Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävyyssuhde

Vierailija
27.01.2015 |

Kertokaapa minkälaisia epätavallisia ystävyyssuhteita teille on matkan varrella kertynyt. En siis tarkoita nyt mitenkään seksuaalisesti. Ainoastaan molemminpuoliset ja tasapainoiset ystävyyssuhteet. Esim. Auktoriteetti asemassa olevan kanssa.

Itse olen ystävystynyt entisen terapeuttini kanssa. Toki terapia suhteen päätyttyä pidimme muutaman vuoden taukoa yhteydenpidossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ystävä entisen opettajani kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rehtori entisen oppilaan kaveri.

Vierailija
4/6 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuvittelette että todellisuudessa terapeutti ja entinen asiakas pystyisi olemaan samalla viivalla ystävinä? Kuulostaa oudolta.

Vierailija
5/6 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 18:19"]

Miten kuvittelette että todellisuudessa terapeutti ja entinen asiakas pystyisi olemaan samalla viivalla ystävinä? Kuulostaa oudolta.

[/quote]

Kai se mahdollista on. He ovat nimittäin molemmat ihmisiä, ja inhimillisessä elämässä tapahtuu joskus kaikkea kummallista, jolle ei mahda mitään.

Vierailija
6/6 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on typerää yrittää rakentaa "oikeaa" ihmissuhdetta, jos toinen on ollut työn puolesta antaja ja toinen ottaja. Toinen tietää toisesta kaiken ja toinen ei mitään. Siinä on tasapainoisuus kaukana, pelkkää itsensä huijaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi