Vain BMI alle 18,5 on hoikka
18,5-20 on normaali
20-22 on "muodokas" eli vähän pyylevä
22-> läski
Kommentit (99)
Vaikken ihan noin tiukkaa skaalaa allekirjoitakaan niin onhan tuossa perää. Täälläkin näkee joskus kun joku bmi 21-22 kommentoi johonkin keskusteluun että olen mielestäni hoikka, tai muuten vaan käy ilmoittamassa painonsa keskusteluun jossa kysytään laihoilta jotain. Ei tuon kokoinen ole laiha.
Ja tämä on ihan faktatietoa perustuen Aihe vapaan yleiseen mielipiteeseen. Uskon, että täällä kuitenkin käy hyvä läpileikkaus Suomen väestöstä, joten myös mielipiteet ovat yleistämiskelpoisia.
Oma bmi netin mukaan 22,43 enkä kyllä läski ole peilin enkä mittanauhan mukaan. Makkarat näkyy vain huonoryhtisesti istuessa. Vatsalihaksilla nekään ei varmaan roikkuis.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:31"]
Vaikken ihan noin tiukkaa skaalaa allekirjoitakaan niin onhan tuossa perää. Täälläkin näkee joskus kun joku bmi 21-22 kommentoi johonkin keskusteluun että olen mielestäni hoikka, tai muuten vaan käy ilmoittamassa painonsa keskusteluun jossa kysytään laihoilta jotain. Ei tuon kokoinen ole laiha.
[/quote]
Niinpä, en ymmärrä miten joku pullea voi luulla olevansa hoikka!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:30"]
Sinulla on vakava ongelma suhteessa painoon ja ruokaan. Toivottavasti paranet tästä. Suosittelen terapiaa
[/quote]
Ei mulla ole mitään ongelmaa, ei tämä ole mun mielipide vaan av:n.
Niin joo unohdin kertoa, että tämä pätee vain naisiin. Miesten painoindekseistä minulla ei ole mitään tietoa.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:39"]
Jepjep. http://alamaria.se/wp-content/uploads/2013/03/anorectic_person.jpg
[/quote]
Niin siis tuollaisen BMI on selvästi alle 13. Sellainen 17 on ihanne, ei liian laiha, mutta sopivan hoikka. Yli 20 alkaa olla jo niin pullamössöä, ettei ainakaan miesten mieleen ole. Naisille varmaan kelpaa, jos sellaiseen on valmis.
Jos BMI 20n täytyy pyytää liikettä kaventamaan koon 32 hääpukuja, niin sanoisin, että kyseessä on erittäin hoikka henkilö.
terv. kaaso
27 näyttää BMI ja vain isäni ja veljeni pitää minua läskinä. Muilta olen kuullut että oon aika perus.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:42"]
Jos BMI 20n täytyy pyytää liikettä kaventamaan koon 32 hääpukuja, niin sanoisin, että kyseessä on erittäin hoikka henkilö. terv. kaaso
[/quote]
Tai sitten lyhyt ja "muodokas". Onko pituus alle 155cm?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:43"]
27 näyttää BMI ja vain isäni ja veljeni pitää minua läskinä. Muilta olen kuullut että oon aika perus.
[/quote]
Suomessa läskiys alkaa olla se perusoletus. Valitettavasti. Et edes mahdu tuohon skaalaani.
Mun painoindeksi on tasan 21, ja on mulla kyllä ainakin 10 kiloa pudotettavaa. En taida ihan täksi kesäksi ehtiä kesäkuntoon, täytyy varmaan varata talveksi joku etelän loma ja olla silloin viimeistään rantakunnossa.
Naurattaa, oon 163cm ja 54kg ja PYYLEVÄ :D Ei sillä, myönnän kyllä olevani perus skinnyfat. Yläosista menee xs, alaosista ei ihan.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:49"]
Naurattaa, oon 163cm ja 54kg ja PYYLEVÄ :D Ei sillä, myönnän kyllä olevani perus skinnyfat. Yläosista menee xs, alaosista ei ihan.
[/quote]
Oletko ajatellut tehdä löllö-olemuksellesi jotain vai oletko ihan tyytyväinen tuollaisena löysänä?
Hyvin kärkäs yleistys tuo aloitusviesti mutta joo, itsekin ikäni hoikkana olleena täytyy myöntää että nyt kun bmi on huimat 20.5 niin aion ennen kesää tiputtaa pari kiloa. Tiedän kyllä että mulla on hyvin kieroutunut suhde omaan kroppaan, mutta minkäs voit kun hoikkana näyttää paremmalta.
Niin ja itse en lähtisi kymmentä kiloa pudottamaan, vaikkei painoindeksi ole kuin päälle 20. Tavoitteenani ei ole ikinä ollut painaa alle 50 kiloa... Paino kertoo loppupeleissä aika vähän, minulla ei ainakaan ole mitään lihaksia.
Eikun laskin väärin, bmi näyttää olevan 20.15 :D T: 19
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:43"]
[/quote]
Suomessa läskiys alkaa olla se perusoletus. Valitettavasti. Et edes mahdu tuohon skaalaani.
[/quote]
Toi bmi järjestelmä ei oikeen toimi kääpiöillä ja jättiläisillä. Entäs jos kirjottaja kuuuluu jompaan kumpaan ryhmään?
Sinulla on vakava ongelma suhteessa painoon ja ruokaan. Toivottavasti paranet tästä. Suosittelen terapiaa