Kyllä nyt eletään ihanaa vuodenaikaa
Ei ole paikat ahdistavassa heinäkuun hiessä ja olo on energinen. Tuntuu niin paljon hygienisemmaltakin, kun ei tarvi hiestä märissä ja haisevissa alusvaatteissa olla. Kerrassaan ihanaa ❤
Kommentit (8)
Onneksi seuraavat 6 kk samanlaista 💓
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei lopu kesken.
-kantsii etsiä apua tohon hikoiluun,
Eihän aloittajalla ole ongelmaa. Juuri totesi, että olo on fresh ja ei ole paikat hiessä. Helteillä hikoilemiseen taas yksilö ei voi juuri vaikuttaa, jos ei sitten kulje koko ajan munasillaan/pillusillaan ilman rihman kiertämää. Sekään ei välttämättä täysin auta. Minulla esim on patja kesäöinä ihan hiestä märkä, mutta näinä vuodenaikoina on täysin kuiva.
Minä ainakin oon niin hirveän masentunut, kun on kylmää, pimeää ja kellojakin on siirretty 😆
Kuvottavaa on, kun hiipii eka lumi ja pakkanen ja iltapäivällä sun pitää mennä ruuhkaan ja jatkaa elämää kuin ei mitään kylmissäs vaikka kaikki on harmaata ja ankeaa ja sitä kestää ja kestää ennen kuin taas näkyy valoa jostain. Otan mieluummin pimeän ja sateen kuin jonkun muka valoa tuovan ankean harmaan masentavan onnettoman lumipeitteen.
Samaa mietin tuossa yksi päivä. Että ihanaa olla vaan kotona, kun lämpötila on sopiva eikä kuumuus ärsytä. Viileässä on parasta nukkua, siksi teen kunnon tuuletuksen ennen nukkumaanmenoa ja sitten pelkissä pikkareissa peiton alle!
N27
Mä tykkään marraskuusta. Värit on upeita murrettuja sävyjä, valo on kaunista, sikäli jos sitä on. Lämpötilat on vielä sopivt ulkoiluun. Hämäryys on rauhoittavaa.
Onneksi ei lopu kesken.
-kantsii etsiä apua tohon hikoiluun,