ystävyyssuhde
Kertokaapa minkälaisia epätavallisia ystävyyssuhteita teille on matkan varrella kertynyt. En siis tarkoita nyt mitenkään seksuaalisesti. Ainoastaan molemminpuoliset ja tasapainoiset ystävyyssuhteet. Esim. Auktoriteetti asemassa olevan kanssa.
Itse olen ystävystynyt entisen terapeuttini kanssa. Toki terapia suhteen päätyttyä pidimme muutaman vuoden taukoa yhteydenpidossa.
Kommentit (6)
Minä olen ystävä entisen opettajani kanssa :)
Täällä rehtori entisen oppilaan kaveri.
Miten kuvittelette että todellisuudessa terapeutti ja entinen asiakas pystyisi olemaan samalla viivalla ystävinä? Kuulostaa oudolta.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:19"]
Miten kuvittelette että todellisuudessa terapeutti ja entinen asiakas pystyisi olemaan samalla viivalla ystävinä? Kuulostaa oudolta.
[/quote]
Kai se mahdollista on. He ovat nimittäin molemmat ihmisiä, ja inhimillisessä elämässä tapahtuu joskus kaikkea kummallista, jolle ei mahda mitään.
Minusta on typerää yrittää rakentaa "oikeaa" ihmissuhdetta, jos toinen on ollut työn puolesta antaja ja toinen ottaja. Toinen tietää toisesta kaiken ja toinen ei mitään. Siinä on tasapainoisuus kaukana, pelkkää itsensä huijaamista.
Up