DOP12 ja kirkas verivuoto
Mitähän voi olla.. :o :( Alkoi eilen ja jatkui yön yli tähän päivään. Ei ole yhtään menkkamainen vuoto, kun on ihan kirkasta verta. Menkkasärkyä ja jomotusta kyllä on. Eilinen r-testi oli nega.
Onko nää siis liian aikaiset menkat, vai ollut joku "hipaisuyritys".. :( Tuskin kiinnittymisvuotoa olisi näin pitkään, vai?
Kiitos asiallisista vastauksista. Vauva olisi toivottu...
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:28"]
Voi jeesus nainen! Sulla on kuukautiset. Jos olet ovuloinut 12 päivää sitten, ei ne edes ole etuajassa. Jos olisit ovuloinut 8 päivää sitten niin olisivat. Sulla on ihan normaali luteaalivaihe.
[/quote]
Vuoto alkoi eilen, eli 11 pvä ovulaatiosta. Normaalisti menkat alkaa 16-17 päivää ovulaatiosta. Mulla siis. Ei ehkä mahdotonta siis, että menkat (ja todennäköistä että niin onkin), mutta erikoista silti. :)
-AP
Tuollainen stressaaminen vaikuttaa taatusti raskaaksituloon. Unohda koko "yritys" ja anna pillua kun mies pyytää. Tee raskaustesti jos menkat on myöhässä, älä tutkaile pilluvuotojasi sen tarkemmin.
Ressi ja "kyttääminen" vaikeuttaa raskaaksi tulemista joten lopeta sillä sinulla on vain vähän runsaammat menkat...et ole kone.
ja tiedän mistä puhun sillä molempia lapsia on "tehty" melkein 2 vuotta eli yhteensä 4 vuotta yritystä ja oli kyllä välillä vaikea pysyä normaalina ja koettaa rentoutua.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:28"]
Voi jeesus nainen! Sulla on kuukautiset. Jos olet ovuloinut 12 päivää sitten, ei ne edes ole etuajassa. Jos olisit ovuloinut 8 päivää sitten niin olisivat. Sulla on ihan normaali luteaalivaihe.
[/quote]
Vuoto alkoi eilen, eli 11 pvä ovulaatiosta. Normaalisti menkat alkaa 16-17 päivää ovulaatiosta. Mulla siis. Ei ehkä mahdotonta siis, että menkat (ja todennäköistä että niin onkin), mutta erikoista silti. :)
-AP
[/quote]. Ei kyllä raskaus, edes kemiallinen, näkyisi plussana vielä dpo11-12 tuolla kierrolla
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:49"]
Siis mikä tässä on ongelma? Veriset menkat? Nyt ryhtiä hyvä nainen! Et ole kone, menkat ja ihan kaikki ruumiintoiminnot voi vaihdella. Jotenkin nyt vaikutat hieman neuroottiselta ja yksinkertaiseltakin. Testi on NEGA, oviksesta 12 päivää ja tulee verinen vuoto, joka ei edes ole myöhässä. Ja tämä asetelma on sinusta keskenmeno tai epäselvä selvitystä vaativa tilanne? Ei hyvää päivää sentään. Ei kaikki nipistykset ja poikkeamat kellontarkkuudesta ole heti merkkejä raskaudesta, keskenmenosta tai hipaisuista.
Hipaisuyrityskin näkyy testissä, tulisi vähintään haamuviiva. Kyllä nämä nyt on ihan menkat. Eri asia jos olisi testissä epäselvää ja menkatkin epäselvät. Muserrut henkisesti jos täytät päiväsi analysoimalla joka kierrossa tähän tapaan kaikkia kroppasi toimintoja. Tiedän mistä puhun, koska yritimme lasta 4,5 vuotta ja pitkien hoitoyritysten jälkeen vihdoin onnistuimme. Murehdi vasta sitten kun on jotain murehdittavaa, älä tee normaaleista asioista ongelmia.
[/quote]
En mä varsinaisesti ajatellut, että mulla olisi nyt keskenmeno tullutkaan. Mua ihmetytti kummallinen verenvuoto. Mulla menkat alkaa yleensä DPO17 eikä ole koskaan tullut tuollaista vuotoa. Yhtäkkinen, pelkkää kirkasta verta. Joten ei tämä mun mielestä ihan normaalia ole, ainakaan minun kropalleni. Mutta kaipa näitä kummallisiakin menkkoja voi sitten tulla, ekaa kertaa ikinä ja tuntemukset oudot. Suonet anteeksi, jos olen mielestäsi "neuroottinen ja yksinkertainen". Huolestunut vaan vähän olen ja kaipailin hyviä kommentteja. Kiitos niistä. :)
-AP