tulee puhdasta koska ei tule, jos isket katesi paskaan niin mieti pyyhitko sen vain paperiin vai peset kunnolla... Sitahan minakin! Kummaa tassa on se etta vauvoilta suomessa pestaan peppu vedella mutta heti kun vaipoista paaastaan niin se vesi pesu jaa, miksi nain? 

[/quote]

Vedessä ne pöpöt vasta villiintyy ja mistähän se johtuu että maissa joissa vessapaperia ei käytetä on hygieniataso alempi, puhdas vesi harvinaista herkkua ja koko LVI surkeassa jamassa?

Vierailija
37/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemätön römpsä ei todellakaan okseta yhtäkään miestä, turha väittää muuta (sillä oletuksella, että pimpsa ei ole tautinen). Eläimiä tässä vain ollaan, joten miksi uros pitäisi pahana pillun tuoksua? Sehän vaan lisää kiimaa.

Vierailija
38/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on ihan toinen kokemus. Voi sitä hienhajua jossain kenialaisessa bussissa...

Vierailija
39/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pimppiparfyymiä käytätte? Itse käytän eau de pimpéä. Se on tosi hyvä, suosittelen!

Vierailija
40/49 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 10:20"]

Että on yleisesti tiedossa ulkomaalaisten joukossa että länsimaalaiset naiset on todella törkyisiä. Meikkaavat ja pitävät hiukset siistinä mutta kun riisuuntuvat tulee oksennusrefleksi miehelle koska römpsä pesemätön ja hienhaju peitetty runsaalla parfyymillä...

[/quote]

Ja siitä huolimatta otti sinut länsmaalaisen naisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan