Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, Tinder miehellä synkkä puoli mitä teen

ujotyttö93
10.11.2021 |

Tapasin tinderissä mukavan normaalilta vaikuttavan miehen, parin päivän viestittelyn jälkeen päätimme tavata. Tapaaminen sujui niin hyvin, että jatkoimme illan viettoa miehen asunnolle. Nopeasti kävi ilmi, että perus seksi ei ole hänen makuunsa vaan häneltä paljastui kaappi täynnä erilaisia leluja (?) . Hän haluaisi laittaa minulle päähän sellaisen kumihupun ja esitellä tätä kaapista löytyvää arsenaalia. Onko tämä normaalia, että tavallaan tuo kaikki houkuttaa vaikka en ole ikinä edes ajatellut pitäväni mistään muusta kuin ns. vaniljasta. En tiedä mitä tekisi tai pitäisikö minun jatkaa hänen näkemistään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole switch niin lopeta suhde.

Vierailija
2/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 melko kehno

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun nyt jo tiedät et perusvaniljaa harrastat ja käytät bdsm sanastoa niin olet trolli..

Vierailija
4/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun nyt jo tiedät et perusvaniljaa harrastat ja käytät bdsm sanastoa niin olet trolli..

Mitäs kummaa?

Eikö noi termit ole ihan yleissivistystä?

5/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk. kohtaisesti minuakin tuollaiset leikit kiinnostaa, mutta Itse lähtisin tommoseen vain kumppanin kanssa jonka mä tunnen ja olen ensin harrastanut normi seksiä hänen kanssaan. Häneen pitää pystyä luottamaan. Noi tuollaiset bdsm jutut on sellaisia että niihin pitäisi tutustua sellaisessa ympäristössä mikä tuntuu itselleen turvalliselta.

Yleensä tollaset jutut kokeillaan asteittain pikku hiljaa rajummaksi askel kerrallaan eikä suinkaan heti täydellä vaihteella. Siksi on mun mielestä vähän huolestuttavaa että tää kaveri oli sulle heti alkuun ensi tapaamisesta kiskomassa huppua päähän.

Toi on kanssa sellanen juttu että vanilja seksi ei välttämättä enää maita sen jälkeen kun tohon hommaan pääse kiinni, se voi vaikuttaa sitten myöhemmin kumppanin löytämisessä jos tää ei ole sulle sellanen pidempiaikainen kundi.

Mutta kato itse miltä susta tuntuu ja mene sitten sen mukaan. 

Vierailija
6/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin itse innostuisin jos kerrankin löytyisi mies, jolla on vähän mielikuvitusta.

Vierailija
7/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Ap vaan se huppu naamalle äläkä valita vaan anna sitä persettä. Mies tykkää kropastasi muttei naamasi ehkä miellytä. Ihan normia nykyään. Burkha päälle ja haarat auki. Meikkaa silmäsi ja laita lakkaa kynsiin niin mies tykkää.

Vierailija
8/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ollut kiinnostunut lävistelemään vulvaasi?

Ihan huono master!

Vierailija
9/11 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruho remmeihin ja rotakkaa lautasille. Älä oo noin vanilja! 😂🙈

Vierailija
10/11 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä oli sitä synkkää?

Vierailija
11/11 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos luotat mieheen, niin sano että haluat kokeilla, ensin varovasti ja jos tuntuu hyvältä niin sitten enemmän. Eihän se yöeensä päällepäin näy, millaisesta seksistä itse kukanenkin pitää. Mutta turvasanasta ja muista pelisäännöistä pitää sopia etukäteen, niitä kun on hankala sopia suukapula suussa ja kun tuohon dominointihommaan kuuluu asioiden tekeminen, vaikka toinen koittaa estellä. Jos mies ei näistä halua sopia, ehkei kannata alistua toisen leluksi.