Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DOP12 ja kirkas verivuoto

Vierailija
27.01.2015 |

Mitähän voi olla.. :o :( Alkoi eilen ja jatkui yön yli tähän päivään. Ei ole yhtään menkkamainen vuoto, kun on ihan kirkasta verta. Menkkasärkyä ja jomotusta kyllä on. Eilinen r-testi oli nega.

Onko nää siis liian aikaiset menkat, vai ollut joku "hipaisuyritys".. :( Tuskin kiinnittymisvuotoa olisi näin pitkään, vai?

Kiitos asiallisista vastauksista. Vauva olisi toivottu...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo?

Vierailija
2/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menkat on kirkasta verta. Itse tihkuin verta paperiin pyyhkiessä noin viikon juuri menkkojen alun aikaan, mutta kunnolla ei alkaneet, että siteeseen olis tullut. Tein testin ja olin raskaana. Kaksi viikkoa myöhemmin meni kesken. Tihkumista jatkui kyllä plussasta keskenmenoon asti. Oli eka raskaus, ollaan hoidoissa. Luulin, että menkat vaan hitaasti alkamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipaisuyrityksestä näkyy kyllä todiste raskaustestissä plussana. Jos ei näy edes haamua niin menkat ne on. Mikä hinku raskautta yrittävillä naisilla oikeen on tehdä jokaisista menkoista keskenmeno. Jos ette plussaa, ette ole raskaana. Selvitkää menkoista ja yrittäkää uudelleen ffs!! Draamaa draamaa. Tuntuuko, ettei yhteiskunta anna surra sitä, ettei tässä kuussa tärpännyt, mutta melkein keskenmenoa on hyväksytympi surra niin on kivempi keksiä näitä "hipaisuyrityksiä" että saa surra suureen ääneen avoimesti ilman paheksuntaa muilta?

Vierailija
4/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo= Days past ovulation.

Mulla ei kyllä ole ihan enää tihkumista enää, vaan ihan kunnon vuotoa. On vaan niin erilaista kuin menkat ja liian aikaisessa muutenkin. Pohdituttaa hirveästi mitä on...

-AP

Vierailija
5/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:44"]

Hipaisuyrityksestä näkyy kyllä todiste raskaustestissä plussana. Jos ei näy edes haamua niin menkat ne on. Mikä hinku raskautta yrittävillä naisilla oikeen on tehdä jokaisista menkoista keskenmeno. Jos ette plussaa, ette ole raskaana. Selvitkää menkoista ja yrittäkää uudelleen ffs!! Draamaa draamaa. Tuntuuko, ettei yhteiskunta anna surra sitä, ettei tässä kuussa tärpännyt, mutta melkein keskenmenoa on hyväksytympi surra niin on kivempi keksiä näitä "hipaisuyrityksiä" että saa surra suureen ääneen avoimesti ilman paheksuntaa muilta?

[/quote]

No ei mulla kyllä ole motivaatiota vääntää väkisin keskenmenoja, ei tosiaankaan. Kunhan nyt pohdin, että nämä ei tunnu yhtään menkoilta. On ihan kirkasta punaista vuotoa, joka alkoi yhtäkkiä. Mulla menkat rusehtavaa jotka alkavat alussa aina tihkuen ja tiputellen. Siksi tämä on outoa. Ei sinun tarvitse kommentoida tuolla tavalla kun en tosiaan hae mitään draamaa vaan olen huolissani ja haen apuja, kohtalotovereita ja spekulaatiota..

-AP

Vierailija
6/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tiedän kyllä mikä on dpo, otsikossa lukee DOP.

Tuo voi joko olla "valemenkat" tai sitten et vain ole raskaana. :/ -2

Vierailija
7/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on menkat.

Vierailija
8/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:48"]Niin tiedän kyllä mikä on dpo, otsikossa lukee DOP.

Tuo voi joko olla "valemenkat" tai sitten et vain ole raskaana. :/ -2

[/quote]
Hups!!

Vierailija
9/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:48"]Ne on menkat.
[/quote]
Niin kaipa ne sit on.. Mutta miksikähän on niil "erikoiset" menkat..

Vierailija
10/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:48"]Ne on menkat.
[/quote]
[/quote]
Oletko kokeillut jotain greippimehuja? Mulla ne vaikutti yritysaikana limakalvoa ohentavasti.

Vierailija
11/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 08:48"]Ne on menkat.
[/quote]
[/quote]
Oletko kokeillut jotain greippimehuja? Mulla ne vaikutti yritysaikana limakalvoa ohentavasti.
[/quote]

En.

Vierailija
12/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielenkiintoista kyllä toi greippijuttu.

Vierailija
13/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä verta on taas tullut tunnin sisällä aika paljon lisää..

Vierailija
14/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisikin ollut joku tarttumisyritys, olisi menkat ihan normaalit. Ei hipaisusta mitään erillaisia menkkoja tule. Olen saanut itse neljä keskenmenoa heti plussaamisen jälkeen ja ovat olleet ihan kuin tavalliset menkat.

Vierailija
15/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus nainen! Sulla on kuukautiset. Jos olet ovuloinut 12 päivää sitten, ei ne edes ole etuajassa. Jos olisit ovuloinut 8 päivää sitten niin olisivat. Sulla on ihan normaali luteaalivaihe.

Vierailija
16/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sulla alkoi menkat normaalia aikaisemmin. Mullakin on alkanut menkat jopa dpo10. Olen kokenut kolme varhaista keskenmenoa. Raskaustestiin tullut hyvin haalea plussa ja siitä noin 2 viikkoa, niin alkoi keskenmenovuoto. Näin siis mulla jokaisessa km:ssa.

Vierailija
17/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttumisyrityksen jälkeen menkat alkavat myöhässä eikä normaalia aiemmin, koska hcg pitoisuus nousee hetkeksi ja keltarauhanen ei surkastu heti.

Vierailija
18/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kemiallinen raskaus. Plussaa näytti, menkat alkoi kaksi viikkoa myöhässä ja kesti melkein kolme viikkoa.

Sulla on kuukautiset. Laita tamponi ja lopeta se sekoilu.

Vierailija
19/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä on ongelma? Veriset menkat? Nyt ryhtiä hyvä nainen! Et ole kone, menkat ja ihan kaikki ruumiintoiminnot voi vaihdella. Jotenkin nyt vaikutat hieman neuroottiselta ja yksinkertaiseltakin. Testi on NEGA, oviksesta 12 päivää ja tulee verinen vuoto, joka ei edes ole myöhässä. Ja tämä asetelma on sinusta keskenmeno tai epäselvä selvitystä vaativa tilanne? Ei hyvää päivää sentään. Ei kaikki nipistykset ja poikkeamat kellontarkkuudesta ole heti merkkejä raskaudesta, keskenmenosta tai hipaisuista. 

Hipaisuyrityskin näkyy testissä, tulisi vähintään haamuviiva. Kyllä nämä nyt on ihan menkat. Eri asia jos olisi testissä epäselvää ja menkatkin epäselvät.  Muserrut henkisesti jos täytät päiväsi analysoimalla joka kierrossa tähän tapaan kaikkia kroppasi toimintoja. Tiedän mistä puhun, koska yritimme lasta 4,5 vuotta ja pitkien hoitoyritysten jälkeen vihdoin onnistuimme. Murehdi vasta sitten kun on jotain murehdittavaa, älä tee normaaleista asioista ongelmia.

Vierailija
20/25 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli muutamat menkat yhtäkkiä sealliset että valui vain ihan kirkasta verta, täysin erilaiset kuin normaalisti.
Kiertokin heitttelee välillä, joskus pari päivää lyhempi tai pidempi vaikka saattaa olla ensin puoli vuotta ihan päiväööeen sama.
Sinulla on nyt ihan vain menkat, ropasi ei ole kone mikä toimisi aina samalla tavalla ilman yllätyksiä.